فرش لاکی 🍒💅
آفساید بود طبق قانون جدید آفساید، مدافعی که از دروازه بان نزدیکتر باشه به خط دروازه در آفساید در نظ
فکر کنم همین الان خلق شد نه؟
فدا سرتون مردان ایران
باختید هم باختید برگردید به وطنتون همونجوری که بدرقه تون کردیم صد برابر بهترش بهتون خوشامد میگیم
ما دیدیم که چجوری جنگیدید، سرتون رو بالا بگیرید...
هدایت شده از کانال حسین دارابی
در چه حالتی میریم بالا؟
یکی از این ۳ حالت اتفاق بیفته
غنا اگه کرواسی رو ببره
اتریش و الجزایر باهم مساوی نشن، یکی باید ببره
ازبکستان از کنگو امتیاز بگیره، چه برد و چه مساوی
تا فردا صبح همین موقع تکلیف مشخص میشه
ان شاء الله میریم بالا🙏🤲🤲
وای اصلا وقتی معذرت خواهی میکنن دلم میشکنه
فداسرتون تروخدا عذر خواهی نکنید تقصیر شما ها نیست
ما میدونیم به چه سختی به بازی ها میرسیدین، ما میدونیم امکانات براتون خیلی کم بود، ما میدونیم صد خودتونو گذاشتید
معذرت خواهی نکنید... 💔
دیروز که اتفاقی رفتم تو نی نی سایت
داشت تبلیغ میکرد که چمیدونم با حدس نتایج بازی فردا چی چی جاییزه بگیر و فلان و بهمان و اینا
بعد داشت مثال میزد که ایران و مصر یک، یک میشن و جواب درست اونه