ما معارفے هستــیم:)
ادم باید معدلش بالای 17باشه چقد باید بخونع؟ . . . هر روز 4 ساعت بخونی فکر کنم کافی باشه البته یه شرا
ولی زیادم لازم نیست بخونی .. فقط سعی کن توی کلاس درس رو متوجه شی، همین کافیه! من با همین روش معدلم شد ۱۹ و ۵۷ :)))
.
.
.
اره اینم یه نکته خیلی مهمیه ولی همونطور که گفتم هر کس شرایط خاص خودشو داره ینی مثلا شاید ضریب هوشی من بالا باشه یا خونمون بچه کوچیک نداشته باشه و هزاران دلیل دیگه...
مدرسه ما وقتی وسایل جینگول مینگول ببری میان بالا سرت میگن میدونی کجا اومدی؟ اینجا زندانه مهد که نیست عزیزم😂😂😂😂
.
.
.
نه خداروشکر کلاس ما کلا روحیاتمون یجوریه که هممون دلمون میره برا اینجور چیزا😂✨
منننن امسال میرم دهم باتوکل برخدا میخوام معارف بخونم هرچی لازم بود گرفتم چیزی نمونده دیگه🤧
.
.
.
وای چه خوب
لازم نیست نگران باشی اگه از ته دلت این رشترو دوست داشته باشی مطمئنا موفق میشی🌱🌼
عم چیزه کیف و کفش نخریدم ولی لوازم التحریر چرا
.
.
.
خوبه چیزای حیاتی رو خریدی😂
ما معارفے هستــیم:)
منم معارفیم اما معارف شیراز:)))) . . . عههه موفق باشی☘🍄 چند تا کلاس دارین تو مدرستون؟
از هر پایه دوتا کلاس بیشتر نیس
.
.
.
خوبه حالا
پس شما هم مثل ما یه خونواده کوچولویین🥲✨
من ک تو ابن پنج روز باقی مونده دارم خودمو پاره پوره میکنم با تعطیلات
.
.
.
وایییی باورت نمیشه من کلی سریال ندیده دادم که ببینمممم😂😔
مگه فرم ندارین؟
.
.
.
نه خانم مدیر گلمون برای اینکه همه با سلیقه خودشون انتخاب کنن
و یرای خانواده ها سخت نباشه گفتن که خودمون لباس فرم بگیریم ولی تنها قانونی که گذاشتن گفتن سرمه ای باشه😁
حالا ما ک همه چیو تمام و کمال نخریدیم اما مداد رتگیو و خودکار رنگی و کلاسور و تخته شاسی خریدیم یعنی خزیم؟
.
.
.
نه عزیزم چرا خززز خیلیم کار خوبی میکنی اصلا به کوری چشم حسودان کلی وسایل مسایل بگیر😂❤️
کلاسور جلد کتاب اتود و غیره همه چیز دارم😂😂 خودت چیا میخری ریحان جون؟
.
.
.
عهههه خوب شد یادم انداختی منم باید جلد بگیرم هیچ اون یادم نبود
منم اتود و کفش و خودکار و ماژیک وایت برد و...
نمیدونم چرا نیازات اینهمه زیادهههه
*خوداااااا
به نام خدا هیچی هنوز کتابامونم ندادن و راحت روز اول مهر میریم میشینیم همینجوری معلمارو نگاه کنیم 😂💔
.
.
.
وایییی اره معلما خودشون فکر کنم قراده انقد بهشون زل بزنیم برگاشون بریزه😂دلم میسوزه براشون😔✨😂
ما معارفے هستــیم:)
مدرسه ما وقتی وسایل جینگول مینگول ببری میان بالا سرت میگن میدونی کجا اومدی؟ اینجا زندانه مهد که نیست
دقیقا ولی خب میدونی تو این مدرسه خیلیا هستن که واقعا نچسبن و خیلی افراطین اصلا پایه نیستن چاپلوسن و....
.
.
.
اره خب بالاخره هیچوقت نمیشه که شخصیت ها یکی باشه و تو نباید به خاطر اونا حرص بخوری و ناراحت باشی اصلا بهشون اهمیت نده و هر جور دوست داری باش👍😉
قربونت،علاقمندم به این رشته از فروردین ماه رفتم مدرسش اسممو نوشتم که جا نمونم😂 یخورده نگران ریاضیمم فقط
.
.
.
نه بابا ریاضیش خیلی راحتهههه البته اگه مثل ما بازیگوشی نکنی و معلم خوبی داشته باشی🥲