من دهمم میرم معارف یه جورایی هم شوق و ذوق دارم هم میترسم
.
.
.
این احساس ها لازمه ادم پوکر باشه خوب نیست😂👍
باز خوبه کیف خریدین منی که کیف هم نخریدم و قراره بدون کیف برم مدرسه😐😂
.
.
.
🤣🤣🤣عالیییییی خیلی روش خوبیههه چرا به ذهن خودم نرسیده بودم
.
#اتود خرگوش بانی کوچولو 😊😌
با ۲ رنگ شیری و صورتی و نوک ۰.۷
قیمتشون هم دونه ای ۵۹ تومنـه😉
برای سفارشش هم میدونین اینجام👇
@lima_tahrir
موجودی : موجود در انبار
.