هیچی دیگه عزیزان
خواستم بگم که
هرکسی که این پیامو میخونه:)
لطف کنه و دعا کنه واس کنکوریا:)
و کنکوریه عزیزی که داری این پیامو میخونی
خیلی خری اگر استرس داری
آره اصلا منم خرم که نگرانم
اصلا که چی
شل کن بابا
اینم میگذره میره
و فقط میتونی به خدا توکل کنی باشه؟:))
فقط خدا رو داری:)💘
صلوات محمدی پسند بفرست آروم شیزن*
حالام برو بخواب کنکوریه خوشبخت
❤️🩹🚶♀
اوکیییی اوکیییییی
همه چییی آروممممع
من چقدددد خوشبختممممم
یوهو
هاها
اصلا نگران نیستم
خدایا:)))) تروخدا:)))))))))
تا فرداشب پرانتز:))))))))))..
جایزه راحت ترین فرد در حین کنکور دادن به رضوانه تعلق میگیره
چرا؟
چون که من حتی کفشامم درآورده بودم:))))و راحت نشسته بودم و هییی ورق میزدم دفترچه رو:/
😂🚶♀
دیگه خلاصه کنم امروز رو.
تجربه امروز خیلی لازم بود انگاری واسم
هرجند دارم حرص میخورم چون بعضی سوالا خیلی ضایع ساده بود خصوصا تو فیزیک:) به شرطی که کاش فرمولا رو ده بار دیگه میخوندم!
هوم خیلی حرص خوردم خیلی
ولی مهم نیست دیگه
شایدم گریم بیاد
ولی گوریا نمیکنم
نمیدونم کجاست!🇵🇸
دیگه خلاصه کنم امروز رو. تجربه امروز خیلی لازم بود انگاری واسم هرجند دارم حرص میخورم چون بعضی سوالا
بعضی سوالایی که میگم منظورم در حد ۴ تا سواله عا:/ 🚶♀
ک خب منفی زدم!:)
آها از همینجا اعلام میکنم
کار ندارم کی ای اسمت چیه و هرجی!
اگرر امروز تقلب کردی تو آزمون
اینو بدون که نمیگذرم ازت
و بدجور اثراتشو تو زندگیت میبینی
میدونی چرا؟
چون هر تستی که تو تقلب کردی و درست زدیش باعث شدی کلی تراز منی که تقلب نکردم و هرچی! رو پایین بیاری
هیچی فقط خواستم بگم نمیگذرم از هرکی که تقلب کرده و همین!
خسته نباشین کنکوریاااااااااا
هوم
انشاءالله بعد امتحانات مدرسه و نهایی و اون یکی کنکور جشن آزادی کامل از مدرسه میگیریم:/