eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ※ صافات ※
. 📌 در این ویدئو، پخت توسط را مشاهده می‌کنیم که راوی و نگارنده کپشن، تلاش کرده‌اند از آن علیه سبک پخت نان در ایران استفاده کنند! اما نکاتی را باید مورد توجه قرار داد؛ ۱. مساوی نیست با و . در سرتاسر دنیا شاهد حضور یهودیان در تظاهرات علیه صهیونیست هستیم و اعتراض عمده آن‌ها دقیقا همین اختلاف با صهیونیست است. شباهت سبک پخت نان در دو آیین اسلام و یهود ابدا مطلب عجیبی نیست، به ویژه این‌که همین مطلب می‌تواند گواه نزدیکی تعالیم ادیان ابراهیمی به یکدیگر باشد. ۲. در کلیپ آرد تبدیل به خمیر می‌شود، اما طبق ادعای راوی، عدم افزودن ، قابل اثبات نیست، ضمن این‌که استفاده از خمیرمایه تازه که برای مصرف‌کننده مشکلات گوارشی به دنبال نداشته باشد ابدا مطلب اشتباهی نیست. همین‌طور درباره شمردن‌ نان‌ها در هنگام بسته‌بندی، ادعای راوی قابل اثبات نیست، در ایران نیز برخی از انواع نان به دلیل شکل خاص آن به‌طور کیلویی به فروش می‌رسند. ۳. درباره خشک‌کردن نان در تنور، فروش کیلویی، سنت زیاده ورز دادن خمیر، تهیه نان با چانه‌های کوچک، استفاده از آردهای مختلف گندم، برنج و جو با رنگ‌ها و اثرات متفاوت، پخت انواع مختلف نان با سبک‌های متفاوت و متناسب با ذائقه‌های مختلف، همه در ایران هم رایج و حتی منحصر به فرد هستند، به گونه ای که همین مطلب یکی از بزرگترین محاسن و جاذبه‌های گردشگری فرهنگ اصیل ایرانی_اسلامی ما محسوب می‌شود. 📌 ادعای این‌که ، ، و ایرانی، سفارشیِ یهود و سازمان‌های صهیونی است، گزافه‌گویی‌ست و مصداق ! به‌راستی چه در پسِ این شیوه پنهان شده و چه چیز را نشانه گرفته است؟! @saafat
♨️از نظر این 👆🏻جماعت، در هر مشکل و اغتشاش و معضلی، تمام تقصیرها به گردن مسئولین نظامه، و راه برون‌رفت از مشکلات هم سقوط دولت و برکناری قالیباف و تعطیلی دانشگاه‌ها و تکفیر بی‌حجابها و حمله به اسرائیل و «خر» خواندن مردم ایران و خاک ریختن بر سر فرماندهان نظامی و تضعیف رهبری و ناکارآمد جلوه‌دادن نظام اسلامیه!!! ضمنا اگر به اینا رأی داده بودیم، الان همه چی گل و بلبل بود و همه دنیا قربون صدقه‌ی رییس‌جمهور ما میشدند!!!
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ آقای شهاب حسینی، صحبت‌های خود جواد گنجی و خانواده‌اش رو گوش کن 🔹بس‌کن این روشن‌فکری‌ها و مسخره‌بازی‌هاتو حالمونو بهم زدی مردک‌جوگیر!
« مدیرعامل صدا و سیمای جمهوری اسلامی» با کمال تاسف و تاثر روز گذشته از صدای جمهوری اسلامی مطلبی در مورد الگوی زن پخش گردیده است که انسان شرم دارد بازگو نماید. فردی که این مطلب را پخش کرده است تعزیر و اخراج می گردد و دست اندرکاران آن تعزیر خواهند شد. در صورتی که ثابت شود قصد توهین درکار بوده است، بلاشک فرد توهین کننده محکوم به اعدام است. اگر بار دیگر از این گونه قضایا تکرار گردد، موجب تنبیه و توبیخ و مجازات شدید وجدی مسئولین بالای صدا و سیما خواهد شد. البته در تمامی زمینه ها قوه قضاییه اقدام می نماید. » (صحیفه نور ، جلد 21 : ص 76 ) توهین به دردانه هستی، بانوی عوالم، حبیبه کردگار، پاره تن پیامبر، صدیقه طاهره سلام الله علیها نه کنشی سیاسی است و نه کنشی در اعتراض به حکومت ... این حرکت جز مقابله و دهن کجی به اعتقادات قاطبه ایرانیان که ناشی از بی عقلی و بی هویتی است، هیچ معنای دیگری ندارد . احترام به مقدسات خصوصا ذوات مقدس آل الله علی الخصوص وجود مبارک حضرت مادر نقطه مشترک همه ایرانیان آزاده است . این حرکت هتاکانه در تاریخ انقلاب در مواردی خفیف تر با واکنش محکم و به موقع حضرت امام خمینی ره به تثبیت نقطه حساسیت غیرت دینی در تراز حکومت اسلامی منجر گردید. از جامعه مذهبی و هیئات توقع می رود با بیان مراتب آزردگی و عکس العمل درخور از عادی سازی چنین حرکات شنیعی ممانعت کنند. همچنین از مسئولین امر انتظار می رود تا در تراز غیرت دینی معمار انقلاب حضرت روح الله با این موضوع مواجه شوند و در ایجاد بازدارندگی در این موارد هیچ مسامحه نکنند. ✍ محمد امیری طیبی @Mohammad_AmiriTayebi
هدایت شده از بر پا
میگفت کاش رهبری هم مثل امام دقیقا یک نقطه ای را مشخص میکرد که ما انجام بدیم. امام میگفت شاه باید برود، امام میگفت مساله اول ما جنگ است، رهبری چرا چنین نمیگوید؟ گفتم والله قسم تو با این وضع در زمان امام هم بودی همین طور گیج بودی، امام گفت شاه باید برود، اما چطور؟ میدانی خیلی ها هنوز امثال مصباح را انقلابی نمیدانند چون آن روز روش انقلاب کردن امام را نمیدانستند؟ امام در انتهای کتاب ولایت فقیهش در نجف میگوید راهبرد ما "تعلیمات و تبلیغات" است. بسیاری منبر رفتنهای سیدعلی خامنه ای را جزو مبارزه نمیدیدند، باید حتما مثل مجاهدین خلق هفت تیر کش میشدی و به آتش میکشیدی شهر را تا بشوی انقلابی. امام گفت شاه باید برود روشش را هم گفت که با تحول مردم باید چنین کرد و راه تحول مردم را حرکت و دعوت میدانست. در جنگ هم همین بود خیلی ها آوردن مردم پای جنگ را نمیفهمیدند. میگفتند روی این نیروها نمیشود حساب کرد. میگفتند با مخ زنی (و دل زنی) جنگ را نمیبریم، مردم میآیند و نمیمانند. بله مشکل ما این است مشکل ما این است که امروز رهبری میگوید باید ایران را قله پیشرفت کنیم، و راه آن "اراده عمومی" است که "بن مایه پیشرفت" است، این اراده میتواند "دولت اسلامی" را بسازد و "جوان مومن انقلابی" اداره کشور را بر عهده بگیرد، و راه این دولت سازی آن است که بین امام و امت کانال کشی کنید و حلقه میانی باشید و حزب اسلامی(نه غربی) شوید و بار کشور را بردارید و مشغول تبیین باشید و تبلیغ. قدم اولتان، فوری ترین و ریشه ای ترین کارتان، مهمترین اقدامتان هم جهاد امیدافزایی باشد. جهاد تبیین. احساس یاس و ناامیدی و بن بست مقتل جوان ایرانی است. وقتی احساس کند راهی که آمده ایم خطا بوده و آینده نتیجه نمیدهد، به هر امر دیگری چنگ میزند. من میگویم تو اصلا سخنان رهبر را نشنیدی، چند بار گفته باشد تبیین کنید، امیدافزایی کنید، محتوا میخواهیم، قوتها را بگویید. چند بار گفته باشد خوب است؟ نشنیدی. دنبال تحلیلهای صد من یک غاز در تاریکی و گیر دادن به این و آن شدی، درباره روش مدیریت جنگ و دیپلماسی سخن گفتی، نق زدی، ناله کردی، آن دشمنی که جوان سفیه و نادان ما را میآورد که پرچم بسوزاند برای تو هم نقشه دارد، نقشه اش برای تو آن است که سکوت کنی، منفعل شوی، خفه خون بگیری. رهبری بیش از بیست سال است نقطه ای را میگوید که تو عزمش را نمیکنی و جدیش نمیگیری. اگر میخواهی کشور تغییر کند راهش آوردن اراده عمومی است، فقط قدرت مردم را لازم داریم و آن نیز بدون تبیین و امیدافزایی شدنی نیست. خطرناکتر از ناو دشمن این دستگاه دجال مخ زنی و یاس و ترس آفرینی شیطانی است. آنها بعد از یاس و ناامیدی رفته اند سراغ ترس و دلهره. تو در مقابل به جز سکوت و نچ نچ کردن و یا تحلیلهای ریش پرفسوری لاطائلات و مخدر و خود‌راحت‌کن چه کرده ای؟ خدایا به حق این رمضان به ما عزم جزم و ایمان بده تا سخن سیدعلی مظلوم را روی زمین نگذاریم و جدی بگیریم. @ali_mahdiyan
هدایت شده از چی نما
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در این مراسم شهاب حسینی سخنانی گفت که می‌توانید در ویدئو ببینید. اما چند نکته شهاب حسینی می‌گوید جواد گنجی یکی از ده‌ها هزار داغی است که بر دل مردم نشسته است یعنی او روایت دروغین چهل هزار کشته را باور دارد و آن را ترویج می‌کند. می‌گوید سیاستمداران مخاطبین سینما نیستند! اگر بودند روش و منشش نمی‌توانست این باشد! آقای حسینی مخاطب سینما همگان‌اند.علی‌الخصوص سیاستمداران همان‌ها که شما جماعت با تشخیص غلط خود بارها در انتخابات به مردم تحمیل کردید و در نهایت مسئولیت خود را نپذیرفتید! و در ادامه خانه سینما را تشکل مردمی می‌دانید. آقای حسینی اتفاقا خانه سینما هیچوقت طرف مردم نبوده است.خانه سینما کی طرف بیش از هزار ایرانی کشته شده در جنگ دوازده روزه را گرفت؟ خانه سینما هیچوقت طرف مردم و مطالبات به حق آنان نایستاد.فقط بیانیه هنجارشکن داد.فقط بر آتش فتنه نفت ریخت.بار اول و دوم نیست.مگر خانه سینما کجاست که این چنین با حاکمیت در ستیز است! اگر بیانیه هم می‌دهد اغلب دوپهلو است. آقای حسینی چه مدرکی دارید که خیلی‌ها زیر احکام سنگین هستند؟ اگر هستند آدم کشته‌اند،مامور امنیت و انتظامی آتش زدند،مسجد و پاسگاه آتش زدند. و چه مثال مزخرفی آوردید از فیلم فهرست شیندلر که در تایید هولوکاست است. حتی یک مثال سینمایی همسو با حرفهایتان نمی‌توانید بیاورید. کاش از فیلم فروشنده مثال می‌آوردید.آنجا که دانش‌آموزی سر کلاس از شما به عنوان معلم پرسید: آقا آدما چجوری گاو میشن؟ و شما پاسخ دادید: به مرور بله آقای حسینی به مرور..... زیاده عرضی نیست.... @cheenamaa
هدایت شده از جارچی 🇮🇷|
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣📹 قرآن‌های سوخته ماندگار خواهند شد 🔸 قرآن‌های سوخته‌شده در اغتشاشات دی‌ماه، در موزهٔ خوشنویسی ایران مرمت و کتابت می‌شوند. @jaarchi
هدایت شده از عمارآنلاین
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در محکومیت اهانت به نمادهای ملی و مذهبی @ammaronlin
🔸 چرا وضع برخی دانشگاه‌ها این‌چنین شد؟! سؤال داریم که چرا در برخی دانشگاه‌ها عده‌ای پرچم آتش زدن و بی‌حرمتی کردن؟! این تابلویِ یکی از همون دانشگاه‌هاست، متعلق به بسیج دانشجوییِ اون دانشگاه(که شهدا رو چند هفته قبل از شهادت توسط موساد) با لفظ قمار باز خطاب کرد و.... وقتی موذنِ جامعه در دانشگاه‌ها، رسماً کیف‌کشِ برخی افراد و تفکرشون می‌شه و تبدیل می‌شه به نوچه‌ی جریانات متحجرِ مثلا انقلابی، خیلی نباید انتظار اثرگذاری بر دیگر دانشجوها در این فضا رو داشته باشیم...