تابستون قراره چه کنید دوستان؟یا بنظرتون چیکار کنیم بیشتر بچسبه؟
https://harfeto.timefriend.net/17190590983099
یبارم من ازینا
ما معارفے هستــیم:)
تابستون قراره چه کنید دوستان؟یا بنظرتون چیکار کنیم بیشتر بچسبه؟ https://harfeto.timefriend.net/17190
بی تر ادب من میخواستم ازینا بزارم😂🥱
من کلی کتاب و فیلم جمع کردم ببینم و بخونم، صوت های استاد شجاعی رو گوش میدم با پادکست جافکری. تابستونی سرشار از قهوه و شیرکاکائو. ضمنا یه کلاسی هم شرکت کردم وسایلش رو میخرم و کار میکنم و آنلاین شاپ میزنم. ایام محرم هم که بساط هیئت و حرم
_
چقدر دقیق
خواب چی دوست عزیز خواب چی؟
کلاس نویسندگی ثبت نام کنم کلاس ادمین شو ثبت نام کردم شاید تفریحی برم ورزشگاه کارای هنری مو دوباره شروع کنم آشپزی آروم آروم یاد بگیرم زبان انگلیسی مو تقویت کنم برای سال بعد مثلا هرروز حفظ ده کلمه با لهجه شون یکمم برم سمت حفظ قران ولی اروم اروم. کلا هرچی که منو از این فضای الانم دور کنه و به آرامش برسم
_
از رویا های یک دانش آموز ایرانی:😂
من از وقتی یادمه قراره اینکارا و چندتا کار دیگه رو تابستون انجام بدم و هنوز قراره انجام بدم
فقط تفریح و عشق و حال و خوش گذرونی
_
عشق و حالِ ایرانی مدنظرتون هست دیگه دوست عزیز؟
بسیار هم عالی