دیگه خلاصه کنم امروز رو.
تجربه امروز خیلی لازم بود انگاری واسم
هرجند دارم حرص میخورم چون بعضی سوالا خیلی ضایع ساده بود خصوصا تو فیزیک:) به شرطی که کاش فرمولا رو ده بار دیگه میخوندم!
هوم خیلی حرص خوردم خیلی
ولی مهم نیست دیگه
شایدم گریم بیاد
ولی گوریا نمیکنم
نمیدونم کجاست!🇵🇸
دیگه خلاصه کنم امروز رو. تجربه امروز خیلی لازم بود انگاری واسم هرجند دارم حرص میخورم چون بعضی سوالا
بعضی سوالایی که میگم منظورم در حد ۴ تا سواله عا:/ 🚶♀
ک خب منفی زدم!:)
آها از همینجا اعلام میکنم
کار ندارم کی ای اسمت چیه و هرجی!
اگرر امروز تقلب کردی تو آزمون
اینو بدون که نمیگذرم ازت
و بدجور اثراتشو تو زندگیت میبینی
میدونی چرا؟
چون هر تستی که تو تقلب کردی و درست زدیش باعث شدی کلی تراز منی که تقلب نکردم و هرچی! رو پایین بیاری
هیچی فقط خواستم بگم نمیگذرم از هرکی که تقلب کرده و همین!
خسته نباشین کنکوریاااااااااا
هوم
انشاءالله بعد امتحانات مدرسه و نهایی و اون یکی کنکور جشن آزادی کامل از مدرسه میگیریم:/
به قول استاد:
جنس سوالای شیمی خوب بود😏😏
هاها خوب بود؟سوالا داشتن وحشیی میشدن
اللهاکبر
خیلی حس عجیبی دارم
وای
باس بخوابم شاید
خیلی چیزا باورم نمیشه هنوز
ولی فقط هوف