ما معارفے هستــیم:)
_برا من فرق نداره کجا باشه!!
تالیی رو این کتابت بود من اب ریختم؟😎😔
ما معارفے هستــیم:)
تالیی رو این کتابت بود من اب ریختم؟😎😔
نه حاج خانوم
این یکی دیگس😂🤌🏿
590.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من با خودم بعد از یه صفحه درس خوندن :
دلیل فعالیت نکردنمون«««تازگیا روی گوشی حساس شدن نمیتونیم صحنات گرانبهامونو ثبت کنیم
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از گوشام ، چشام ، بینیم ، همجام حق فوران کرد
ما معارفے هستــیم:)
امروز صب زنگ اول ترکیبی زدیم نه خدایی ترکیبی در این حد دیده بودین؟ 🦖✌️
حالا بعدشم چیپس پفک زدیم