دوستترت دارم ، از هر چه دوست
ای تو به من ، از خود من ، خویشتر
دوستتر از آنکه بگویم چقدر
بیشتر از ، بیشتر از ، بیشتر
هدایت شده از «شاید،عروسِدریایی»
دوست داشتن و زیبایی دیدن در هرچیزی مربوطِ به قلبی پاک و سرشار از عشق است، که تو داری. اما همه را نباید دوست داشت و نباید در "همه" زیبایی پیدا کرد. چراکه بسیاری از آدم ها لایقِ عشق ورزیدن نیستند، لایقِ شعر گفتن نیستند، چون تو نمیتوانی در کسی که "میخواهد"سراسر سیاهی باشد عشقی پیدا کنی. پس لطفا احساساتِ نابت را خرجِ هر کسی نکن.چون تو قبل از همه وظیفه داری قلبت را از سیاهی حفظ کنی=).
برای: https://eitaa.com/m_unsaid