شفق the Argon
چون داور رو خریدن(ایرانی core(
بخاطر اینه که ما خاورمیانهاییم و همه باما بدن
ما تونستیم دروازه رو باز کنیم بالاخره. درسته که آفساید شد. اونا همونم نتونستن
هدایت شده از -Wisteria
اگه آدمای مورد علاقم تو گوشی نبودن الان گوشیم تو سطل زباله بود.