هدایت شده از لفت بدین
من واقعاً دلم آدمِ امن میخواد. یه آدم حمایتگر، قابل اعتماد، صمیمی، یکی که تکیه کنم بهش، بهم بگه آره من کنارتم، با هم درستش میکنیم، باهم میرسیم، باهم پیشرفت میکنیم، اگه بخوام گریه کنم توی بغلش باشم، اگه بخوام بخندم کنار هم باشیم، هرچی شد پشت هم باشیم، یه آدم موندگاروهمیشگی
‹unsaid›
سلام کوچک'
:(:(:؛'!'-'&(&؟:؟&"&:':'&) ♡؟ ♡♡"_✓«♡» ٪-~! ☆☆☆☆"(✓✓(-'؛'«'~؟&!)_"«۹«۹»