eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
292 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
459 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
هیچی دیگه عزیزان خواستم بگم که هرکسی که این پیامو میخونه:) لطف کنه و دعا کنه واس کنکوریا:) و کنکوریه عزیزی که داری این پیامو میخونی خیلی خری اگر استرس داری آره اصلا منم خرم که نگرانم اصلا که چی شل کن بابا اینم میگذره میره و فقط میتونی به خدا توکل کنی باشه؟:)) فقط خدا رو داری:)💘 صلوات محمدی پسند بفرست آروم شی‌زن* حالام برو بخواب کنکوریه خوش‌بخت ❤️‍🩹🚶‍♀
اوکیییی اوکیییییی همه چییی آروممممع من چقدددد خوشبختممممم یوهو هاها اصلا نگران نیستم خدایا:)))) تروخدا:))))))))) تا فرداشب پرانتز:))))))))))..
والا شب کنکور هم ساعت داره میدوعه:// حاجی واسا باهم بریم عه
سلام:))
جایزه راحت ترین فرد در حین کنکور دادن به رضوانه تعلق میگیره چرا؟ چون که من حتی کفشامم درآورده بودم:))))و راحت نشسته بودم و هییی ورق میزدم دفترچه رو:/ 😂🚶‍♀
دیگه خلاصه کنم امروز رو. تجربه امروز خیلی لازم بود انگاری واسم هرجند دارم حرص میخورم چون بعضی سوالا خیلی ضایع ساده بود خصوصا تو فیزیک:) به شرطی که کاش فرمولا رو ده بار دیگه میخوندم! هوم خیلی حرص خوردم خیلی ولی مهم نیست دیگه شایدم گریم بیاد ولی گوریا نمیکنم
امروز رو مدیون خیلیام:)) خب به هرحال خدایا شکرت:))💚
آها از همینجا اعلام میکنم کار ندارم کی ای اسمت چیه و هرجی! اگرر امروز تقلب کردی تو آزمون اینو بدون که نمیگذرم ازت و بدجور اثراتشو تو زندگیت میبینی میدونی چرا؟ چون هر تستی که تو تقلب کردی و درست زدیش باعث شدی کلی تراز منی که تقلب نکردم و هرچی! رو پایین بیاری هیچی فقط خواستم بگم نمیگذرم از هرکی که تقلب کرده و همین!
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خسته نباشین کنکوریاااااااااا هوم انشاءالله بعد امتحانات مدرسه و نهایی و اون یکی کنکور جشن آزادی کامل از مدرسه میگیریم:/
منطق فقط مدرسه ما که از دوشنبه دوباره امتحان گذاشته واسمون:] 🐳👌🏼