eitaa logo
ما معارفے هستــیم:)
327 دنبال‌کننده
397 عکس
84 ویدیو
10 فایل
مبتلا به قشنگیِ مدرسه (: +روزمرگی های مدرسمون صدراییای تبریز🤝 مایل به سوال های مکرر: https://harfeto.timefriend.net/17353941380972
مشاهده در ایتا
دانلود
برنامه امتحان نهایی هارو داری بزاری؟ من پیدا نمیکنم . . . چشم الان
https://eitaa.com/maaref85/3115 واااای لطفااا این کاروو نکن برو انساانی خیلیی پشیمون میشی خیلی ... اگرم رفتی معارف ی روزی ب این حرفم میرسی😕 . . . نه نه بنظرم اینطوری ناامیدش نکن برای هرکسی یه مدلیه این حس نسبت به رشتش باید خودش بره دنبالش و تحقیق کنه حتی اگه از معارفم خوشش بیاد باید با سختیاش کنار بیاد
ما معارفے هستــیم:)
آقا من بین انسانی و معارف به شدتت موندمم چکنمم🥲 حافظ قرآنم هستم حس میکنم بام سازگارتره ولی خیلی سختی
هیچ مشکلی بوجود نمیاد اگه دهم رو معارف بخونی و یه نگاهی به رشتش بندازی و اگه خوشت اومد بمونی خوشت نیومد هم بری انسانی فقط دو تا امتحان میدی مدرستو عوض میکنی
https://eitaa.com/maaref85/3119 اتفاقا جدیدا امکان همچین کاری نیس و نمیتونی تغییر رشته بدی . . . عههه بخاطر نهایی و اینا
https://eitaa.com/maaref85/3118 نه ناامیدش نمیکنم ولی خب داخل رشته انسانی خیلی نمره های بالاتری میتونه بگیره مخصوصا عربیش ک اصلا با عربی انسانی قابل مقایسه نیست الان داخل برنامه امتحانی هم برای ما عربی فقط ی روز وقت گذاشتن مثل انسانی در صورتی ک اصلا عربی ما قابل مقایسه با انسانی نیست بنظرم انسانی خیلی بهتره . . . اینم درسته ولی یکی علاقه داشته باشه واقعا میخونه و این چیزا مهم نیست براش
الان فردا عیده دیگ!!!
ما معارفے هستــیم:)
https://eitaa.com/maaref85/3118 نه ناامیدش نمیکنم ولی خب داخل رشته انسانی خیلی نمره های بالاتری میتو
چرا اینو میگیییییی تو کدوم مدرسه ای میتونی سه زنگ بخوابی و مدیر پتو بده بهت و معلما کارب بکارت نداشته باشنننن