مثلا دایی من
ی لیوان مخصوص داره واس چایی
که من بهش میگم تانکر
خیلییی بزرگه:/
حالا این دفعه رفتم خونشون عکس میگیرم ازش:/
چرا انقدر دنبال اینی که یه فرقی برای یه کسی داشته باشی؟
تو حتی خودتو دوست نداری.
واس خودت ارزش قائل نیستی.
بعد انتظار داری فرق داشته باشی برا کسی؟
#دیالوگ
عاشقتم هه این؛ همیشه عاشقت بودم..
و همیشه عاشقت میمونم:))))))))
GOOD NIGHT 🤍🌌