ما معارفے هستــیم:)
ریحان تو خودت چیزی خریدی؟؟ والاه اون دوران که همه چی تمام و کمال میخریدیم گذشته دیگه الان مد نیست ک
من خودکار
کفش
مانتو
چیزای کیوت میوت یکم میگیرم اره😂😐
یه کلاسو،دوتا خودکار ،کفش،کیف
دانلود استوری پیام
.
.
.
عههه تقریبا خریدامون شبیه همه😁✨
هیچی :/// ؛ یعنی یک مهر قراره بریم مدرسه زل بزنیم به معلما😐😐
.
.
.
ایول دقیقا هدفمون همینه😂👌
ما معارفے هستــیم:)
مد نیستو خوب اومدی🤣🤣🤣
والاه مد نیست که
دو سالمون موند دیگ تموم بشه الحمدالله
دیگ ذوقامون رو ۱۱ سال پیش ریختیم تموم شده
ادم باید معدلش بالای 17باشه چقد باید بخونع؟
.
.
.
هر روز 4 ساعت بخونی فکر کنم کافی باشه البته یه شرایطتون هم بستگی داره
ما معارفے هستــیم:)
والاه مد نیست که دو سالمون موند دیگ تموم بشه الحمدالله دیگ ذوقامون رو ۱۱ سال پیش ریختیم تموم شده
اره خب اینم یه حرفی
ولی تو حرفشو نرن 1 مهر میبینم باز از اون ماژیکای کیوت خوشبو خریدی😔😂✨
خب حالا با این صورت بگو ببینم.. علم بهتر است یا ثروت؟!
.
.
.
اگه میخوای انشا بنویسی بنویس علم 😂دیگه حرفی ندارم.....
ما معارفے هستــیم:)
دارم میگم خوابیدن😂😂😂😂😂😂😂 شوخیه . . . 😶🌫
فک کنم یعنی خبری نیست الحمد الله 😂
.
.
.
اره شاید😂👩🦯
دیگه بچه نیستیم که هر چی دلمون خواست بگیرن برامون😂😂
.
.
.
پس بچه درونمون چیییییی
گناه دارههه😂🥲
منم معارفیم اما معارف شیراز:))))
.
.
.
عههه موفق باشی☘🍄
چند تا کلاس دارین تو مدرستون؟