هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش سربازی بودیم مثل بروجردی تا امروز از شرمندگی اینگونه نمیشدیم، ما در حق این سید بد کردیم، صدبار یه چیز رو گفت و نفهمیدیم و تهش دشمن در همه چیز ما طمع کرد. خدایا ما را ببخش و بیش از این ما را بخاطر نفهمی مون ادب نکن ...
☆شیخ فرهاد فتحی| عضویتــــــــــــــــــــ ⏬
🆔 @Sheikh_Farhad_Fathi
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🔴 لاریجانی: آمریکاییها به قلب ملت ایران خنجر زدند و قلبشان خنجر خواهد خورد
🔸رفتار نیروهای مسلح ایران، امروز بسیار قویتر از روز قبل خواهد بود.
@Farsna
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🔴 لاریجانی: آمریکاییها به قلب ملت ایران خنجر زدند و قلبشان خنجر خواهد خورد 🔸رفتار نیروهای مسلح ا
🔴 لاریجانی: گروهکهایی که قصد تجزیهٔ ایران را دارند تصور نکنند که نسیمی وزیده و میتوانند قسمتی از ایران را جدا کنند و پاسخ ما به آنها مثل دیروز خواهد بود.
کمربندهاتان را محکم ببندید که هیچ چیز تغییر نکرده است.
امروز روزی است که خدا اینگونه خواسته است،
و دیروز خدا آنگونه خواسته بود،
و فردا ـ انشاءالله ـ روز پیروزی جنود حق خواهد بود.
ولی خواست خدا هر چه هست،
ما در برابر آن خاضعیم،
و ما تابع امر خداییم،
و به همین دلیل طالب شهادتیم،
و تنها به همین دلیل است که
زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمیرویم.
[امام خمینی
صحیفهی نور، ج۲۱، ص۸۸ـ۸۹]
هدایت شده از نگار
📱 آیتالله نوری همدانی: حضرت آیتالله خامنهای هیچگاه در هنگامهی خطر خود را از ملت خویش جدا نکردند
📢 حضرت آیتالله حسین نوری همدانی در پیامی شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیتالله خامنهای «رضواناللهتعالیعلیه» را به پیشگاه حضرت بقیةالله الأعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و امت اسلام تبریک و تسلیت گفتند.
📩 متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است:
✍️ بسم الله الرحمن الرحیم
▫️ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً
▫️ شهادت رهبر حکيم و شجاع انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنهای «رضواناللهتعالیعلیه» پاداش یک عمر اخلاص و مجاهدت و بندگی بود که پروردگار متعال او را به آرزوی هميشگی و خواسته مستمر در دعا هایش نائل نمود.
▫️مردی که در دوران نزدیک به چهار دهه رهبری بعد از امام راحل «رحمت الله علیه» همانند همان مقتدای خود هیچگاه برای غیر خدا کاری نکرد و تصمیمی نگرفت و سخنی بر زبان جاری نکرد.
▫️در علم و عمل، تقوا و شجاعت ممتاز بود، هیچگاه حتی در هنگامهی خطر خود را از ملت خویش جدا نکرد.
▫️بیشک آمریکا جنايتکار و صهیونیست خونخوار به پایان راه خود رسيدند و اینبار نیروهای مسلح قدرتمند با پشتیبانی همه جانب ملت پاسخ قطعی و فراموش ناشدنی خواهند داد، در این شرایط خاص ملت بزرگ ایران و همه آزادیخواهان با حفظ خشم مقدس خود در مقابل دشمن، توجه داشته باشند حفظ وحدت و همبستگی و پرهیز از هرگونه اختلاف واجب و ضروری است، باید با حضور در صحنه و انسجام همه اقشار مردم دشمن را ناامید کرد. و انشاءالله خبرگان ملت نیز به وظیفه تاریخی خود عمل خواهند کرد و دشمن خواهد دانست که مسیر انقلاب با قدرت ادامه خواهد پيدا کرد.
▫️شهادت این رهبر بزرگ جهان اسلام را به پیشگاه حضرت بقیةالله الأعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و امت اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض میکنم.
@resane_negar
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
📱 آیتالله نوری همدانی: حضرت آیتالله خامنهای هیچگاه در هنگامهی خطر خود را از ملت خویش جدا نکردند
🔳پیام تسلیت آیتالله مکارم شیرازی به مناسبت شهادت رهبر انقلاب اسلامی و چند نکتۀ اساسی خطاب به همۀ مردم عزیز ایران اسلامی و عموم مسلمانان جهان
✍️بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ بَشِّرِ اَلصّٰابِرِينَ اَلَّذِينَ إِذٰا أَصٰابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قٰالُوا إِنّٰا لِلّٰهِ وَ إِنّٰا إِلَيْهِ رٰاجِعُون»
امت بزرگ اسلام، حقطلبان جهان و ملت شریف و مقتدر ایران! بار دیگر دست پلیدترین دشمنان قسمخوردۀ انسانیت از آستین کفر بیرون آمد و رهبر فرزانۀ انقلاب و سکاندار مبارزه با استکبار جهانی را در مسیر نورانی مکتب اهلبیت (علیهمالسلام) به فوز شهادت رساند.
رهبری بیدار و شجاع که در تمام دوران حیات خویش در مسیر انقلاب اسلامی، در برابر طوفانِ حوادث و مشکلات و فشارها به حق مقاومت نمود و به آرزوی دیرین خود رسید و به خیل شهیدان و امام شهیدان پیوست؛ «فَمِنْهُمْ مَنْ قَضىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِر».
اگرچه این ضایعه بسیار سنگین است، اما تاریخ اسلام گواه است که جهاد در راه حق همواره با ایثار خون آبیاری شده و این شهادتها، بهای عزت، استقلال و مقدمۀ ظهور حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) خواهد بود.
در این برهۀ حساس و سرنوشتساز، تذکر چند نکتۀ اساسی خطاب به همۀ مردم عزیز ایران اسلامی و عموم مسلمانان جهان ضروری است:
۱. همواره به یاد داشته باشیم که دست قدرت خدا برتر و بالاتر از همۀ قدرتهاست. در این ابتلائات، مبادا سستی راه یابد؛ چراکه وعدۀ یاری خداوند تخلفناپذیر است؛ «إِنْ تَنْصُرُوا اَللّٰهَ يَنْصُرْكُم».
۲. همانگونه که قرآن کریم دربارۀ فقدان رسولالله(ص) هشدار میدهد که (وَ مٰا مُحَمَّدٌ إِلاّٰ رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ اَلرُّسُلُ أَ فَإِنْ مٰاتَ أَوْ قُتِلَ اِنْقَلَبْتُمْ عَلىٰ أَعْقٰابِكُمْ وَ مَنْ يَنْقَلِبْ عَلىٰ عَقِبَيْهِ فَلَنْ يَضُرَّ اَللّٰهَ شَيْئاً)، شهادت خادمان دین نیز نباید موجب کمترین تزلزلی در ارادهها شود. این انقلاب شجره طیبهای است که به شخص قائم نبوده و به فضل الهی و با تمسک به «إن الله مع المتقین»، پرچم این نهضت هرگز بر زمین نخواهد ماند، إنشاءالله.
۳. اکنون هنگام رسالت سنگین مجلس خبرگان رهبری فرا رسیده تا طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بیفوت وقت و با قاطعیت به وظایف خود عمل نماید که تصمیم این مجلس شرعاً و قانوناً فصلالخطاب است.
۴. بر تمامی قوای حکومتی و کارگزاران نظام فرض است که با انگیزهای مضاعف و تدبیری هوشمندانهتر، به تکالیف خود که برای چنین روزی تدبیر شده عمل نموده و امور کشور را پیش برند و اجازه ندهند در زندگی مردم و نظم و آرامش جامعه کمترین خللی ایجاد گردد.
۵. ما در میانه یک جنگ تمامعیار هستیم. نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر که مایۀ دلگرمی مردم هستند، باید با صلابت و بدون کمترین مماشات، هرگونه توطئه و التهابآفرینی دشمنان را در نطفه خفه کرده و با تدبیر به مقابله با آنان تا نابودی کامل بپردازند.
۶. رمز پیروزی ما اتحاد است. وظیفۀ شرعی همۀ دلسوزان و آحاد ملت، صیانت از یکپارچگی صفوف و مقابله با نفوذ و شایعهپراکنی دشمنان است.
۷. ملت ایران و جهان اسلام، منتقم خون رهبر شهید انقلاب هستند. عاملان اصلی این جنایت، دولت مستکبر آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است و این انتقامجویی وظیفۀ دینی همۀ مسلمانان جهان است تا شر این جنایتکاران از دنیا برچیده شود.
۸. از دعا و توسل غافل نشویم که ما در سایۀ امام حی و ناظر خود هستیم و او ما را تنها نخواهد گذاشت. با قلبی مالامال از حزن اما امیدوار به نصرت الهی، دست تضرع به درگاه الهی برداشته و برای پیروزی حق دعا میکنیم.
در پایان، اینجانب شهادت رهبر بزرگوار انقلاب، همراهان ایشان و عدهای از کودکان و مردم مظلوم و بیگناه کشورمان را به محضر بقیة الله الأعظم (ارواحنا فداه) و عموم مسلمانان و آزادیخواهان جهان و به ویژه مردم عزیز ایران تسلیت عرض نموده، برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه احدیت مسألت دارم.
والسلام علی عبادالله الصالحین
قم ـ ناصر مکارم شیرازی
10/اسفند/1404
هدایت شده از پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
⚠️🚨رهبر شهید ما در سال جاری فکر کنم ۱۰ بار گفتند از دولت حمایت کنید
امروز باید از نیروهای مسلح و دولت و مسئولین حمایت کرد
مراقب باشیم وقت تحلیل های فضایی جناحی نیست
╭┅───────┅╮
@porseshgar📻🌿
╰┅───────┅╯
هدایت شده از کانال مشرق
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥قالیباف: خطاب به نتانیاهو و ترامپ: شما پا روی خط قرمز ما گذاشته اید؛ باید هزینه آن را بدهید
@mashreghnews_channel
🔺جنگنده های ارتش پایگاه های آمریکا را بمباران کردند
🔹تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پایگاههای آمریکا در منطقه را بمباران کردند
ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۴ خود اعلام کرد:
🔹 دقایقی پیش تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پایگاههای آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس و اقلیم کردستان عراق را طی چند مرحله عملیات با موفقیت بمباران کردند.
🔹ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرده است: همه مراکز نظامی دشمن در منطقه در دسترس جنگندههای نیروی هوایی خواهد بود.
هدایت شده از مجمع خطبای خراسان
بیانیه مجمع خطبای خراسان در شهادت قائد امت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رضوان الله تعالی علیه
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
سلام خدا بر سلسله جنبان شهادت، پیشتاز عرصه جهاد خدمت، جانباز میدان ایثار و فداکاری، رهبر فرزانه و حکیم که شجاعانه و عاشقانه امت را در طول سالیان متمادی پس از امام خمینی (ره) در کورانهای نفسگیر انقلاب در سطح داخلی و منطقهای و جهانی در بالاترین سطح ممکن در تمامی عرصههای علمی و عملی، تهذیبی تربیتی، و گاه در اوج مظلومیت و تنهائی دلسوزانه رهبری کرد و به ساحل امن و کمال رهنمون شد و امتی ایرانی، قوی و کارآمد و متحد در سطح جهانی به اوج رساند.
والسَلامُ عَلیهِ یَومَ وُلِد و یَومَ یُستَشهد و یَومَ یُبعَثُ حَیّا
قطعا برای او که عاشق و شیدای شهادت بود و کوله بار شهادت هزاران یار دیرینهاش را بر دوش میکشید، مردن در بستر تلخ ناگوار بود. شهادت در ماه رمضان همچون جدش امیرالمؤمنین علی (ع) گوارای وجودش باد و زمزمه «فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَةِ»اش در تلاطم خط سرخ شهادت تا قیام موعود اهل بیت (عج) پر طنینتر.
قطعا خامنهای شهید، دلسوزتر، قویتر، سریعتر، جامعتر، آگاهتر از خامنهای عرصههای گذشته است. شادمان و سرمست از عطایای الهی و مژده بخش پیروزیهای همیشه برای ره پویان الهی است:
يَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ
گرچه رفتنت ضربهای جبرانناپذیر است و ثُلْمَةً فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسَدُّهَا شَيْء مجسم میشود ولی قطعا خون پاکش اثر بخشتر خواهد بود.
آری همه ما در راهی میرویم که پیشاپیش صدیقه طاهره و ائمه هدی علیهم السلام در آن خونین بال پرواز کردند: وَمَا مِنَّا إِلَّا مَقْتُولٌ أَوْ مَسْمُومٌ
صد البته دست انتقام الهی بر دشمنان کوبندهتر از قبل خواهد بود.
قَالَتِ الْيَهُودُ يَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَيْدِيهِمْ وَلُعِنُوا بِمَا قَالُوا بَلْ يَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ يُنْفِقُ كَيْفَ يَشَاءُ
آری به لطف الهی بهزودی ولی فقیه امت با انتخاب خبرگان در سنگر رهبری با انواع تأییدات الهی سکاندار هدایت خواهد شد و راه ظهور بقیة الله ارواحنا له الفداء با قوت و شدت ادامه خواهد یافت و سفارشات دائمی قائد شهیدمان و نقشههای راهش در همه عرصهها تحقق پیدا خواهد کرد.
ایمان، امید، وحدت سه عنصر محوری امت خواهد بود.
مجمع خطبای خراسان ضمن محکوم کردن جنایات دشمن، بار دیگر بر حفظ هوشیاری و بر حضور آگاهانه دشمنشکن در تمامی جبهههای کار و تلاش و پافشاری بر تداوم راه امامین انقلاب تا ظهور دولت یار تأکیدی مضاعف دارد و خود همچون گذشته پیشتاز همه عرصههای فداکاری خواهد بود.
مجمع خطبای خراسان
دهم اسفند ۱۴۰۴ مصادف با یازدهم رمضان ۱۴۴۷
https://eitaa.com/joinchat/3918790895C3e03bc0ba2
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🖤گوش دهیم؛ صدای پرطنینش میرسد، مثل همیشه...
یادتان هست بعد از شهادت حاج قاسم؟ بعد از خبر شهادت سید حسن نصرالله؟ در همه آن لحظات تلخ چه میکردیم؟
منتظر میماندیم…
تا آقا و سرورمان بیاید، سخن بگوید، ببینیمش و آرام شویم.
حرف بزند و دلها تسکین بگیرد؛ از سنتهای الهی بگوید، از پیروزی قطعی، از نصرت امام زمان، از نصرت حق.
اکنون هم همان است. صدایش هست.
صدایش از بندبند این انقلاب شنیده میشود.
گوش بدهیم. میراث آقای ما یک نام نیست؛ یک راه است. نظام اسلامی است؛
نظامی که با خون شهدا آبیاری شده و با ایستادگی مردم قوام یافته است.
او هست. صدایش شنیده میشود. همچنان آرامش میدهد
تلخترین خبر عالم را مخابره کردیم.
سختترین خبر تاریخ عمرمان را شنیدیم.
اما هنوز صدایش میرسد؛ محکم و باصلابت، مثل همیشه.
حرف نهاییاش با ما اینست: این راه ادامه دارد. راه سیدالشهدا متوقف نمیشود. خدا هست… و با ماست.
این بغض را نگه نداریم. جمعش کنیم،
به غضب مقدس تبدیلش کنیم،
و بر سر حرامیان عالم فرو بریزیم.
@mahdian_mohsen
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🖤گوش دهیم؛ صدای پرطنینش میرسد، مثل همیشه... یادتان هست بعد از شهادت حاج قاسم؟ بعد از خبر شهادت سی
🔻مهمتر از عزاداری...
هنوز در شوکیم. هنوز گرمای حادثه نگذاشته بفهمیم چه رخ داده است. انگار همه منتظریم کسی بیاید و ما را از این خواب شوم بیدار کند. مگر میشود دنیایی بدون او؟
اما باید حقیقت را پذیرفت. «سیدالشهدای انقلاب، انتظار و امید» دیگر در میان ما نیست. و این، داغی است که تا قیامت با ما خواهد ماند.
تا ابد عزاداریم...
اما مهمتر از عزاداری، انتقام است.
خشم مقدس است.
امروز بر تکتک ماست این غضب ممدوح؛
غضبی که هم تکلیف است و هم تسکین.
اما خشم مقدس یعنی چه؟
یک سوی آن، تقاص از آمریکای صهیون است که آغاز شده و ادامه خواهد داشت. اما این، میدان نظامیان است.
نقش ما چیست؟
باید یک نکته را دقیق بفهمیم. ولایت فقیه فقط یک «فرد» نیست، یک «نقش» است. نقش ولایت، یعنی انسجام ملت.
دشمن خیال میکند با حذف فرد، این نقش هم فرو میریزد؛ اما اشتباه میکند.
دشمن در گام بعدی، دقیقاً همین را هدف میگیرد.
امروز وقت زخمزبان، تسویهحساب و به رخ کشیدن نیست. هر نوع دوقطبی، با هر نیتی، ضربه به نقش ولایت است.
خلاصه کلام مهمتر از عزاداری، حفظ خشم است. اما خشم جهتدار؛ خشم علیه دشمن.
و خشم علیه دشمن یعنی خنثی کردن نقشه او. و امروز نقشهی اصلی دشمن، پس از ضربه به ولایت، ضربه به «انسجام» است.
نقشه امام و قائد راحل، همیشه یک چیز بود: وحدت و انسجام. آخرین توصیه رهبرمان را بخاطر بیاوریم.
از نقش ولایت پاسداری کنیم و گرنه داغ بعدی فروپاشی و تجزیه است.