ما معارفے هستــیم:)
چه عجب یکی معارف رو میشناسه .. البته که اصلا حقیقت نداره حرفش(اهنگ نرو مریم بهتره)
الحمدالله که تصورشون حتی به دروغ اینه 🦦
ما معارفے هستــیم:)
خوش گلدین منیم جیران قیزیم❤️✨
تشکور اِدیریم آنه جیم ❤️🥲
سلام طاعات و عباداتتون قبول باشه
ان شاء الله
لطفا امشب بنده رو در دعاهاتون فراموش نکنین:)💔
التماس دعا