eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
کارگاه بر مدار تبیین، دکتر رضا مهکام .mp3
زمان: حجم: 39.6M
🔰 نتایج مصاحبه با اغتشاش‌گران ۱۴۰۱ و ۱۴۰۴ 🔹عوامل مؤثر بر حضور نوجوانان در اغتشاشات 🔹روش‌های جذب نوجوانان و حل مشکل 🔺دکتر رضا مهکام
هدایت شده از  فصل بیداری
‼️ ماجرای کودتای ۳ اسفند ۱۲۹۹ به زبان خیلی ساده: شبی که چکمه‌ها جای قانون را گرفتند! ✅ مقام معظم رهبری:  شما باید تاریخ کودتای رضاخان در اسفند ۱۲۹۹، بعد رسیدنش به سلطنت در ۱۳۰۳، بعد جانشین شدن محمدرضا را بدانید. 👈 امروز ۳ اسفند است. دقیقاً در چنین روزی (بیشتر از صد سال پیش)، اتفاقی در تهران افتاد که سرنوشت ایران را زیر و رو کرد.خب خیلی ساده این رو را بررسی می کنیم.*- 1️⃣ اوضاع ایران چطور بود؟ (دلیل اول کودتا) ایرانِ سال ۱۲۹۹ را یک خانه کلنگی و در حال فروریختن تصور کنید. پادشاه کشور (احمدشاه قاجار) جوان، ترسو و بی‌خیال بود. بعد از جنگ جهانی اول، قحطی، بیماری و فقر جان مردم را می‌گرفت. در هر گوشه از کشور یک نفر تفنگ دست گرفته بود و برای خودش حکومت می‌کرد. امنیت صفر بود. مردم خسته بودند و رویای  انقلاب مشروطه  (یعنی داشتن قانون و** آزادی) عملاً به بن‌بست رسیده بود. 2️⃣ پای انگلیس در میان است! (دلیل دوم کودتا) 🇬🇧 در همسایگی ما (روسیه) انقلاب کمونیستی شده بود. انگلیسی‌ها که آن زمان هندوستان را در چنگ داشتند، از ترس اینکه کمونیسم از راه ایران به هند برسد، وحشت کرده بودند. انگلیس با خودش گفت:  این پادشاه ضعیف قاجار نمی‌تواند جلوی روس‌ها بایستد؛ ما یک آدم قلدر، نظامی و حرف‌گوش‌کن در تهران نیاز داریم تا با مشت آهنین کشور را جمع کند و منافع ما را حفظ کند.! 3️⃣ شب کودتا چه گذشت؟  انگلیسی‌ها برای این کار، روی یک فرمانده نظامی خشن به نام  دست گذاشتند. یک روزنامه‌نگار جوان و جاه‌طلب به اسم  سید ضیاء طباطبایی هم که رفیق انگلیسی‌ها بود، شد مغز متفکر ماجرا. انگلیسی‌ها پول و مهمات دادند و رضاخان با حدود ۲۵۰۰ سرباز از قزوین راهی تهران شد. در نیمه‌شب ۳ اسفند، سربازان وارد تهران خواب‌آلود شدند. چون دولت هیچ قدرتی نداشت، هیچکس مقاومت نکرد. سربازان بی‌سر و صدا پلیس‌خانه‌ها، تلگراف‌خانه و ادارات را گرفتند. پایتخت سقوط کرد. 4️⃣ صبح روز بعد؛ سلام بر دیکتاتوری! ⚖️ صبح فردا، شاهِ ترسو تسلیم شد. سید ضیاء شد نخست‌وزیر و رضاخان شد فرمانده کل ارتش. اما اولین کار رضاخان چه بود؟ او اعلامیه‌ای به در و دیوار شهر چسباند که با این کلمه شروع می‌شد:  حکم می‌کنم! ‼️ همین یک کلمه یعنی فاتحه قانون و آزادی خوانده شد! آن‌ها در همان روزهای اول، ده‌ها نماینده مجلس، روزنامه‌نگار و آدم‌های سرشناس را بی‌دلیل دستگیر کردند و زندان‌ها پر شد. تمام روزنامه‌های مستقل بسته شد و خفقان عجیبی راه افتاد (به همین خاطر به دولت آن‌ها گفتند «کابینه سیاه»). 💠 نتیجه‌گیری: چرا این کار غلط بود؟ 🛑 شاید بپرسید:  خب رضاخان که بعداً امنیت آورد، پس مشکل کجاست⁉️ مشکل اینجاست که مردم ایران سال‌ها قبل در  انقلاب مشروطه  خون داده بودند تا پادشاه و زورگویان نتوانند هر کاری دلشان می‌خواهد بکنند؛ خون داده بودند تا  و  نمایندگان مردم حاکم شوند. 👈 اما کودتای ۳ اسفند، چرخ تاریخ را به عقب برگرداند. این کودتا ثابت کرد که قرار است به جای قانون، زور سرنیزه حاکم شود. مجلس را به یک دکور بی‌خاصیت تبدیل کرد و نشان داد رضاخان هیچ تحمل و ظرفیتی برای شنیدن صدای مخالف ندارد. ۳ اسفند، روزی بود که یک نظامی قلدر با کمک خارجی‌ها قدرت را گرفت و بذر یک دیکتاتوری طولانی‌مدت را در ایران کاشت؛ دیکتاتوری‌ای که در آن امنیت بود، اما آزادی نفس کشیدن، نه! ✍️A.h
🟦 آقای اژه ای! غفلت دادستانی کل را جبران و این اینفلوئنسر سیاسی را احضار و ادب بفرمایید! ✔️حضرت حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای رئیس محترم قوه‌ی قضائیه با سلام و با آرزوی قبولی طاعات؛ 🔷️ چنانکه مستحضرید سوای برنامه‌های هدفمند شبه کودتاییِ اخیر، بخشی از پرونده‌های محاکم قضایی در حاشیه اقدامات تروریستی دشمن، مربوط به فریب خوردگان و جوانان هیجان زده‌است که تحت تاثیر القائات دشمنان به تخریب و آتش زدن و بعضا همراهی با تروریست‌ها مبادرت کردند و ازسویی بخشی از طیف نامبرده شده بخاطر مملوّ بودن و انباشته شدن ازخشم ناشی از افشاگری‌های بی حدّ و حصر و بخصوص فاسدنماییِ ساختارهای جمهوری اسلامی در داخل و خارج، به این ورطه کشانیده شدند که اینک با مِهر پدرانه‌ی امام‌خامنه‌ای هم مواجه هستند؛ 🔷️در چنین شرایطی یک اینفلوئنسر سیاسی به بهانه‌ی ردّ یا تأیید صلاحیت در انتخابات شورای شهر تهران، مقابل دوربین‌، مثل لات‌های سرِ گذر، نظامات کشور را به افشاگری علیه همسران و فرزندان مقامات تهدید می‌کند! من مطلع نیستم که آیا هیئت نُظّار شورا، مرعوب این فرد شدند یا نه که اگر شده باشند در حقّ الناس و حقّ النّظام خیانت کرده‌اند؛ 🔹️اما حرف من در این نامه، اصلا در موضوع انتخابات شورای شهر نیست و ان ‌شاءالله هرگز سودای سیاست زدگی نداشته و ندارم، حرف این بنده‌ی ناچیز این است: آیا آنگونه که این فرد می‌گوید، نظام مترقی جمهوری اسلامی در گروگان همسران و فرزندانِ کارگزاران و مقامات است؟! مگر جمهوری اسلامی حکومت شاه خائن و درباریانش است؟! آیا ملت ایران و جهان، خانه‌ای شریف‌تر و صالح‌تر و امانت‌دارتر و بی‌توجه‌تر به چرب و شیرین دنیا همانند بیت شریف امام خمینی رحمةالله‌علیه و امام خامنه‌ای حفظه‌الله سراغ دارد؟! آیا قوه‌ی قضائیه که خود به قطع دست آقازاده‌ها و بر برکناری برخی مرتبطین خاطی یا غیرِخاطی مبادرت کرده، در بند همسران و فرزندان این و آن است؟! ▪️من هرگز وجود فساد در کشور را انکار نمی‌کنم و حتی فساد در برخی خانواده‌ی کارگزاران را، اما آیا این بلیّه در کشور به یک قاعده تبدیل شده به گونه‌ای که اظهارات چریکی و هیجانیِ امثال بلاگر معروف، دل مستمعین و جوانان را خالی کنند؟! 🔹️در همین راستا از جنابعالی که در پیگیری حق مردم و حق نظام سوابق درخشانی دارید می‌خواهم دستور بفرمایید با احضار این بلاگر، مدارک مورد ادعا را به محاکم تسلیم کند و چنانچه وی فاقد مدارک ادعا شده باشد قویا مورد مجازات قرارگرفته و نیز چنانچه فساد همسر و فرزندان کارگزاران به اثبات رسیده باشد با متخلفین به اشدّ مجازات برخورد نمایند؛ 🔻صرف‌نظر از اینکه سخنان این بلاگر سیاسی در مقطعی حساس و در هنگام تهدیدات شناختی و نظامی روزافزون دشمنان علیه ایران شکل می‌گیرد، باید گفت این فرد در شرایطی چنین بی محابا، تهدید به افشاگری هوچی‌گرانه می‌کند که با توجیه این که به او تهمت‌های ناروا زده شده است طلبه جوانی را در آستانه شهرالله با طرح شکایت شخصی خود زندانی کرده است! اینک در پایان، شگفتانه می‌پرسیم آیا ملکوک نشان دادنِ کلیتِ نظام‌ و فاسدنماییِ مسئولانش آنهم‌ بدون سند، مجاز اما زندانی کردن افراد به دلیل ناوارد بودن ادعا در حق خودشان، کاری قهرمانانه است؟! توفیقات روز افزون جنابعالی را در استیفای توآمان "حقوق مردم" و "حقوق نظام" از خدای بزرگ خواستارم ✍️ مجتبی زارعی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی
هدایت شده از عمارآنلاین
‌به حامد آهنگی و دیگر سلبریتی‌ها بگویید این کشتی‌گیر، قاتل شهید محمد قاسمی هماپور با ضربات بی شمار چاقو است... یه جوری نوشته انگار جمهوری اسلامی بخاطر کشتی گیر بودنش میخواد اعدامش کنه. کسی که قاتل هست باید قصاص بشه چه کشتی‌گیر باشه چه سلبریتی چه دانشجو و.... معروف بودن افراد مانع از اجرای قانون نمیشه اگه احکام الهی اجرا نشه فردا باید منتظر اتفاقات مجدد و حتی بدتر خواهیم بود. حامد آهنگی و امثالهم اگه یه عضوی از خانواده‌شون اونطوری با ضربات چاقو کشته می‌شدن تا همه عالم و آدم رو قصاص نمیکردن ول‌کن نبودن. حالا الان شعار نه به اعدام سرمیدن درضمن علاوه بر قاتل بودن، این شخص محارب هستش. حکم محارب هم مشخصه @ammaronlin
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ ؛ یک کار تمیز و قابل تکثیر چقدر این کار خوبه چقدر این روزها بهش نیاز داریم
هدایت شده از بر پا
فعلا نقشه همین است 🔺به خلاف برخی دوستان که علاقه دارند درباره مسائل نظامی و دیپلماتیک اظهار نظر کنند و این و آن را نقد کنند، در حالیکه هیچ هم نمیدانند و تحلیلهایشان شلیک در تاریکی است که جز جذب دنبال کننده بیشتر برای خودشان، ثمری برای مردم هم ندارند، رهبری اما نکته تاکید خود را در جهاد تبیین روی تبیین کودتای داعشی با قیافه ایرانی متمرکز کرده. او در آخرین سخنرانیش جمله ای گفت که کمتر دست به دست شد، او گفت: "به گمان زیادِ من، نقشه‌ی آینده‌ی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی این نوع کار است، این سبک کار است." 🔹خشن ، بسیار خشن به سبک اراذل و داعشی ها 🔹با استفاده از نادانهای جوان که در مجازی زیست میکنن که به جز خودشان که خامی و بی تجربگی و نادانی از سر تا پایشان میبارد، مسئولین کشور و ننه باباهایشان هم البته دو دستی روح آنها را به دشمن سپرده اند. 🔹با هدایت روشن خارجی برای سیگنال فرستادن داخلی به آمریکا 🔹با عادی سازی درخواست حضور نظامی دشمن توسط ابزارهای مجازی به نام سلبریتی ها و اتصالشان به همین نادانهای جوان 🔹با انفعال و بی عملی و یا مشغولیت به اعتراضهای بی اولویت و آدرسهای سرکاری انقلابیها و برخی متدینین که نسبت به آتش سوزی و مسجد سوزی و غیره یا بی خیالند یا متوجه رابطه اش با نقشه دشمن نیستند 🔹در نهایت هم با مجموعه ای از شهدا و مجروحین مظلوم از پیر و جوان و کودک و خردسال بی گناه روی دستمان و سپس شاخ و شانه کشیدن یا حمله ترامپ و نتانیاهو. 🔺تکرار این بازی عجیب نیست، نقشه هم در نهایت نخواهد گرفت، چون مردم هم همان مردمند که در دو بیست و دوم ماه های گذشته دیدیم. اما این وسط انفعال و بی عملی و سرکار رفتن برخی از ما، قصه غصه بار همیشگی است. کاش هر کدام تصمیم بگیریم حقیقتا کاری کنیم به جز نچ نچ کردن... @ali_mahdiyan
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️شعار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در برابر اقدامات مخرب دانشجونماها: دانشجو بیدار است از فتنه‌گر بیزار است
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
#ماشاءالله #ایران_قوی #دیپلماسی_عزت
🔻چند اعتراف تاریخی 🔻این چند اعتراف را جایی ثبت کنید؛ به کارتان می‌آید. این روزها حق و باطل دارد خودش را عریان نشان می‌دهد. 🔻اول یک اعتراف جالب: ترامپ این روزها بسیار متعجب است. چرا؟ 🔻ویتکاف، نماینده آمریکا در مذاکرات، می‌گوید ترامپ متعجب است که چرا ایرانی‌ها با وجود ناوگان‌هایی که فرستاده‌ایم، همچنان تسلیم نشده‌اند. حالا سؤال: مگر قرار بود با ترس کار تمام شود؟ 🔻بله. ترامپ چند هفته پیش اعتراف کرد: «توافق با آنها دشوار است... گاهی باید ترس ایجاد کرد؛ این تنها چیزی است که می‌تواند اوضاع را تعیین تکلیف کند.» یعنی راهبرد روشن است؛ ایجاد ترس. حالا سؤال: چرا ترس کارگر نیفتاده است؟ 🔻باز هم اعتراف از زبان خودشان؛ مارک لوین، چهره نزدیک به ترامپ، صریح می‌گوید: هدف ما از فشار مضاعف و تهدید نظامی ایران، مسئله دموکراسی نیست! ایرانیان نزدیک قله و نقطه‌ای غیرقابل بازگشت از قدرت جهانی هستند. یعنی مسئله، مهار یک قدرتِ در حال صعود است. اما این قدرت از کجاست؟! 🔻پاسخ را ژنرال کنت مکنزی، فرمانده‌ی پیشین سنتکام، می‌دهد: «ما توانایی نابودی تأسیسات نظامی ایران را داریم، اما قادر به نابود کردن تفکر و ایدئولوژی‌ای نیستیم که یک ملت را در برابر فشارها متحد نگه داشته است.» پس مشکل، موشک و تأسیسات نیست؛ مشکل، تفکری‌ست که ملت را متحد نگه داشته است. خب این تفکر میان چه کسانی است؟ 🔻نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، پاسخ می‌دهد: باید فشار اقتصادی را طوری اعمال کنیم که حامیان نظام در روستاها و اقشار ضعیف هم درد را احساس کنند. حالا چطور این فشار را اعمال کردند؟ 🔻وزیر خزانه‌داری آمریکا پاسخ می‌دهد: «ما بدون شلیک حتی یک گلوله، معترضان را به خیابان‌ها کشاندیم… با ایجاد کمبود دلار. بانک مرکزی مجبور به چاپ پول شد، ارزش پول سقوط کرد و تورم بالا رفت.» همین؟ نه، ادامه دارد... این سیاست یک پشتیبانِ میدانی هم می‌خواهد. چه کسی توضیح می‌دهد؟ 🔻مایک پمپئو، وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا، می‌نویسد: «سال نو مبارک به ایرانیانی که در خیابان‌ها هستند و به هر مأمور موسادی که در کنارشان قدم می‌زند.» و سؤال آخر: نتیجه‌ی این همه فشار چه بوده است؟ 🔻باز هم پاسخ از زبان خودشان؛ ترامپ می‌گوید: «آمریکا ۴۷ سال است نتوانسته جمهوری اسلامی را از بین ببرد.» 🔻و پاسخ نهایی رهبر معظم انقلاب؛ برای ثبت در تاریخ: «بنده می‌گویم: تو هم نخواهی توانست.» ✍ محسن مهدیان
🔺اکانت مملکته یه توییت زده گل به‌خودی محض! نوشته افرادی که در نزدیکی این مکان‌ها قتل عام شدند! حالا کجاست؟ کلانتری و مقرهای نظامی! آهان پس قصدتون ورود به اسلحه خانه بوده! در زنجان می‌خواستند برن داخل کلانتری که ۵۰۰ تا اسلحه داشته! انتظار هم داشتن پلیس بگه خوش آمدید! حرومی‌ها... 💬 آزوف ➕ درست کردن هسته‌های گارد جاویدان و هدایت کردن مردم مظلوم و از همه‌جا بی‌خبر توسط این گارد به سمت کلانتری و مراکز نظامی، معنایی جز دادنِ گوشت جلوی توپ نداره... جسدمعاشیِ جریان سلطنت‌طلب باید هر روز جار زده بشه! 💬 احمد هادوی