هدایت شده از "آغل قوقولی هاپو بتمنی"
امشب از خیلیا باید معذرت خوابی بوکنم🙂
برای مارشمالوی خوابالو...
خیلی وقت نیست که خاطره هامو مینویسم و تقریبا جدیده ولی بیاید براتون بگم😋
[۱۴۰۵/۱/۳۰]
اونروز روز دختر بود وصبح تا ظهر رو کلاس مجازی مزخرف داشتم ولی بعد ناهار رفتیم بیرون و بعنوان کادوی روز دخترم یک موچی توت فرنگی خریدم با دو تا بازی فکری چون همیشه عاشق بازی فکریم🎀 خریدمون که تموم شد ساعت ۵ دیقه به چهار رسیدم خونه در صورتی که ساعت ۴ امتحان ریاضی داشتم و اندازه گاوم حالیم نبود💔خلاصه که دو ساعتم درگیر اون بودم و اخرسر هم امتحانو گند زدم😭ولی بجاش شبش رفتیم تجمع و اونجا بعد یک سال یکی از بهترین دوستامو دیدم و برام خوشحال کننده ترین اتفاق بود😭🎀🫂✨
#چالش
مارشمالوی خوابالو
باز یادم رفت عکسای امروزو بفرستم
یک جورم میگم عکسا انگار پونصد تاس
راستی شمام در انتظار نتایج قرعه کشی اقای دارابی و آریانیکین دیگه نه؟😔هزار نفر دارن میگن پی اس مال خودمه بعد فقط یدونس🤡