خیلی رندوم دلم خواست شوکولات و حسنا رو ادمین کنم، دوست داشتین ثلام کنین😛✨
هدایت شده از "نَعیم"
دوستان گرامی بنده دیلی ام را برپایه مودم اداره میکنم اگر احساس میکنید وقتتان تلف میشود لفت دهید🙏🏻
مارشمالوی خوابالو
دوستان گرامی بنده دیلی ام را برپایه مودم اداره میکنم اگر احساس میکنید وقتتان تلف میشود لفت دهید🙏🏻
امروز خیلی جاها اینو دیدم خواستم بگم منم همینطور دوزتان شرمندتون نشم بعدا💔
هدایت شده از نعناعِمن؛
بعد از تمامهیاهوها، سکوتِ نعناییمان دوباره جان گرفت.
به آخرین فصلِ سرنوشتِ "نعناعِمن" خوش برگشتید؛