فقط تنها حسرتی ک از امروز دارم؛
اینکه که پارک بانوان رفتیم و گوشی نمیشد ببریم اه.
پس هیچ عکسی از امروز نگرفتممم هعی
نمیدونم کجاست!🇵🇸
فقط تنها حسرتی ک از امروز دارم؛ اینکه که پارک بانوان رفتیم و گوشی نمیشد ببریم اه. پس هیچ عکسی از ام
وای بادکنک گرفته بودن حتی این دوتا خر
وای
برف شادیم زدن برام:))))هرچند برف شادی بوی رو مخی داره از نظرم:/
ولی خب خیلی کیوت بود:)💘🚶♀
هدایت شده از -- WHO I AM :)?
و رفتیم پارک، کیک خوردیم با نسکافه، والیبال بازی کردیم و دوچرخه سواری، تاب و سرسره بازی کردیم ، آهنگ گوش کردیم با اسپیکر خفن رضوانه، بازی فکری کردیم، یکم درس خوندیم مثلنی، و پیتزا و سیب زمینی سرخکرده خوردیم
ی پکیج کامل برای جشن تولد ۱۸ سالگی خانومه رضوانه خانومم^))))
بعدشم اینکه
تولد گرفتیم
ولی میدونستین شمع روشن نشد؟؟😂💔
هعی
هرکار کردیم شمع روشن نشد ک نشد
چرا؟
هاها
چون تا میومد روشن شه همووون موقع باد میزد
تهشم خود فندکو ب عنوان شمع فوت کردم😂🚶♀
بعدشم اینکه
امروز همه چیمو برای اولین بار دوست داشتم حتی شده برای چند دقه💘🙂
¹⁸ سالم شد:]]]]]]عر
دیگه
اینکه
خیلی خوب بود میدونین امروز:))
ولی برای یک ماه فکرکنم شارژ ندارم🚶♀
حتی الان فقط میخوام برم زیر پتو تنها باشم
و خیلی خوشحال شدم و شدیدا سوپرایز شدم
وای❤️🥺
از این بچهخوشگل
و از این مامانبزرگِ باتجربه
خیلی ممنونم بابت امروز:)))))
عر
بیاین بغلتون کنم:)💘
هدایت شده از -- WHO I AM :)?
https://eitaa.com/lovernmd/4709
حاجی کاش شرایط بهم اجازه میداد تا به همه گنگ بودنتو نشون بدم://
تو کل پارک گنگ تر از همه بودی:/
میخوای دوست نداشته باشی؟
بخوابونم دهنت؟🙂
نمیدونم کجاست!🇵🇸
https://eitaa.com/lovernmd/4709 حاجی کاش شرایط بهم اجازه میداد تا به همه گنگ بودنتو نشون بدم:// تو
اهوم حقیقتا امروز برای اولین بار قبول میکنم ک تیپم خیلیم گنگ بود و اصن خیلیم قشنگ بودم وای.
:)
هدایت شده از -- WHO I AM :)?
دیشب منو ریحانه از فکرو خیال خوابمون نمیبرد://
خیلی هماهنگی سختهههه
ولی تهش لذت بخشه وقتی ذوق رفیقتو میبینی🫂❤️🩹
پ.ن: البته اگ درونگرا باشه طول میکشه تا ذوقشو ببینی🤝