جهت اطلاع بیشتر یه چیزی بفرمایم که
خانم پرتقال
به صمیمی ترین افراد زندگیشم انقدری وابسته نیست که بدونشون هیچ و پوچ بشه
چه برسه شماهایی که حتی اسمتونم نمیخاد بدونه
آقا من بین انسانی و معارف به شدتت موندمم چکنمم🥲 حافظ قرآنم هستم حس میکنم بام سازگارتره ولی خیلی سختی اضافه نسبت به انسانی و... شنیدم
.
.
.
هر رشته ای سختی خودشو داره
الان من بگم معارف سخت تره جنگ میفته😂
هرکدوم به اندازه خودش
بنظر من شما برو مدرسه هاشو ببین
و ببین با کدوم محیط بیشتر سازگاری داری
یکی هم که دلتو خوش نکن مثل ما که رفتی معارف همه چیز کاملا باب میلته 😭😂
ان شاءالله موفق ترین باشی هر کجا که هستی✨
https://eitaa.com/maaref85/3115 واااای لطفااا این کاروو نکن برو انساانی خیلیی پشیمون میشی خیلی ... اگرم رفتی معارف ی روزی ب این حرفم میرسی😕
.
.
.
نه نه بنظرم اینطوری ناامیدش نکن
برای هرکسی یه مدلیه این حس نسبت به رشتش
باید خودش بره دنبالش و تحقیق کنه
حتی اگه از معارفم خوشش بیاد باید با سختیاش کنار بیاد
ما معارفے هستــیم:)
آقا من بین انسانی و معارف به شدتت موندمم چکنمم🥲 حافظ قرآنم هستم حس میکنم بام سازگارتره ولی خیلی سختی
هیچ مشکلی بوجود نمیاد اگه دهم رو معارف بخونی و یه نگاهی به رشتش بندازی و اگه خوشت اومد بمونی
خوشت نیومد هم بری انسانی
فقط دو تا امتحان میدی مدرستو عوض میکنی
https://eitaa.com/maaref85/3119 اتفاقا جدیدا امکان همچین کاری نیس و نمیتونی تغییر رشته بدی
.
.
.
عههه
بخاطر نهایی و اینا
https://eitaa.com/maaref85/3118 نه ناامیدش نمیکنم ولی خب داخل رشته انسانی خیلی نمره های بالاتری میتونه بگیره مخصوصا عربیش ک اصلا با عربی انسانی قابل مقایسه نیست الان داخل برنامه امتحانی هم برای ما عربی فقط ی روز وقت گذاشتن مثل انسانی در صورتی ک اصلا عربی ما قابل مقایسه با انسانی نیست بنظرم انسانی خیلی بهتره
.
.
.
اینم درسته
ولی یکی علاقه داشته باشه واقعا میخونه و این چیزا مهم نیست براش