eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 یک نفر دیگر در مینیاپولیس هدف گلوله ماموران فدرال آمریکا قرار گرفت. چقدر خدای جمهوری اسلامی و مردم ایران بزرگ است. دقیقا آمریکا به چیزی مبتلا شد که می‌خواست با اون ما رو محکوم کند... وقتی همه‌ی دنیا با اونها هستند، وقتی همه جور امکانات دست‌شون است، وقتی ما اینقدر خودمون مشکل داریم ولی نمی‌تونن براندازی کنن، فقط یک دلیل می‌تونه داشته باشه، اینکه خدا با اون‌ها نیست و باماست وگرنه هرجور حساب کنیم این جنگ برابر نیست و قاعدتا ما باید نابود بشیم ولی هربار قوی‌تر از قبل ادامه می‌دیم...
هدایت شده از بر پا
❤️جنگ چیز خوبی نیست اما همینکه سر شیطان بیرون آمده و اصل شیطنت آشکار شده ، یعنی تا اینجا خوب جنگیدیم. فاما الزبد فیذهب جفاء بیشتر آشکار کردن شیطان، نشان دهنده قوت بیشتر جبهه حق است. جنگ هشت ساله در انتها به ورود مستقیم آمریکا انجامید، جنگ دوازده روزه هم به ورود مستقیم آمریکا کشید، حالا بعد از تحریمهای ده ها ساله و بازی قیمت ارز و هجوم اسراییل و فتنه و آشوب داخلی، آمریکا سر و کله اش پیدا شده، این یعنی در حال وقوع یک پیروزی جذاب دیگریم. ❤️جنگ چیز خوبی نیست. اما همین که معلوم شد عدد کثافتهای فارسی زبان _و نه ایرانی_ در مقابل مردم چند چند است، ارزشمند است. حالا آمریکا میخواهد به این جماعت کوچک نفس بدهد، جماعتی که نه شیعه اند، نه سنی ، نه مسیحی، نه یهودی، برده شیطانند و گدای او. ❤️جنگ چیز خوبی نیست ولی حالا که شاخ و شونه کشیده اند و با ناو و تاد و بی‌دو و چه و چه آمدند، یعنی زور اینستاگرام و ایکس و تلگرام و افزایش قیمت ارز و طلا و تهدید و فتنه و آشوب و سلاخی و آدم کشی و تحریم و مذاکره و ماشه و خلاصه زور هیچ کدام نرسید به این مردم. همان مردمی که از سر عصبانیت چاقویشان میزدند تیربارانشان میکردند و تکه تکه شان نمودند. ❤️جنگ چیز خوبی نیست ولی معلوم شد ته مسیح علینژاد و گلشیفته و علی کریمی و زن و زندگی و آزادیشان چیست، ته میرحسین و رهنورد و "رای ما رو دزدیدن" چیست، ته پهلوی و هایده و گوگوش و حمیرا چیست، ته "دانستن حق مردم است" و "هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد هم چرخ زندگی"، ته "اعدام نکنید" های دهه شصت و ته "رضا شاه روحت شاد" و خلاصه همه چیز روشن شد. ❤️روایت داریم امام صادق ع از فتنه های آخر الزمان که گفت، برخی اصحاب ترسیدند، گوشه خیمه نوری تابیده بود ، فرمود فرق نور و ظلمت را میبینید، گفتند بله، فرمود همینطور حق و باطل از هم جدا و قابل تشخیص میشوند. حالا انتخاب آسان است یا جمهوری اسلامی یا اسراییل، یا ترامپ و نتانیاهو یا سیدعلی خامنه ای، یا مسجد و هیات و امامزاده سبز قبا و الف.دزفول، یا شیطان پرست و حرامی و جلاد و موساد. ❤️جنگ چیز خوبی نیست اما "هذا ما وعدنا الله و رسوله و صدق الله و رسوله" @ali_mahdiyan
هدایت شده از مجموعه سابقون
😱از اعتـــکــاف جـــا مـــــونـــــدی؟!😱 📝 | دهمین اعتکاف دانش‌آموزی مجموعه فرهنگی تربیتی سابقون «مشهدمقدس» 📅 زمان : ۱۵ لغایت ۱۷ بهمن (نیمه شعبان) 🔸برای شروع ، کلمه ثبت نام را لمس نمایید 👈 (( ثـــبـــت نـــام )) 👤آقای حسینی ۲۰ ۳۳ ۰۹۹ ۰۹۱۵ @Admin_sabeghoon 🆔 کانال مجموعه سابقون https://eitaa.com/joinchat/2713976851C8040f074c4
جریان حجتیه به هر چیزی متوسل میشه برای القای نگاه‌ش ... حتی دل‌خوشه به آشوب و اغتشاش با نقاب شوق به ظهور!!