هیچی :/// ؛ یعنی یک مهر قراره بریم مدرسه زل بزنیم به معلما😐😐
.
.
.
ایول دقیقا هدفمون همینه😂👌
ما معارفے هستــیم:)
مد نیستو خوب اومدی🤣🤣🤣
والاه مد نیست که
دو سالمون موند دیگ تموم بشه الحمدالله
دیگ ذوقامون رو ۱۱ سال پیش ریختیم تموم شده
ادم باید معدلش بالای 17باشه چقد باید بخونع؟
.
.
.
هر روز 4 ساعت بخونی فکر کنم کافی باشه البته یه شرایطتون هم بستگی داره
ما معارفے هستــیم:)
والاه مد نیست که دو سالمون موند دیگ تموم بشه الحمدالله دیگ ذوقامون رو ۱۱ سال پیش ریختیم تموم شده
اره خب اینم یه حرفی
ولی تو حرفشو نرن 1 مهر میبینم باز از اون ماژیکای کیوت خوشبو خریدی😔😂✨
خب حالا با این صورت بگو ببینم.. علم بهتر است یا ثروت؟!
.
.
.
اگه میخوای انشا بنویسی بنویس علم 😂دیگه حرفی ندارم.....
ما معارفے هستــیم:)
دارم میگم خوابیدن😂😂😂😂😂😂😂 شوخیه . . . 😶🌫
فک کنم یعنی خبری نیست الحمد الله 😂
.
.
.
اره شاید😂👩🦯
دیگه بچه نیستیم که هر چی دلمون خواست بگیرن برامون😂😂
.
.
.
پس بچه درونمون چیییییی
گناه دارههه😂🥲
منم معارفیم اما معارف شیراز:))))
.
.
.
عههه موفق باشی☘🍄
چند تا کلاس دارین تو مدرستون؟
واقعا الان خدایی یادم نمیاد یک مهر تو مدرسه چیکار میکردیم://///
.
.
.
اشکال نداره عوارض نوجونیه خوب میشی😂🤝
فکر کنم منظورشون اینه از بس خبری نیست مامورا حوصله شون سر رفته خوابیدن
.
.
.
ایوایییییی اره راس میگییی🤣🤌🏻
ادم باید معدلش بالای 17باشه چقد باید بخونع؟ . . . هر روز 4 ساعت بخونی فکر کنم کافی باشه البته یه شرایطتون هم بستگی داره منظورم همین معدل ،مهر ابانه خب اولش درسا حجمش کمه بازم باید چار ساعت بخونی؟؟؟
.
.
.
اره اگه بخوای در کل موفق بشی میتونی درسارو پیشخوانی کنی
فیلم اموزشی ببینی
تست بزنی و ....
در کل باید در طول سال تحصیلی بیکار نمونی و تلاش کنی
ولی بازم میگم باید بر اساس شرایط خودت پیش بری منکه از شرایط شما خبر ندارم