eitaa logo
نمیدونم کجاست!🇵🇸
292 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
459 ویدیو
2 فایل
حقیقتا نمیدونم چی بنویسم..هرچی شد¡ https://daigo.ir/secret/758876156 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_my8yu4d&btn=-rzvn- "¹⁹آبان¹⁴⁰²"
مشاهده در ایتا
دانلود
دیگه خلاصه کنم امروز رو. تجربه امروز خیلی لازم بود انگاری واسم هرجند دارم حرص میخورم چون بعضی سوالا خیلی ضایع ساده بود خصوصا تو فیزیک:) به شرطی که کاش فرمولا رو ده بار دیگه میخوندم! هوم خیلی حرص خوردم خیلی ولی مهم نیست دیگه شایدم گریم بیاد ولی گوریا نمیکنم
امروز رو مدیون خیلیام:)) خب به هرحال خدایا شکرت:))💚
آها از همینجا اعلام میکنم کار ندارم کی ای اسمت چیه و هرجی! اگرر امروز تقلب کردی تو آزمون اینو بدون که نمیگذرم ازت و بدجور اثراتشو تو زندگیت میبینی میدونی چرا؟ چون هر تستی که تو تقلب کردی و درست زدیش باعث شدی کلی تراز منی که تقلب نکردم و هرچی! رو پایین بیاری هیچی فقط خواستم بگم نمیگذرم از هرکی که تقلب کرده و همین!
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خسته نباشین کنکوریاااااااااا هوم انشاءالله بعد امتحانات مدرسه و نهایی و اون یکی کنکور جشن آزادی کامل از مدرسه میگیریم:/
منطق فقط مدرسه ما که از دوشنبه دوباره امتحان گذاشته واسمون:] 🐳👌🏼
من واس خودم شربت برده بودم بی ادبا نزاشتن ببرم تو 🌚..
به قول استاد: جنس سوالای شیمی خوب بود😏😏 هاها خوب بود؟سوالا داشتن وحشیی میشدن الله‌اکبر
ولی فشار زیادی اومد بهم سه تا دفترچه:] الانم از سر درد دارم هلاک میشم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خیلی حس عجیبی دارم وای باس بخوابم شاید خیلی چیزا باورم نمیشه هنوز ولی فقط هوف