هدایت شده از -- WHO I AM :)?
دیشب منو ریحانه از فکرو خیال خوابمون نمیبرد://
خیلی هماهنگی سختهههه
ولی تهش لذت بخشه وقتی ذوق رفیقتو میبینی🫂❤️🩹
پ.ن: البته اگ درونگرا باشه طول میکشه تا ذوقشو ببینی🤝
نمیدونم کجاست!🇵🇸
دیشب منو ریحانه از فکرو خیال خوابمون نمیبرد:// خیلی هماهنگی سختهههه ولی تهش لذت بخشه وقتی ذوق رفیقتو
عجب:)
وای آره طول کشید تا نشون بدم خودمو😂💘
خیلی خوشحال شدم ب هرحال:]
نمیدونم کجاست!🇵🇸
وای خودایا خودایا
گوربه اینجاعهه🥺
متشکرم ازت سووو شییی:)))💘
ولی دارم بهش فکرمیکنم
هرکس رد میشد تبریک میگفت و خیلی باحال بود این موضوع وای.
https://eitaa.com/reihiii85faar/2952
اللهاکبر
آخه واس چی از این زاویه ها از من عکس میگیری؟:/
وای خدایا سم طوره ولی سم نیست
یجوریه😂
نشر میدیش در مجازی؟دارم برااااات
قطعا قطعا پایتخت رو دیدین نه؟:)
امروز که قرار بود این مسیرو برم اسنپ گرفتم.
و راننده اسنپیه فکرمیکنین شکل کی بود؟
نمیدونم کجاست!🇵🇸
قطعا قطعا پایتخت رو دیدین نه؟:) امروز که قرار بود این مسیرو برم اسنپ گرفتم. و راننده اسنپیه فکرمیکن
هاها
شکل بهتاش بود
وای شت😂🙂
بخدا
از لحاظ قد و حتی مدل موها و تیپ
من فقط خودمو نگه داشتم نخندم بزووور