eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بر پا
فعلا نقشه همین است 🔺به خلاف برخی دوستان که علاقه دارند درباره مسائل نظامی و دیپلماتیک اظهار نظر کنند و این و آن را نقد کنند، در حالیکه هیچ هم نمیدانند و تحلیلهایشان شلیک در تاریکی است که جز جذب دنبال کننده بیشتر برای خودشان، ثمری برای مردم هم ندارند، رهبری اما نکته تاکید خود را در جهاد تبیین روی تبیین کودتای داعشی با قیافه ایرانی متمرکز کرده. او در آخرین سخنرانیش جمله ای گفت که کمتر دست به دست شد، او گفت: "به گمان زیادِ من، نقشه‌ی آینده‌ی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی این نوع کار است، این سبک کار است." 🔹خشن ، بسیار خشن به سبک اراذل و داعشی ها 🔹با استفاده از نادانهای جوان که در مجازی زیست میکنن که به جز خودشان که خامی و بی تجربگی و نادانی از سر تا پایشان میبارد، مسئولین کشور و ننه باباهایشان هم البته دو دستی روح آنها را به دشمن سپرده اند. 🔹با هدایت روشن خارجی برای سیگنال فرستادن داخلی به آمریکا 🔹با عادی سازی درخواست حضور نظامی دشمن توسط ابزارهای مجازی به نام سلبریتی ها و اتصالشان به همین نادانهای جوان 🔹با انفعال و بی عملی و یا مشغولیت به اعتراضهای بی اولویت و آدرسهای سرکاری انقلابیها و برخی متدینین که نسبت به آتش سوزی و مسجد سوزی و غیره یا بی خیالند یا متوجه رابطه اش با نقشه دشمن نیستند 🔹در نهایت هم با مجموعه ای از شهدا و مجروحین مظلوم از پیر و جوان و کودک و خردسال بی گناه روی دستمان و سپس شاخ و شانه کشیدن یا حمله ترامپ و نتانیاهو. 🔺تکرار این بازی عجیب نیست، نقشه هم در نهایت نخواهد گرفت، چون مردم هم همان مردمند که در دو بیست و دوم ماه های گذشته دیدیم. اما این وسط انفعال و بی عملی و سرکار رفتن برخی از ما، قصه غصه بار همیشگی است. کاش هر کدام تصمیم بگیریم حقیقتا کاری کنیم به جز نچ نچ کردن... @ali_mahdiyan
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️شعار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در برابر اقدامات مخرب دانشجونماها: دانشجو بیدار است از فتنه‌گر بیزار است
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
#ماشاءالله #ایران_قوی #دیپلماسی_عزت
🔻چند اعتراف تاریخی 🔻این چند اعتراف را جایی ثبت کنید؛ به کارتان می‌آید. این روزها حق و باطل دارد خودش را عریان نشان می‌دهد. 🔻اول یک اعتراف جالب: ترامپ این روزها بسیار متعجب است. چرا؟ 🔻ویتکاف، نماینده آمریکا در مذاکرات، می‌گوید ترامپ متعجب است که چرا ایرانی‌ها با وجود ناوگان‌هایی که فرستاده‌ایم، همچنان تسلیم نشده‌اند. حالا سؤال: مگر قرار بود با ترس کار تمام شود؟ 🔻بله. ترامپ چند هفته پیش اعتراف کرد: «توافق با آنها دشوار است... گاهی باید ترس ایجاد کرد؛ این تنها چیزی است که می‌تواند اوضاع را تعیین تکلیف کند.» یعنی راهبرد روشن است؛ ایجاد ترس. حالا سؤال: چرا ترس کارگر نیفتاده است؟ 🔻باز هم اعتراف از زبان خودشان؛ مارک لوین، چهره نزدیک به ترامپ، صریح می‌گوید: هدف ما از فشار مضاعف و تهدید نظامی ایران، مسئله دموکراسی نیست! ایرانیان نزدیک قله و نقطه‌ای غیرقابل بازگشت از قدرت جهانی هستند. یعنی مسئله، مهار یک قدرتِ در حال صعود است. اما این قدرت از کجاست؟! 🔻پاسخ را ژنرال کنت مکنزی، فرمانده‌ی پیشین سنتکام، می‌دهد: «ما توانایی نابودی تأسیسات نظامی ایران را داریم، اما قادر به نابود کردن تفکر و ایدئولوژی‌ای نیستیم که یک ملت را در برابر فشارها متحد نگه داشته است.» پس مشکل، موشک و تأسیسات نیست؛ مشکل، تفکری‌ست که ملت را متحد نگه داشته است. خب این تفکر میان چه کسانی است؟ 🔻نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، پاسخ می‌دهد: باید فشار اقتصادی را طوری اعمال کنیم که حامیان نظام در روستاها و اقشار ضعیف هم درد را احساس کنند. حالا چطور این فشار را اعمال کردند؟ 🔻وزیر خزانه‌داری آمریکا پاسخ می‌دهد: «ما بدون شلیک حتی یک گلوله، معترضان را به خیابان‌ها کشاندیم… با ایجاد کمبود دلار. بانک مرکزی مجبور به چاپ پول شد، ارزش پول سقوط کرد و تورم بالا رفت.» همین؟ نه، ادامه دارد... این سیاست یک پشتیبانِ میدانی هم می‌خواهد. چه کسی توضیح می‌دهد؟ 🔻مایک پمپئو، وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا، می‌نویسد: «سال نو مبارک به ایرانیانی که در خیابان‌ها هستند و به هر مأمور موسادی که در کنارشان قدم می‌زند.» و سؤال آخر: نتیجه‌ی این همه فشار چه بوده است؟ 🔻باز هم پاسخ از زبان خودشان؛ ترامپ می‌گوید: «آمریکا ۴۷ سال است نتوانسته جمهوری اسلامی را از بین ببرد.» 🔻و پاسخ نهایی رهبر معظم انقلاب؛ برای ثبت در تاریخ: «بنده می‌گویم: تو هم نخواهی توانست.» ✍ محسن مهدیان
🔺اکانت مملکته یه توییت زده گل به‌خودی محض! نوشته افرادی که در نزدیکی این مکان‌ها قتل عام شدند! حالا کجاست؟ کلانتری و مقرهای نظامی! آهان پس قصدتون ورود به اسلحه خانه بوده! در زنجان می‌خواستند برن داخل کلانتری که ۵۰۰ تا اسلحه داشته! انتظار هم داشتن پلیس بگه خوش آمدید! حرومی‌ها... 💬 آزوف ➕ درست کردن هسته‌های گارد جاویدان و هدایت کردن مردم مظلوم و از همه‌جا بی‌خبر توسط این گارد به سمت کلانتری و مراکز نظامی، معنایی جز دادنِ گوشت جلوی توپ نداره... جسدمعاشیِ جریان سلطنت‌طلب باید هر روز جار زده بشه! 💬 احمد هادوی
هدایت شده از مهدی قاسم زاده
رسانه‌های غربی سعی دارند حتی از موعد مذاکره بعدی (روز جمعه) نیز برای ترامپ دستاورد بسازند و با راه انداختن جنگ روانی و تاثیر گذاری بر افکار عمومی در داخل ایران، بر تیم مذاکره کننده کشورمان فشار وارد کنند؛ درحالیکه از ابتدا قرار بوده تا قبل از سه شنبه، ایران پیشنهادات مکتوب‌ش را ارائه دهد و ایران ضمنِ آمادگی برای مذاکره، برای هرگونه تقابلی نیز آماده است... @mahdi_ghasemzadeh
پاسخ به 14 شبهه اغتشاشات.mp3
زمان: حجم: 9.1M
♨️پاسخ‌های ساندویچی علی زکریائی ⚰️به چهارده سوال و شبهه؛ 🚔درباره اغتشاشات 18 و 19 دیماه ⏱️مدت زمان فایل صوتی: 25 دقیقه و 11 ثانیه - چرا 22 دی کشته ندادیم؟ - چرا هیچ تروریستی شبهای قبل بازداشت نشد؟ - چرا نت رو قطع کردید؟ - چرا عزای عمومی اعلام نکردید؟ - چرا صدا و سیما گفت پیروز شدیم؟! و ... و ... و ... l👇بیا بیناشو l 🆔 @binaasho
این خانم اندونزیایی که بیش از ۱۰ سال است که در ایران زندگی می‌کند و در پیجش به زبان اندونزیایی ایران را به مردم اندونزی معرفی می‌کند می‌گوید: ایران ۱۰۰ سال از اندونزی جلوتر است. در موارد متعدد دیگه هم قبلا دیدم که اندونزیایی‌هایی که ایران رو دیدن در کامنت‌ها گفتن که زیرساخت‌ها و امکانات و پیشرفت علمی و صنعتی و حتی خدمات دولت بسیار جلوتر از اندونزی است. اون اندونزیایی‌هایی که ایران رو ندیدن با تعجب سوال می‌کنن که چطور ممکن است که کشوری که ۴۰ سال تحت تحریم شدید بوده، با غرب ارتباط ندارد، سال‌ها دچار جنگ بوده نسبت به ما که نه تنها این مشکلات را نداشتیم حجم GDP بسیار بزرگتری داریم و شرکت‌های غربی در کشورمان سرمایه گذاری کرده‌اند و هیچ‌وقت به غرب نه نگفته‌ایم، زیرساخت‌های بهتری داشته باشد؟! اینجا قصد مقایسه ایران و اندونزی یا هر جای دیگر را ندارم اما وقتی می‌بینم شخصی برای حمایت از حمله‌ی آمریکا به ایران می‌گوید "مگه ما کدام زیرساخت و امکانات و خدمات داریم که جنگ بخواد نابودش کنه"! واقعا نفهمیش رو درک نمی‌کنم!! 💬 ebrahim
هیچ‌کس با عادی بودن روندِ زندگی و برگزاری کلاس‌ها مخالف نیست، اما مدیریتِ صحیح، یعنی تشخیص درست زمان و شرایط و زمینه‌ی اجرا... مسأله‌ی اصلی، این‌ست که امروز در برخی دانشگاه‌ها، دوقطبی شکل‌گرفته و فضا ملتهب‌است... دانشگاه برای علم‌آموزی و رشد فکری دانشجویان باز می‌شود نه برای تبدیل شدن به میدان تنش‌های سیاسی، هنجارشکنی و درگیری و توهین به مقدسات، یا ارسال پیام‌های نادرست به دشمنان کشور... حفظ شأن علمی دانشگاه و جلوگیری از سوءاستفاده‌ی سیاسی، بخشی از مسئولیت جدی مدیریت است...
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻تلخ‌تر از دانشجونما 🔻جمعی از دانشجویان یا دانشجونماها پرچم ایران را آتش زدند، عکس شهدای دفاع مقدس دوازده‌روزه را پاره کردند و به نماز جماعت هجوم بردند؛ آن هم در دانشگاه الزهرا. جایی که طبیعتاً انتظار می‌رود حرمت‌ها بیشتر رعایت شود. در برخی دانشگاه‌های دیگر هم صحنه‌هایی مشابه دیده شد. 🔻با دانشجوی خاطی ـ حتی اگر از سر جهل رفتار کرده باشد ـ باید برخورد شود. آتش زدن پرچم خط قرمز است. باید مرز ممنوعه را بشناسند و بدانند خط قرمز کجاست. کوتاهی دانشگاه و وزارتخانه نیز باید در جای خود بررسی شود. مسئولان باید پاسخ دهند چه کردند و چه باید می‌کردند که نکردند. 🔻اما کمی عمیق‌تر شویم. این تعداد دانشجو مزدور نیستند. بسیاری از آنان سیاهی‌لشکرند؛ در زمین دشمن بازی می‌کنند، آن هم از سر ناآگاهی. واژه «جهل» دقیق است؛ واقعاً نمی‌دانند. دختران و پسرانی که تازه از دبیرستان آمده‌اند، نوزده یا بیست‌ساله‌اند؛ نه تصویری روشن از گذشته دارند، نه تحلیلی از امروز. اگر تک‌تک‌شان را بنشانید و بپرسید، بعید است بتوانند جمله‌ای مستند از دشمنی‌های چند دهه اخیر بگویند. این بچه ها نه از طاغوت پهلوی می دانند نه یک جمله از خباثت های چند ده ساله دشمن. از اغتشاشات خشم دارند ولی احتمالا روایت تروریست های رسانه ای را تکرار می کنند در دفاع از آدم کش های حرفه ای کف خیابان. 🔻سؤال ساده این است: چرا این بچه ها گزارش های صدا وسیما را ندیدند؟ چرا اخبار جنگ خیابانی را از رسانه های داخلی دنبال نکردند؟ چرا عکس و فیلم آدم کشی و سلاخی و آتش زدن قرآن و مسجد و پرچم را در فضای مجازی ندیدند؟ لطفا یک پاسخ ساده ندهیم که چون رسانه ما ضعیف است. ماجرا عمیق تر از این حرفاست. مسیر ارتباطی با بخش از بدنه جامعه قطع است. زبان بیگانه گویی بین ما حاکم است. پیام رد و بدل نمی شود. چرا؟ 🔻دانشجونماها خطاکارند؛ اما خطای اصلی بسیاری‌شان ناآگاهی است. بله، قانون باید اجرا شود. انسانی که با حقیقت بیدار نمی شود گاه با سیلی واقعیت باید بیدار شود.اما مسئولیت ما در حکمرانی در فضای مجازی چیست؟ چرا این نسل تا این اندازه بی‌خبر است؟ 🔻آقایان به خودمان بیائیم. این حکمرانی مجازی که راه انداختیم آنقدر بی در و پیکر هست که هر روز در گرداب پرتلاطم آن قربانی می دهیم. این بچه ها بیش از آنکه خطاکار باشند، قربانی اند. شبکه های مجازی دالان هایی است که تنها و تنها افراد پژواک صدای خودشان را می شنوند. منزوی و ایزوله از همه جا. 🔻دنیا نگران است؛ غربی که خودش این پلتفرم ها را راه انداخته است امروز دلواپس است. ببینید آمریکا با تیک تاک چه کرد؟ نتانیاهو می گوید جنگ در پلتفرم هاست. برنامه مشخص داریم. رئیس جمهور فرانسه می گوید آزادی بیان در شبکه اجتماعی مزخرف است. همه چیز دست الگوریتم هاست. او می گوید؛ نه یادداشت نویس رسانه ایرانی. 🔻خلاصه آنکه تلخ‌تر از دانشجونما، بی خیالی ماست. این سطح از بی‌خبری ها غم‌انگیز است. گاهی اگر بی‌حرمتی به پرچم و شهدا رخ ندهد، اصلاً متوجه عمق شکاف نمی‌شویم. به خود بگیریم. همشهری @mahdian_mohsen