هدایت شده از شفق the Argon
ما تونستیم دروازه رو باز کنیم بالاخره. درسته که آفساید شد. اونا همونم نتونستن
یه نکته
این همه دارید میگید ورود به تابستون و اینا انگار تا الان تو سرما و برف و بارون بودیم
به خدا تابستون خیلی وقته شروع شده، تقریبا از اوایل بهار