هوم
امروز تولدم بود و طبق برنامه قبلی قرار بود بریم پارک بانوان همین
نه صرفا واس تولد
کلا واس آروم شدن عصاب قبل کنکور
یعنی انتظارشو نداشتم برام تولد بگیرن:))
اولین بار بود که سوپرایز میشم واس تولدم:))
و حس جذابی بود
چون نمیدونستم چ باید بکنم
ولی خوشحالی موج مکزیکی میزد درونم
نمیدونم کجاست!🇵🇸
از نزدیک هم نگاش کنید:))
کیک کوشولو:]]
خیلی گوگولیطور قشنگ بود و خوشمزهه:)
فقط تنها حسرتی ک از امروز دارم؛
اینکه که پارک بانوان رفتیم و گوشی نمیشد ببریم اه.
پس هیچ عکسی از امروز نگرفتممم هعی
نمیدونم کجاست!🇵🇸
فقط تنها حسرتی ک از امروز دارم؛ اینکه که پارک بانوان رفتیم و گوشی نمیشد ببریم اه. پس هیچ عکسی از ام
وای بادکنک گرفته بودن حتی این دوتا خر
وای
برف شادیم زدن برام:))))هرچند برف شادی بوی رو مخی داره از نظرم:/
ولی خب خیلی کیوت بود:)💘🚶♀
هدایت شده از -- WHO I AM :)?
و رفتیم پارک، کیک خوردیم با نسکافه، والیبال بازی کردیم و دوچرخه سواری، تاب و سرسره بازی کردیم ، آهنگ گوش کردیم با اسپیکر خفن رضوانه، بازی فکری کردیم، یکم درس خوندیم مثلنی، و پیتزا و سیب زمینی سرخکرده خوردیم
ی پکیج کامل برای جشن تولد ۱۸ سالگی خانومه رضوانه خانومم^))))
بعدشم اینکه
تولد گرفتیم
ولی میدونستین شمع روشن نشد؟؟😂💔
هعی
هرکار کردیم شمع روشن نشد ک نشد
چرا؟
هاها
چون تا میومد روشن شه همووون موقع باد میزد
تهشم خود فندکو ب عنوان شمع فوت کردم😂🚶♀
بعدشم اینکه
امروز همه چیمو برای اولین بار دوست داشتم حتی شده برای چند دقه💘🙂
¹⁸ سالم شد:]]]]]]عر
دیگه
اینکه
خیلی خوب بود میدونین امروز:))
ولی برای یک ماه فکرکنم شارژ ندارم🚶♀
حتی الان فقط میخوام برم زیر پتو تنها باشم
و خیلی خوشحال شدم و شدیدا سوپرایز شدم
وای❤️🥺
از این بچهخوشگل
و از این مامانبزرگِ باتجربه
خیلی ممنونم بابت امروز:)))))
عر
بیاین بغلتون کنم:)💘