eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
292 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
458 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
فقط تنها حسرتی ک از امروز دارم؛ اینکه که پارک بانوان رفتیم و گوشی نمیشد ببریم اه. پس هیچ عکسی از امروز نگرفتممم هعی
نمیدونم کجاست!🇵🇸
فقط تنها حسرتی ک از امروز دارم؛ اینکه که پارک بانوان رفتیم و گوشی نمیشد ببریم اه. پس هیچ عکسی از ام
وای بادکنک گرفته بودن حتی این دوتا خر وای برف شادیم زدن برام:))))هرچند برف شادی بوی رو مخی داره از نظرم:/ ولی خب خیلی کیوت بود:)💘🚶‍♀
هدایت شده از -- WHO I AM :)?
و رفتیم پارک، کیک خوردیم با نسکافه، والیبال بازی کردیم و دوچرخه سواری، تاب و سرسره بازی کردیم ، آهنگ گوش کردیم با اسپیکر خفن رضوانه، بازی فکری کردیم، یکم درس خوندیم مثلنی، و پیتزا و سیب زمینی سرخ‌کرده خوردیم ی پکیج کامل برای جشن تولد ۱۸ سالگی خانومه رضوانه خانومم^))))
خیلی دارم حرف میزنم میتونید نخونید ولی میخوام یادگاری بمونه اینجا🤝🤍
بعدشم اینکه تولد گرفتیم ولی میدونستین شمع روشن نشد؟؟😂💔 هعی هرکار کردیم شمع روشن نشد ک نشد چرا؟ هاها چون تا میومد روشن شه همووون موقع باد میزد تهشم خود فندکو ب عنوان شمع فوت کردم😂🚶‍♀
بعدشم اینکه امروز همه چیمو برای اولین بار دوست داشتم حتی شده برای چند دقه💘🙂 ¹⁸ سالم شد:]]]]]]عر
دیگه اینکه خیلی خوب بود میدونین امروز:)) ولی برای یک ماه فکرکنم شارژ ندارم🚶‍♀ حتی الان فقط میخوام برم زیر پتو تنها باشم و خیلی خوشحال شدم و شدیدا سوپرایز شدم وای❤️🥺
از این بچه‌خوشگل و از این مامان‌بزرگِ باتجربه خیلی ممنونم بابت امروز:))))) عر بیاین بغلتون کنم:)💘
هدایت شده از -- WHO I AM :)?
https://eitaa.com/lovernmd/4709 حاجی کاش شرایط بهم اجازه می‌داد تا به همه گنگ بودنتو نشون بدم:// تو کل پارک گنگ تر از همه بودی:/ میخوای دوست نداشته باشی؟ بخوابونم دهنت؟🙂
نمیدونم کجاست!🇵🇸
https://eitaa.com/lovernmd/4709 حاجی کاش شرایط بهم اجازه می‌داد تا به همه گنگ بودنتو نشون بدم:// تو
اهوم حقیقتا امروز برای اولین بار قبول میکنم ک تیپم خیلیم گنگ بود و اصن خیلیم قشنگ بودم وای. :)
https://eitaa.com/divoonepro/2561 خب نشون دادم الان میخوای چ کنی 😂❤️‍🩹
هدایت شده از -- WHO I AM :)?
دیشب منو ریحانه از فکرو خیال خوابمون نمیبرد:// خیلی هماهنگی سختهههه ولی تهش لذت بخشه وقتی ذوق رفیقتو میبینی🫂❤️‍🩹 پ.ن: البته اگ درون‌گرا باشه طول میکشه تا ذوقشو ببینی🤝