قربونت،علاقمندم به این رشته از فروردین ماه رفتم مدرسش اسممو نوشتم که جا نمونم😂 یخورده نگران ریاضیمم فقط
.
.
.
نه بابا ریاضیش خیلی راحتهههه البته اگه مثل ما بازیگوشی نکنی و معلم خوبی داشته باشی🥲
منم میرم معارف تا پایه یازدهم دوتا کلاس داریم اما دوازدهم یه کلاس
.
.
.
از اونجایی که تخیلاتم قویه با این تعداد کم بودنمون بعضی وقتا یاد اون کلاسهای تو فیلما که جادوگری میکنن و اینا و تعدادشون کمه میوفتم و بهم حس خوبی میده😂🙈
من دهمم میرم معارف یه جورایی هم شوق و ذوق دارم هم میترسم
.
.
.
این احساس ها لازمه ادم پوکر باشه خوب نیست😂👍
باز خوبه کیف خریدین منی که کیف هم نخریدم و قراره بدون کیف برم مدرسه😐😂
.
.
.
🤣🤣🤣عالیییییی خیلی روش خوبیههه چرا به ذهن خودم نرسیده بودم
.
#اتود خرگوش بانی کوچولو 😊😌
با ۲ رنگ شیری و صورتی و نوک ۰.۷
قیمتشون هم دونه ای ۵۹ تومنـه😉
برای سفارشش هم میدونین اینجام👇
@lima_tahrir
موجودی : موجود در انبار
.