eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
38هزار عکس
34هزار ویدیو
1.7هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 برخورد باید قاطع و تأثیرگذار و بازدارنده باشد نه نمایشی... پلمب و برخورد باید باشد و ما هم همیشه پیگیری میکنیم ولی باید تأثیر گذار و بازدارنده باشد که دیگر شخص دیگر جرأت نکند همان کار را تکرار کند وقتی دو سه روز پلمبش میکنی و با یه جریمه معمولی آزادش میکنی یعنی به بقیه گرا میدی همین کار رو بکنید و معروف بشید ... نون تو پلمب شدنه! راهکار جدید برخی از افراد برای جذب مشتری 🔻وقتی لبنیات ابوالفضلی ابرده علیا (!) میتونه با یه کاغذ آچار مسخره (با رقص وارد مغازه بشید تا ۲ کیلو شیر رایگان بهتون بدیم!) به رأس اخبار تبدیل بشه و هزاران نفر دنبال کننده جدید بگیره و کل کشور بدونن که ابرده علیا یه لبنیات ابوالفضلی داره! اگر این کار رو نکنه حماقت کرده. چون نهایتش میخواد سه چهار روز پلمب بشه و کاملا از نظر اقتصادی براش می صرفه چون میدونه پلمب و جریمه کمی هست و در واقع داره سرمایه گذاری می‌کنه؛ اما اگر بداند که پلمب همراه با جریمه بسیار سنگین باشد که طرف به غلط کردم بیفتد دیگر هیچ کَس جرأت چنین کاری نخواهد داشت 🔻بهتر نیست پلمب های مجموعه‌هایی که بویی از شرافت نبردن و با بی‌ناموسی میخوان پول دربیارن همراه با اقدام بازدارنده‌تری انجام بشود؟ 🔻بگذریم از وقتایی که پلمب پاساژ الماس کریمخان، بخاطر تیزر تبلیغاتی مبتذل عین توپ همه جا صدا کرد؛ در حالی که در عمل حتی یک دقیقه هم پلمب نشده بود. 🔻 برخورد باید قاطع، تأثیر گذار و بازدارنده باشد و گرنه بی فایده خواهد بود ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
مباحث
🎥دستگیری دختری که وقیحانه کاملا عریان شده و فیلم خود را در شبکه ها منتشر کرد. 🔹دختر وقیحی که با لبا
📌 چند روز قبل یک‌دختر خانوم به صورت برهنه اومده بود وسط خیابون و از خودش فیلم گرفته بود و در مجازی منتشر کرده بود، خلاصه کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و‌ صفحه‌اش مسدود و خودش به مرجع قضایی تحویل داده شد. 🔻 لباس مناسب یادتون نره:))) | ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
مباحث
🔻 دادگاه ویژه روحانیت نمیخواد با این عمامه به سر برخورد کنه ؟! 🔹 صورتی ها (حتی آخوندشان) خیلی زود ا
😔 جای بسی تأسف که جناب سرلک عمری در صدا و سیما به عنوان کارشناس مذهبی بوده !!! این اغتشاش اخیر ذات خیلی ها رو عیان کرد تطهیر کریمی دست کمی از تطهیر شمر نداره اللهم اجعل عاقبة أمرنا خیراً ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 شورش صورتی‌ها و قهوه‌ای‌ها!!! ⭕️ وقتی تمرکز و همّ و غم مسئولان حوزوی بویژه دادگاه ویژه روحانیت برخورد و کنترل و منزوی کردن طلاب انقلابی شده و عملاً همه خروجی مدیریت حوزه به سمت انقلاب‌زدایی منعطف است؛ می‌بینیم که مجمع نمایندگان طلاب، لمپن مُفسدی چون تاجگردون را برای جلسه بصیرتی طلاب!!! دعوت می‌کند. علوی کرجی از حزب صهیونیستی دفاع می‌کند! معمم دیگری از همجنسگرایان دفاع می‌کند این دیگری سگ‌بازی را ترویج می‌کند و . . . ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
@Mahdijamshidi ،،،،،،،،، جبهه‌ی انقلاب بپاید که لایحه‌ی در مجلس، دچار سه گزند نشود: ۱. «بررسی فرسایشی» که زمان را به نفع ، از ما می‌ستاند و آنها را تثبیت می‌کند. ۲. «تغییر جزئی» که به معنی قبول روح‌ انفعالی و مبنای محافظه‌کارانه‌ی لایحه است. ۳. «فرهنگی‌سازی» که بهانه و پوششی برای رقیق‌سازی هرچه بیشتر لایحه است. ،،،،،،،، 🖇 درخت دولت که بیش از مجلس، ریشه در خاک انقلاب داشت، این «میوه‌ی کال» را در سبد مجلس نهاده است! حال از مجلس که تنها «هشتاد نفر انقلابی عیار بالا» دارد، چه انتظاری می‌توان داشت؟! مجلس برآمده از «شورای ائتلاف سهمیه‌ای»، در ابتلای سهمگینی فرو غلتیده است که معطوف به تعارض منافع است.باید روزانه، حساس بود. 🖇 نسبت مجلس با «حجاب»، همان نسبتش با «اغتشاش» است. در طوفان اغتشاش، چه گفتند و چه کردند؟! در اینجا نیز همان تکرار خواهد شد. انقلابی‌های حداقلی و‌ متوسط، انقلابی‌اند؛ اما «کارگزاران وضع ثبات» هستند نه «چریک‌های عبور از بحران». کارهای بزرگ، محتاج اراده‌های تاریخی هستند، از قبیل «دیالمه» که بی‌هراس بود. 🖇 دل‌بستن به مجلس، خطاست. از اقلیت مؤمن انقلابی در مجلس که خط‌شکن هستند، کاری ساخته نیست؛ چون قاعده‌ی رأی اکثریت، فریادشان را خاموش خواهد کرد. باید جبهه‌ی انقلاب در بیرون مجلس با «کنشگری غیررسمی»، گفتمان مسلّط بیافریند و شرایط غالب بسازد. تاکنون نیز با تکیه بر «روایت‌پردازی اجتماعی» پیش رفتیم. @sedgh_mahdijamshidi ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
مباحث
🔞 پشت صحنه واقعی #زن_هرزگی_آزادی ⛔🚨 ‼️چرا ما وبسایت پورن فارسی نداریم!؟ ‼️ نشان ندادن اندام جنسی
،،،،،،،،، ۱. حدود دو سال پیش، آقای قالیباف با همراهی اکثریت مجلس، طرح تنظیم‌گری «» را کنار زد و مدعی شد که ابتدا باید شورای‌عالی فضای مجازی، سیاست‌های کلان بنویسد؛ اما همچنان، نه سیاستی نگاشته شده و نه طرحی و فضای مجازی نیز رهاست. ۲. با «» چه خواهند کرد؟! ۳. جبهه‌ی انقلاب به مجلس، اعتماد نکند. ،،،،،،،،، 🖇 تعلیقه: ۱. این وضع، حاصل دو اختلال ساختاری است. نخست این‌که منطق انتخاباتی، مبتنی بر «سهمیه‌سالاری شخصی» است نه «مردم‌سالاری دینی». ازاین‌رو، در قدرت رسمی با انقلابی‌های متوسط و کوته‌قامت مواجهیم. دیگر این‌که «زبان روایت» در جبهه‌ی انقلاب، گشوده و صریح نیست و اغلب نیروهای فکری از «هزینه‌ی نقادی» می‌هراسند. ۲. در عمل مجلس، «انقلابی‌بودن» با «بدعهدی در فرهنگ»، جمع شد. نه فضای مجازی را تدبیر کردند؛ نه در اغتشاش، خوش درخشیدند؛ نه بی‌حجابی را علاج کردند. این مجلس، انقلابی خوانده شده؛ اما انقلابی‌گری، تک‌لایه نیست، بلکه «مراتب» و‌ «درجات» مختلف دارد. باید مجلس را با «آرمان‌ها» مقایسه کرد نه با «اصلاح‌طلب‌ها». ۳. این مجلس با ضرورت‌های تاریخی در «گام دوم»، فاصله‌ها دارد.‌ متوسط‌بودن، کافی نیست، بلکه باید «گره‌گشایی تاریخی» کرد و «جهش انقلابی» پدید آورد. اگر مجلس دهه‌ی شصت، یک «دیالمه» داشت، مجلس گام‌ دوم انقلاب باید چند داشته باشد؟! به «غایات تمدنی» فکر کنیم نه «رقبای انتخاباتی». بس است چرخه‌ی متوسطان. @sedgh_mahdijamshidi ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
،،،،،،، در برنامه‌ی جهان‌آرا، چهار نوع نقد نسبت به لایحه‌ی حجاب مطرح شد: ۱. نقد رویکردی؛ عبور از «امکان اجتماعی» به «امتناع اجتماعی». ۲. نقد معرفتی؛ عبور از «حکم شرعی» به «هنجار اجتماعی». ۳. نقد حدی؛ عبور از «پوشش متوسط» به «پوشش اقلی». ۴. نقد اجرایی؛ عبور از «پلیس‌درصحنه» به «سامانه‌ی دوربینی». @sedgh_mahdijamshidi ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
5.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱. نقد رویکردی؛ عبور از «امکان اجتماعی» به «امتناع اجتماعی». بخش اول. @jahanara_ofogh ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
16.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱. نقد رویکردی؛ عبور از «امکان اجتماعی» به «امتناع اجتماعی». بخش دوم. ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
10.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱. نقد رویکردی؛ عبور از «امکان اجتماعی» به «امتناع اجتماعی». بخش سوم. ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
5.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۲. نقد معرفتی؛ عبور از «حکم شرعی» به «هنجار اجتماعی». ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────