ما معارفے هستــیم:)
توجهتون رو به برچسب ها جلب میکنم
-وقتی بعضی معلما به جای اینکه سرمون داد بزنن نا امیدمون کنن حس بد بودن بهمون بدن اینجوری سعی میکنن تا تشویقمون کنن (با اینکه دوازدهمیم شاید باورتون نشه بیشتر از بچه دبستانی ذوق میکنیم)☘
ما معارفے هستــیم:)
استغفرالله
در روز روشن بایستی ریا را بدور کرد از سرشکنی ها 😱