eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
عطریانفر از اصلاح طلبان شاخص: تهدید رهبر انقلاب بزرگ‌تر از دهان ترامپ است. 🔹عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران: واقعیت این است که ۳۵ سال مدیریت عالی کشور، ارشاد و هدایت امور کشور بر طاقت پر توان آیت‌الله خامنه‌ای سپرده شده است، این تجربه‌ای منحصر به فرد در تاریخ ایران است که از ناحیه ایشان مشاهده می‌شود و ادامه دارد. 🔹ایشان در مقام رهبری انقلاب، در کنار تجربه‌های شخصی و موقعیت‌های خاص، به‌عنوان نماد مقاومت و قهرمان مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا شناخته می‌شوند. 🔹قدرت مدیریت رهبری ایشان در بزنگاه‌ها مورد توجه تحلیلگران سیاسی است و سخن از تهدید ایشان بزرگ تر از هیمنۀ آسیب‌پذیر و کوتاه‌مدت امثال رئیس‌جمهور آمریکاست. 🔹اعتماد به نفس رهبری در بحران‌ها، به خصوص در دوران جنگ و شرایط سخت، نشان‌دهندۀ قدرت راهبری موثر ایشان است. از جمله ویژگی‌های بارز ایشان، واکنش سریع و کارآمد در مواجهه با بحران‌هاست. 🔹برای مثال در ماجرای اخیر تجاوز نظامی هوایی آمریکا و اسرائیل به کشور که از جمله بحران های بزرگ در تاریخ ایران است علی رغم اینکه بخش اعظمی از ارکان نیروهای ارشد نظامی در یک شب از دست رفتند اما ایشان توانستند به سرعت این نقیصه بزرگ را بازسازی و بحران خلأ فرماندهی میدان را مدیریت نمایند. 🔹به نظر من، این ویژگی‌ها برای یک رهبری تمام عیار در تاریخ ایران و حتی در مقیاس جهانی نادر و کمیاب است. 🔹در خصوص مسائلی که به‌تازگی در کشور مطرح شده، باید گفت که با وجود همه نقدها و چالش‌ها، همه جناح‌های سیاسی، چه چپ و چه راست، در نهایت رهبری را به عنوان محور اصلی نظام و پایان بخش بحران های به رسمیت می شناسند. 🔹در حال حاضر، دغدغه‌های قبیله‌گرایی سیاسی که در گذشته مطرح می‌شد، به نوعی به حاشیه رفته و امروز همه جریانات به ضرورت حمایت از رهبری آیت‌الله خامنه‌ای برای عبور ایران از بحران‌های پیش‌رو اذعان دارند.
📌موسسه فرهنگی تبلیغی هادی برگزار میکند : ☕️ کافه خطابه ☕️ پاتوق همفکری خطبا پیرامون چالش های اجتماعی ❗️پارت اول : وظیفه خطبا و اهل منبر در اعتراضات و اغتشاشات 🕔 زمان : سه شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۸ 🔸 بازپخش در گروه حجرة المباحثات https://eitaa.com/joinchat/665059460C59588ad991 _________ 🖥 پخش زنده در 🔸کانال موسسه فرهنگی تبلیغی هادی https://eitaa.com/haditabligh_ir 🔸کانال شمع خراسان رضوی شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی خراسان رضوی‌ eitaa.com/idokhir_m
‌💫 سه شنبه های شهدایی در خیمه الانتظار 🎤 همراه با سخنرانی حجت الاسلام ابوی سانی 📌 سه شنبه ۳۰ دی ماه ⏰شروع مراسم ساعت ۱۹ 🔶بانی مراسم خانواده محترم شهدا 🔻خیمه_الانتظار 🔻سه‌_شنبه_های_شهدایی 🌱رفــیـقِ خـــوب شـــهـیدت مـیکنهـــ :) 🌷@Rafighsomatarigh313
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
🔰 قابل توجه آنهایی که در این چند روز در حال قوه قضائیه بودند 👇👇 ♦️آیا عفوشدگان عفو معیاری ۹۸ هزار نفره در سال ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات اخیر نقش‌آفرینی کردند؟ رئیس کل دادگستری استان تهران: 🔹 تحقیقا عرض می‌کنم پس از بررسی‌ها در سراسر کشور تقریباً قریب به اتفاقِ عفوشدگانِ عفو معیاری سال ۱۴۰۱، در زمره دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در سراسر کشور نبوده‌اند. 🔹در استان تهران، تعداد بسیار معدود و نادر و حتی کمتر از انگشتانِ یک دست از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر، دارای سابقه دستگیری و زندان در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بوده‌اند. ✅حقیقتا یاد جمله آقا افتادم که فرمود از سر بی اطلاعی اعتراض نکنید ! ❌ حالا این آن جماعت تهمت زننده به دستگاه قضا و این هم تهمتی که زدند و خیلی ها را نسبت به دستگاه قضا بی اعتماد کردند... ❌ صدبار گفتیم هیجانی حرف نزنیم، سریع قضاوت نکنیم ، اما..‌ ✍ احسان عبادی @ma_va_o
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
زمان: حجم: 2M
⁉️ مهم ریشه ای 👆چرا از سران قوا دفاع می کنیم ⁉️ 👈 چرا می گوییم نقدها طوری نباشد که به کشیده شود ⁉️ ❌ ضرر نقد بی محابا و افراط گونه ، ناامیدی مردم از مجموعه نظام است. 🎤 👆لطفا با دقت گوش دهید @ma_va_o
هدایت شده از احمد صابری تولایی
❇️آنچه در میدان گذشت(مشاهدات عینی ۱) ◀️همیشه از اینکه پیامهای تکراری بقیه کانالها و گروهها رو فوروارد کنم اجتناب داشتم اما بالاخره چه میشه کرد ،گاهی مجبوری کاری رو بکنی که دوست نداری نمیشد در این ایام ساکت و ساکن نشست ، باید کاری میکردیم 🦶یک پا در میدان برای دفاع از حرم وحریم و یک پا در فضای مجازی نیم بند . این هم تجربه ای بود از زیست فعالیت فرهنگی ◀️و اما میدان.... از ساعت چهار عصر تا حدود یک بامداد ، تازمانی که مطمئن می‌شدیم اغتشاشی صورت نخواهد گرفت در خیابانها بودیم شیفت مزدوران اسرائیل که تمام می‌شد ، ما هم لختی استراحت میکردیم همانها که در شیفت شب با آتش بازی و خون خواری ارضا میشدند و در شیفت روز به آغوش ماده گرگها میخزیدند و غروب دوباره با انرژی افیونهایی که مصرف می‌کردند به مصاف مدافعان وطن و فدائیان مردم می آمدند . 📣من در این میانه نگاهم به جوانانی بود که در منجلاب شبهه وشهوت غرق میشدند و در آتش غیظ و غضب میسوختند ❤️دلم برای آنها می‌سوخت که سرمایه های این کشور بودند و حالا شده اند آلت دست دشمنان این کشور ... 🚫برای آرامش خودم توجیه میکردم که اینها اکثرا خود فروخته اند و برای هر آتشی که برپا می‌کنند دلارها به جیبشان سرازیر می‌شود، همه آموزش دیده اند و مسلح و سلّاخ به عشق سر بریدن بسیجی پا به میدان گذاشته اند ،پس باید مسلح در برابرشان ایستاد و از هر فرصتی برای درو کردنشان بهره برد 📎اما چه کنم که این روایت با واقعیت میدان فاصله داشت آری در بین اینها مزدور هم بود، آدمکش و تروریست و داعشی هم بود اما همه ،این نبودند ...پس نمی‌توانستم به این روایت دل خوش کنم و هزاران نفر در مقابل خودم را با این عینک تحلیل کنم ✅بسیاری از آنها که آمده بودند شبهه زده بودند، همانها که بیش از ده سال در مدارسی که در اختیار ما بود درس خوانده اند و ما پاسخی به شبهاتشان نداده ایم ✅بسیاری از آنها بچه طلاق بودند با عقده های روانی فراوان و ما آنها را اصلا ندیده ایم و برایشان مجالی نداشته ایم ✅بسیاری از آنها جوانانی بودند که از فرط دیده نشدن و بی هویتی در به در دنبال هویتی می‌گشتند و حال که هویت اغتشاشگر را به خود چسبانده اند کیف میکنند ... ⁉️و من روحانی کجای زندگی این جماعت هستم ؟! ⁉️با کدام علم و مهارت ، با کدام روحیه جهادی ، با کدام انگیزه الهی، با کدام دلسوزی و محبت در میدان گفتگو با این جماعت بوده ام تا حال با تمام توان فقط و فقط آنها را متهم کنم و خودم را از همه کاستی‌ها تبرئه ؟!! 📣این اغتشاشات بیش از هر کس باید فعالین فرهنگی ، مربیان و معلمان و روحانیان و... را تکان دهد که ما چه کردیم که از تربیت جوان رسیدیم به مقابله با او در خیابان ؟! ادامه دارد.... @ahmad_saberi110
هدایت شده از احمد صابری تولایی
❇️آنچه در میدان گذشت (مشاهدات عینی۲) مردم پای کار مردم 📣فرمان جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری بیش از ۱۲۵۰ روز پیش صادر شد بارها و بارها بر قطعیت ،فوریت و عمومیت آن تاکید شد اما هر چه آقا اصرار میکردند ما کم کارتر می‌شدیم گویا با ولی جامعه لج کرده ایم ◀️هزار بهانه میتراشیدیم که شانه از زیر بار مسئولیت خالی کنیم ⛔️مخاطب نداریم ⛔️مسجدیها که همه انقلابی هستند ⛔️چهار تا پیر مرد و پیر زن که تبیین نمیخواد ⛔️دستگاهها و سازمانهایی که بودجه دارند باید کار کنند نه ما ⛔️جهاد تبیین اثر نداره ⛔️از درسهامون عقبیم و باید بریم دنبال درس ⛔️فقه و اصول مهمتره ⛔️مردم سخنرانی سیاسی رو نمی‌پسندند ⛔️با بحثهای سیاسی رفاقتها و ارتباطها شکر آب میشه و... ◀️هر کدام به طریقی منفعل شدیم و رفتیم سراغ کار خودمان و میدان جهاد تبیین خالی و خالی تر شد ... ⚔اما حالا خیابان شده میدان جنگ ... شنیدیم که میزنند و میبرند، می‌سوزانند و میکشند 😡برآشفتیم که مگر ما برگ چغندریم که مزدوران اسرائیل در این مملکت امام زمان جولان دهند و ما سکوت کنیم ؟!! 😡مگر ما مرده ایم که تروریست داعشی مشهد را تبدیل به مَذبَح و مقتل جوانانمان کند ؟!! ⚔غیورانه به خیابان ریختیم و داشته های مان را به اشتراک گذاشتیم بسیج از انبارها معدود وینچستر و شاتگان و باتوم و شوکر و اشک آور را بیرون کشید و در اختیار نهایتا فرماندهان پایگاهها قرار داد بین دویست نفر جمعیت به ندرت دو عدد سلاح گرم (کلاشینکف) میتوان دید 🔪بقیه بسیجی‌ها و مسجدیها و هیئتیها هم با چوب دستی و چاقو و زنجیر به میدان آمده بودند 💣در حالی که برای طرف مقابل ماهها قبل کامیون ،کامیون کلاش و کلت و ...آورده بودند شده بود جنگ بدر ... دشمن مسلح و مسلمانان بیل به دست ... 👨‍👩‍👧‍👧با این وجود میدان شلوغ بود و هر کسی دنبال نقش آفرینی 🧔‍♂از پیر مردی که شصت سال پیش سربازی رفته بود تا مردانی که پنجاه سال پیش جبهه رفته بودند تا جوانان و نوجوانانی که فرق سلاح گرم و سرد را نمی‌دانستند 👮‍♂🧕همه و همه آمده بودند حوزوی و هیئتی ، مسجدی و بازاری ، زن و مرد ، کوچک و بزرگ، مسئول و غیر مسئول همه بودند 👱‍♂پدری را دیدم که با دو نوجوان خود در میدان بود و می‌گفت به اصرار فرزندان دهه نودی اش آمده 🙋‍♂همسری را دیدم که می‌گفت با اصرار همسرش را راضی کرده است که به میدان بیاید و التماسش کرده بود که برایش آرزوی شهادت کند 👨‍👧‍👦پدری را دیدم که می‌گفت دخترانم مرا از زیر قرآن رد کرده اند و هر کدام برای سلامتی من نذرکرده اند 👩‍👧‍👧مادران و دخترانی را دیدم که برای جماعت در میدان، غذا میپختندو هر شب سفره ساده شام مسجد ساعت یک بامداد پهن میکردند تا نیروهای خسته و بعضاً یخ زده از غذایشان تناول کنند 🐢همه بودند و همینکه همه بودند غارتگران متجاوزان به عِرض و ناموس و مقدسات،اندک اندک عقب نشستند 🔥همه بودند چون باور داشتند جنگی برپا شده که یک طرفش آمریکا و اسرائیل و سلطنت طلبان و خائنان و منافقان هستند و یک طرف ایران و اسلام و امنیت مردم 🥷همه بودند چون جنایت‌ها را از رسانه می‌دیدند آتش زدن خانه ها و مغازه ها، سوزاندن مساجد و حوزه ها ، سر بریدن پلیس و بسیجی و ... 💥همه بودند چون احساس خطر میکردند که آتشی که امروز در چند خیابان معدود از شهر بر پا شده ممکن است فردا دامن آنها را هم بگیرد 🤳با خودم فکر میکردم که اگر این جمعیت و جماعت ۱۲۵۰ روز پیش به فرمان ولی جامعه عمل میکردند و در میدان جهاد تبیین عرق می‌ریختند آیا لازم بود در میدان اغتشاش خون بریزند؟! ⁉️چرا این همت و جهاد و همبستگی و کنش غیورانه در میدان جهاد تبیین غایب بود ؟! ⁉️چرا منی که این شبها در هوای سرد بیش از ۴۰۰ دقیقه در خیابان هستم دیروز با راحت طلبی حاضر نبودم ۴۰ دقیقه برای جهاد تبیین وقت بگذارم ؟! ⁉️چرا منی که امروز جانم را کف دستم گذاشته ام و به خیابان پر آشوب آمده ام دیروز حاضر نبودم آبروی خودم را کف دست بگیرم و با گفتگو ذهنی را از معرکه جنگ شناختی سالم بیرون بکشم ؟! ⁉️چرا منی که این شبها از جیبم هزینه میکردم دیروز حاضر به هزینه کردن نبودم و منتظر بودجه های دولتی 📎شاید پاسخ این باشد که ما جنگ شناختی را باور نکرده ایم و قربانیان را ندیده ایم 📎شاید آنقدر که به چشمان خودم ایمان دارم به دیدبان این نظام ایمان ندارم 📎شاید در جنگ شناختی احساس خطر برای خود و خانواده ام نکرده ام 📎شاید رسانه به جای تنویر افکار و نشان دادن خسارات به تفریح مردم فکر کرد و فقط برای ما برنامه طنز ساخت ⏳اما امروز هم دیر نیست اگر خودِ این فتنه درست روایت نشود فردا که شبکه های اجتماعی آزاد شد جای جلاد و شهید را عوض میکنند پس بسم الله همچنان که در میدان رزم بودیم در میدان تبیین بمانیم و حرف بزنیم که مومن از یک سوراخ چندبار گزیده نمیشود . @ahmad_saberi110
هدایت شده از  مجمع خطبای خراسان
بیانیه مجمع خطبای خراسان در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۴۰۴ در پی حوادث اخیر در کشور بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّكُمْ (انفال/60) در شرایطی که ایران اسلامی در عرصه مقاومت 12 روزه ضربات سهمگین و جبران ناپذیری به اسرائیل خبیث کودک کش و اربابش آمریکا وارد کرد، که به تعبیر رهبر فرزانه و شجاع و عزیزمان به معنای واقعی لِه شد، دشمن زخم خورده طراحی انتقال درگیری را به داخل مملکت کلید زد و توسط ایادی خودفروخته و بی رحم خود با تخریب اموال عمومی و شکستن حریم امنیت مردم و به شهادت رساندن مرد و زن و کودک و نیروهای امدادی و بیمارستانی به دنبال خشنودسازی اربابان خون آشام خود هستند. ما ضمن تأکید بر حق اعتراض مسالمت آمیز بر ناهنجاری های معیشتی و ضرورت شنیدن صدای معترضان و رفع دغدغه های به حق آنان قاطعانه بر جدایی صف ناصحان خیرخواه از آشوبگران مزدور و بیگانه پافشاری می کنیم و دست و بازوی نیروهای مدافع امنیت را می بوسیم و از زحمات و جانفشانی های ایشان تقدیر می کنیم. مردم به خوبی آشوبگران دین ستیز که مسجد و قرآن را می سوزانند و کودک سه ساله در آغوش پدر را به ضرب گلوله می کشند و مدافعان امنیت و مردم عادی را با سلاح گرم و سرد به شهادت می رسانند می شناسند و سرسپردگی آنان را به دشمنان برون مرزی به وضوح مشاهده می کنند. درخواست امت حزب الله برخورد قاطع و سنگین و فوری و بازدارنده با عوامل آشفتگی جامعه و برهم زنندگان امنیت مردم است. هم برخورد با توطئه گران عرصه اقتصادی و محتکران و رانت خواران و زیاده طلبان زراندوز بی وجدان و هم برخورد با اغتشاشگران مسلح و تروریست خون آشام بی رحم؛ به تعبیر قرآن برخوردی بازدارنده که دشمن خدا و امت را از کرده خود پشیمان و از ادامه راه جنایت کاری و وحشی گری باز دارد. اینک زمان تساهل و تسامح و شعار رأفت اسلامی سردادن نیست بلکه زمانه برخورد کوبنده و تمام کننده است که در امتثال فرمان رهبری باید با اجرای حکم محارب و مفسد فی الارض راه را بر تداوم اغتشاش گری و تخریب گری بست و دشمن را باز هم ناکام گذاشت که قرآن می فرماید: أَيْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَ قُتِّلُوا تَقْتِيلًا ( احزاب/61) در پایان مجمع خطبای خراسان از مردم بصیر و آگاه مشهد مقدس درخواست می کند که در اجتماع با شکوه روز دوشنبه 22 دی ماه که با تشییع پیکر باشکوه شش تن از شهدای امنیت وطن همراه است در ساعت 14 در میدان بسیج شرکت کنند تا بار دیگر با آرمان های انقلاب و شهیدان انقلاب تجدید بیعت کنیم. وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ( انفال/10) مجمع خطبای خراسان https://eitaa.com/joinchat/3918790895C3e03bc0ba2
هدایت شده از  مجمع خطبای خراسان
اسامی برخی از پیشکسوتان و خطبای محترم خراسان و حمایت کننده گان این بیانیه : آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری آیت الله غلامرضا باقری کیا حجت الاسلام و المسلمین سید حسین واعظ نبوی حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین رجایی خراسانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد جواد نظافت یزدی حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل مقری حجت الاسلام و المسلمین ربانی بیرجندی حجت الاسلام و المسلمین ملکی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد فاضل کدکنی حجت الاسلام و المسلمین عباس فرازی نیا حجت الاسلام و المسلمین جعفر اسلامی فر حجت الاسلام و المسلمین حمید واعظ شهیدی حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی تهرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد الهی خراسانی حجت الاسلام و المسلمین محسن حسین زاده حجت الاسلام و المسلمین مرتضی امین نیا حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی واعظ موسوی حجت الاسلام و المسلمین مجید سرآسیایی حجت الاسلام و المسلمین محمد ابویسانی حجت الاسلام و المسلمین احمد صابری تولائی حجت الاسلام و المسلمین علی غفوری منش حجت الاسلام و المسلمین علی علیزاده حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حاتمی حجت الاسلام و المسلمین سعید ایلخانی حجت الاسلام و المسلمین رحیم شرفی حجت الاسلام و المسلمین مهدی شریف حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا خلیلی یزدی حجت الاسلام و المسلمین مرتضی حمیدی حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین نظافت مجمع خطبای خراسان https://eitaa.com/joinchat/3918790895C3e03bc0ba2
🔺اژه‌ای: اجازهٔ کوچکترین تأخیر و تعللی را در رسیدگی به پروندهٔ افراد اصلیِ آشوب‌ها نمی‌دهیم 🔷برای مثال در پروندهٔ متهمی که اعتراف کرده در مرودشت نیروی امنیتی را به شهادت رسانده و سایر ادلّه هم این موضوع را اثبات می‌کند، باید فرایند محاکمه به‌سرعت انجام شود. 🔷بازدارنده‌بودن مجازاتِ آشوبگران یک مطالبهٔ به‌حق مردمی است و باید توجه کنیم که اجرای به‌موقع و بدون تعلل مجازات هم یکی از عناصر بازدارندگی است. 🔷طبق فرمودهٔ رهبر انقلاب، ما پیگیری و تعقیب مجرمانِ جنایاتِ اخیر را در محاکم داخلی و بین‌المللی رها نمی‌کنیم. 🔷با توجه به تخریب اموال عمومی و شخصی در اغتشاشات، مسببان، آمران و مباشرانِ این وقایع باید علاوه بر مجازات، این خسارت‌ها را هم جبران کنند. 📌 «اخبار جامع و فوری‌ با پروندهٔ ویژه» @parvande_vije
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔴 نکته 🔻 ویدئوهای غلط کردم و شکر خوردم اغتشاشگران که ضبط و پخش میشه برای تخفیف در مجازات یا نادیده گرفتن جرمشون نیست. انتشار این ویدئوها برای تلنگر در ذهن غفلت زده برخی افراد ساده لوحی هست که فکر میکنن اینا در بازداشتگاه خیلی مقاوم هستن...😅😅 و الا اشد مجازات در انتظار این جانی های داعشی صفت هست. @s_a_razavi
ما قائل به جذب حداکثری هستیم نه جذب صددرصدی! 🔹 اساسا جذب صددرصدی امکان‌پذیر نیست. حتی پیامبران الهی هم نمی‌توانند موفق به جذب صددرصدی شوند؛ نگاه کنید به حضرت نوح، لوط، یعقوب «علیهم‌السلام» و ...,، آیا توانستند اهل خانه‌ی خودشان را جذب کنند؟!! آیا نبی اکرم «صل‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم» توانستند عموی خود را جذب کنند؟! آیا امام حسن مجتبی و امام جواد «علیهماالسلام» توانستند همسرشان را جذب کنند؟!!! 🔹این نکته‌ی قرآنی که در مورد هدایت بشر آمده را ببینید؛ خداوند در برخی از آیات مثلا آیه 36 سوره نحل می‌فرماید: "پس خدا گروهی از آنان را هدایت کرد و گروهی گمراهی بر آنان مقرّر شد." 🔸راهبردِ مبناییِ ما، جذب حداکثری و دفع حداقلی هست؛ باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا بتوانیم اکثریت افراد جامعه را جذب کنیم تا دفع‌ها در اقلیت باشد... 🔻 اما چرا برخی اصلا جذب نمی‌شوند؟! 🔹 پاسخ این سؤال را امام حسین علیه‌السلام در کربلا به ما داده‌اند؛ حضرت در آخرین سخنانش با لشکر عمرسعد می‌گوید: می‌دانید چرا حرفِ حقِ منِ امامِ معصوم در دلهای شما اثر نمی‌گذارد؟!! چون "مُلِئَتْ بُطُونُكُمْ مِنَ الْحَرَامِ" شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است" 🔹 وقتی یک انسان باطنش از حرام پر شود، بر قلبش مُهر عدم استعداد پذیرش حق می‌خورد و دیگر نمی‌شود جذبش کرد. پس نگاه‌مان به جذب همه‌ی افراد جامعه نسبت به گفتمان انقلاب اسلامی نباشد.