eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پل فجر، طبرسی بولوار دوم، مشهد ماشاءالله
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
⁉️ برخی عزیزان باغیرت دغدغه مند پرسیدند نگرانیم موشکهای ایران تمام شود‼️ ✅ در جواب می گویم سر سوزنی نگران این موضوع نباشید، بعد جنگ قبلی ایران سه شیفته موشک ساخت و کلی موشک هست. 👈 در ثانی هنوز ایران بسیاری از انبارهای موشک های قدیم خودش را هم باز نکرد. چه برسد موشک های جدید که بسیار قوی تر هستند و اصلا قابل رهگیری نیستند. 👌اصلا نگران نباشید، آقای شهید ما به خوبی کردند . ⬅️ در اتاق فرماندهی هم کسی الان فرمانده هست که هم سابقه فرماندهی جنگ هشت ساله را دارد و هم در عرصه سیاسی قوی است. پس خیالتان راحت. 👌آمریکا فکرش را هم نمی کرد موشک های ایران اینقدر راحت بروند ، فکرش را هم نمی کرد ایران بتواند امریکا را شناسایی و منهدم کند تا موشکها راحت بروند. 🇮🇷 ایران قوی هست و هنوز از شاهکارهای خود رونمایی نکرده ، ذره ای نترسید ،هیچ انحرافی هم در کمین انقلاب نیست و سقیفه ای هم در کار نیست. انشالله رهبر جدید بزودی انتخاب و همه ما پشت سرش حرکت میکنیم و بر دشمن پیروز خواهیم شد. آقای شهید ما وعده پیروزی داده. پس شک نکنیم. ✍احسان عبادی @ma_va_o
‌🔹گروه هکری حنظله: آرامکو هک شد 🔸سال‌ها پول نفت آرامکو تبدیل به گلوله و بمب شد که بر سر کودکان فلسطینی فرو ریخت، یا صرف ساخت جزیره پدوفیلی فرقه اپستین شد، یا هزینه موشک‌های ترامپ را پرداخت کرد تا به یک مدرسه دخترانه در ایران حمله شود. اما دیگر این‌گونه نیست. اکنون تمام زیرساخت‌های آرامکو توسط حنظله نابود شده و استخراج و پالایش نفت به‌طور کامل متوقف شده است.
رای و شور مجلس خبرگان رهبری، کاشف از رای معصوم و امام عصر است. هرگونه مخالفت و تعارض با این رای در حکم با شخص امام زمان علیه السلام است. در جریان باشید... امام امت (هرکه باشد) نایب امام عصر و رهبر مسلمین جهان است. امام واجب الاطاعه، واجب الامر، منصوب امام عصر و عزیزتر از جان ما بزودی معرفی می شود. پیام فوق، پیامی فوق‌راهبردی و اساسی‌ترین محتوای این روزهای ماست.
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌ متاسفانه هم یک سری غضنفر ها در مجلس و هم یک سری که خود را همه چیز دان می دانند، در حال القای این موضوع هستند که قبلی خیانت بود و عراقچی خیانت کرد و الان هم دوباره دنبال همان هستند !!!! ⁉️ اگر آتش بس قبلی خیانت بود چرا آقای شهید ما از آن به پیروزی یاد کرد و به مردم تبریک گفت ⁉️ ⁉️ مگر عراقچی و دولت می توانند خودسرانه در بحث نظامی ورود کنند و آتش بس اعلام کنند ⁉️ کسی که این حرف را می زند اصلا ساختارها را نشناخته ! ⁉️ این همه سخنرانی و مصاحبه های سرداران و فرماندهان را بعد جنگ ندیدید که گفتن آتش بس مصوبه شعام بود ⁉️ مگر مصوبات شعام بدون امضای رهبری قابلیت اجرا دارد ⁉️ ❌ شماها همان هایی هستید که رهبری شهید ما هزاربار فریاد زد که مسئولین در پاسخ به دشمن تعلل ندارند، اما می گفتید سازشکار هستند و تعلل می کنند و... بس کنید بس کنید ⬅️ شماها دیگر چه موجوداتی هستید که اینقدر فهم و شعور ندارید وسط جنگ خارجی ، اینطور داخلی ها را نزنید. برای ما حس امنیتی برداشته اند و نفوذی شناس و خائن یاب شدند !!! در صدر اسلام این یهودیان بودند که هر وقت لشکر اسلام با دشمنان در حال جنگ بود، از داخل به سپاه اسلام ضربه می زدند !! حواستان باشد شبیه آنها نشوید !!!!!! این بود آن که آقا میگفت؟ ✍️احسان عبادی @ma_va_o
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
❌ متاسفانه هم یک سری غضنفر ها در مجلس و هم یک سری که خود را همه چیز دان می دانند، در حال القای این
✅ هروقت در این شرایط جنگی خواستیم به مسئولین نظامی و سیاست خارجی اعتراض کنیم، یاد این جمله آقای شهیدمون بیفتیم که فرمودن "بسیاری از اعتراض‌ها به خاطر بی‌اطلاعی‌ست" بسیاری از مسائل امنیتی رو که نمی‌شه گفت! پس از سر بی‌اطلاعی و بدون اشراف به مسأله، زبان به تخریب مسؤلین باز نکنیم.
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃بارون اومده... آقام از میدون غرق خون اومده حاج قاسم برات مهمون اومده مارا به سخت جانیِ خود این گمان نبود...😔😞😭 یاصاحب‌الزمان...
فرَوحٌ و ریحانٌ و جنّةُ نعیم