بزنم تو سر خودم و به فکر ترمیم یازده و نهایی ۱۲ و دو تا کنکور باشم بعدم بمیرمم
_
ایبابا بد شد که
شل کن دوست عزیز
سلامتی مگس 🤔 که یادمون داد زیاد که دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت😂😂😂😂🥲
ما معارفے هستــیم:)
سلامتی مگس 🤔 که یادمون داد زیاد که دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت😂😂😂😂🥲
من امروز یه مگسو زندانی کردم زیاد رو مخم رفت
بعد دلم سوخت ازادش کردم بیچاره به سرعت جت از پنجره رف بیرون🦖
ما معارفے هستــیم:)
دیگه کیک نیست واگعیه🥲
دعا کنین فقط پاس شیم این اخریو
فقط همین