https://eitaa.com/reihiii85faar/3013
وای دیدی چقد مودی شدم؟؟
امروز سر کلاس دقیقا جایی زدم زیر خنده که نباید و حتی نمیتونستم خودمو جمع کنم:/
اولین بار بود که بی دلیل نمیتونستم خندمو جمع کنم و همینجوری شروع شد
تهشم استاد اونجوری گفت😂
مثلا دایی من
ی لیوان مخصوص داره واس چایی
که من بهش میگم تانکر
خیلییی بزرگه:/
حالا این دفعه رفتم خونشون عکس میگیرم ازش:/
چرا انقدر دنبال اینی که یه فرقی برای یه کسی داشته باشی؟
تو حتی خودتو دوست نداری.
واس خودت ارزش قائل نیستی.
بعد انتظار داری فرق داشته باشی برا کسی؟