دیگه بچه نیستیم که هر چی دلمون خواست بگیرن برامون😂😂
.
.
.
پس بچه درونمون چیییییی
گناه دارههه😂🥲
منم معارفیم اما معارف شیراز:))))
.
.
.
عههه موفق باشی☘🍄
چند تا کلاس دارین تو مدرستون؟
واقعا الان خدایی یادم نمیاد یک مهر تو مدرسه چیکار میکردیم://///
.
.
.
اشکال نداره عوارض نوجونیه خوب میشی😂🤝
فکر کنم منظورشون اینه از بس خبری نیست مامورا حوصله شون سر رفته خوابیدن
.
.
.
ایوایییییی اره راس میگییی🤣🤌🏻
ادم باید معدلش بالای 17باشه چقد باید بخونع؟ . . . هر روز 4 ساعت بخونی فکر کنم کافی باشه البته یه شرایطتون هم بستگی داره منظورم همین معدل ،مهر ابانه خب اولش درسا حجمش کمه بازم باید چار ساعت بخونی؟؟؟
.
.
.
اره اگه بخوای در کل موفق بشی میتونی درسارو پیشخوانی کنی
فیلم اموزشی ببینی
تست بزنی و ....
در کل باید در طول سال تحصیلی بیکار نمونی و تلاش کنی
ولی بازم میگم باید بر اساس شرایط خودت پیش بری منکه از شرایط شما خبر ندارم
ما معارفے هستــیم:)
ادم باید معدلش بالای 17باشه چقد باید بخونع؟ . . . هر روز 4 ساعت بخونی فکر کنم کافی باشه البته یه شرا
ولی زیادم لازم نیست بخونی .. فقط سعی کن توی کلاس درس رو متوجه شی، همین کافیه! من با همین روش معدلم شد ۱۹ و ۵۷ :)))
.
.
.
اره اینم یه نکته خیلی مهمیه ولی همونطور که گفتم هر کس شرایط خاص خودشو داره ینی مثلا شاید ضریب هوشی من بالا باشه یا خونمون بچه کوچیک نداشته باشه و هزاران دلیل دیگه...
مدرسه ما وقتی وسایل جینگول مینگول ببری میان بالا سرت میگن میدونی کجا اومدی؟ اینجا زندانه مهد که نیست عزیزم😂😂😂😂
.
.
.
نه خداروشکر کلاس ما کلا روحیاتمون یجوریه که هممون دلمون میره برا اینجور چیزا😂✨
منننن امسال میرم دهم باتوکل برخدا میخوام معارف بخونم هرچی لازم بود گرفتم چیزی نمونده دیگه🤧
.
.
.
وای چه خوب
لازم نیست نگران باشی اگه از ته دلت این رشترو دوست داشته باشی مطمئنا موفق میشی🌱🌼
عم چیزه کیف و کفش نخریدم ولی لوازم التحریر چرا
.
.
.
خوبه چیزای حیاتی رو خریدی😂
ما معارفے هستــیم:)
منم معارفیم اما معارف شیراز:)))) . . . عههه موفق باشی☘🍄 چند تا کلاس دارین تو مدرستون؟
از هر پایه دوتا کلاس بیشتر نیس
.
.
.
خوبه حالا
پس شما هم مثل ما یه خونواده کوچولویین🥲✨
من ک تو ابن پنج روز باقی مونده دارم خودمو پاره پوره میکنم با تعطیلات
.
.
.
وایییی باورت نمیشه من کلی سریال ندیده دادم که ببینمممم😂😔
مگه فرم ندارین؟
.
.
.
نه خانم مدیر گلمون برای اینکه همه با سلیقه خودشون انتخاب کنن
و یرای خانواده ها سخت نباشه گفتن که خودمون لباس فرم بگیریم ولی تنها قانونی که گذاشتن گفتن سرمه ای باشه😁