میشه بیشتر بزارید روزمرگی معارفی ها رو
.
.
.
بله بله چشم
انشالله مدرسه بریم بدبختی هامونو باهاتون به اشتراک میزاریم😂(دروغ گفتم ادم دوستای به این خوبی و رشته به این خوبی داشته باشه بدبختی اصلا معنایی نداره)
هیچی ، قرار شد با رفیقم بریم یک مهر یکم خودکار و اینجور چیزا بگیریم .. یعنی عملا یک مهر با کیف خالی میریم مدرسه:))))
.
.
.
فکر کنم کلا 1 مهر ما حتی کیفم نمیبریم😐
چون هنوز کتابامون نرسیده
*من کتابامو میخوااااام👩🦯
خبرفوری / متاسفانه دو تن از نیروهای بسیج حوالی میدان آزادی دقیقا اول خیابان جناح، کنار چمنها به خواب رفتند
.
.
.
خواهر ینی چی
این الان شوخیه؟
یا واقا یه چیزی شده😳
من هضم نکردم این موضوع رو
*دوزتان کومککک
ریحان تو خودت چیزی خریدی؟؟
والاه اون دوران که همه چی تمام و کمال میخریدیم گذشته دیگه
الان مد نیست که لوازم تحریر زیاد بخری
ولی من چون خوش خطم خودکار و اینام تموم شدههه، متوجهید دیگه برا چی ؟😂
.
.
.
بله بله متوجهم😂 راه درستیو انتخاب کردیم همینو برو جلو
ما معارفے هستــیم:)
ریحان تو خودت چیزی خریدی؟؟ والاه اون دوران که همه چی تمام و کمال میخریدیم گذشته دیگه الان مد نیست ک
من خودکار
کفش
مانتو
چیزای کیوت میوت یکم میگیرم اره😂😐
یه کلاسو،دوتا خودکار ،کفش،کیف
دانلود استوری پیام
.
.
.
عههه تقریبا خریدامون شبیه همه😁✨
هیچی :/// ؛ یعنی یک مهر قراره بریم مدرسه زل بزنیم به معلما😐😐
.
.
.
ایول دقیقا هدفمون همینه😂👌
ما معارفے هستــیم:)
مد نیستو خوب اومدی🤣🤣🤣
والاه مد نیست که
دو سالمون موند دیگ تموم بشه الحمدالله
دیگ ذوقامون رو ۱۱ سال پیش ریختیم تموم شده
ادم باید معدلش بالای 17باشه چقد باید بخونع؟
.
.
.
هر روز 4 ساعت بخونی فکر کنم کافی باشه البته یه شرایطتون هم بستگی داره