تازه وقتی داشتیم برمیگشتیم خونه،دوتایی رفتیم ذرت مکزیکی هم قولیدیم🌽😋
خیلیییییی خوشمزه بود دلتون بخوادد😛
مارشمالوی خوابالو
تازه وقتی داشتیم برمیگشتیم خونه،دوتایی رفتیم ذرت مکزیکی هم قولیدیم🌽😋 خیلیییییی خوشمزه بود دلتون بخوا
چون نباید کسی میفهمید و شرایط مناسب نبود،نشد ازش عکس بگیرم☹️
تو دلم موندشششش🦦