eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از وحید یامین پور
19.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه خبر؟ (شفیعی، تحلیلگر ساکن انگلیس) ➕️ @Yaminpour
مانَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أو نُنْسِها نَأتِ بِخَیْرٍ مِنْها أو مِثْلِها... والحمدلله علی کل حال
🔺ترامپ گفته نفتکش‌هایم را با اسکورت از تنگه هرمز رد می‌کنم! اولا ورود ناوهایت به تنگه‌ی هرمز ممنوع است. ثانیا تاکنون سه ناو شما را ایران مورد عنایت قرار داده و بی‌صبرانه منتظر مابقی آنها است. ثالثا شما با اسکورت هم مسئله را حل کنی که نمی‌توانی، هنوز گزینه‌ی انهدام پالایشگاه‌های اعراب روی میز خواهد بود!
بیش از ۱۰ نفتکش در تنگهٔ هرمز مورد اصابت قرار گرفت 🔹اکبرزاده، معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه: درپی اعلام وضعیت «منع تردد» در تنگه هرمز از سوی جمهوری اسلامی ایران، تردد شناورهای نفتی، تجاری و صیادی در این معبر غیرممکن شده است. 🔹پیامی از سوی نیروی دریایی سپاه به شبکه شناوری دنیا مبنی بر اینکه از ابتدا تا انتهای تنگه هرمز تحت شرایط جنگی قرار دارد و احتمال هرگونه آسیب به شناورها از سوی موشک یا پهپادهای سرگردان وجود دارد مخابره شده است؛ لذا شناورها نباید در این محدوده عبور کنند. 🔹باتوجه به هشدارهای مکرر نیروی دریایی سپاه مبنی بر ناامن‌بودن تنگه هرمز، تاکنون بیش از ۱۰ نفتکش که به این هشدارها توجه نکرده‌اند مورد اصابت پرتابه‌های مختلف قرار گرفته و در آتش سوخته‌اند. پ.ن: امان از موشک یا پهپادهای سرگردان 😂
🔻چطور سوگ را به شور تبدیل کنیم؟! ۱۲ راهکار 🔻ملاک اینست؛ هر سوگی که حس ناامیدی و حس توقف بدهد خطاست. مراقب این غم و اندوه باشید. حضرت زینب وقتی می‌خواهد کربلا را روایت کند تنها از زیبایی می‌گوید. این لحظات نیاز به امیدافرینی و روحیه سازی داریم. امروز بیش از اشک بی‌جهت، به اشکی نیاز داریم که اراده بسازد. حرکت بیافریند. 🔻فناوری این تبدیل، دیدن مظلومیت در کنار اقتدار است؛ یعنی هم زخم را ببینیم، هم ایستادگی را. 🔻و اما ۱۲ راهکارِ عملی برای تبدیل سوگ به شور؛ 🔻۱. بازخوانی رهبر انقلاب هر میزان از رهبرِِ شهیدِ انقلاب یاد می‌کنیم، از حرف‌ها و پیام‌ها و توصیه‌هایش هم یاد کنیم. فرض کنیم امام و رهبر ما الان حضور داشت. چطور وسط میدان بود؟ چطور دعوت به صبر می کرد؟ چطور آرامش می داد؟ 🔻۲. دیدن قدرت اخبار میناب و شهدای مظلوم مردم را ببینیم. از جان و دل آدم می‌سوزد. اما اخبار قدرت ایران که یک تنه مقابل بزرگترین ارتش دنیای آمریکایی و صهیونی ایستاده است نیز مرور کنیم. 🔻۳. استفاده از نماد نماد داشته باشیم. نشان. هم در لباس و هم در زینت ماشین و خانه و غیره. نماد اتصال بی‌صدایِ افراد به هم است. اما نماد عزا را تبدیل به نماد شور کنیم. بجای پرچم سیاه پرچم ایران بزنیم. دسبتند یا پرچم یا شال یا لباس یا هرچی 🔻۴. حضور میدانی حتما و حتما در میادین شهر حضور یابیم. اگر هیأت داریم با هیأت‌تان بیاییم. دسته‌ی حماسه‌خوانی با شعارهای شورافکن راه بیندازیم و به سمت میادین شهر حرکت کنیم. 🔻۵. روحیه‌بخشی در جمع های کوچک در گروه‌ها، خانواده و دوستان، امید تزریق کنیم. یک جمله‌ی درست می‌تواند چند دل را آرام کند. آینده روشن است. ابدا غیر این فکر نکنیم. 🔻۶. عمل به توصیه‌های معنوی سه توصیه‌ی رهبر شهیدِ انقلاب در خواندن دعای نصر و سوره فتح و دعای توسل را فراموش نکنیم. توجه کنیم که این راه، حق است و راهِ حق نیز صاحب دارد. هم خدا زنده است، هم صاحب این انقلاب 🔻۷. معرفیِ درست شهدا شهدای دیگر را هم مثل رهبرِ شهید انقلاب فقط با لحظه‌ی شهادت معرفی نکنیم؛ با آرمانش معرفی کنیم. از زندگی‌اش بگوییم، از امیدش. شهید اگر فقط تصویر اندوه باشد، اشک می‌سازد؛ اما اگر تصویر آرمان باشد، حرکت می‌سازد. 🔻۸. راه‌اندازی خیر جمعی کار خیر جمعی راه بیندازیم. به نیت شهدا؛ اطعام، کمک مؤمنانه، خون دادن، خدمت‌رسانی محلی. سوگ وقتی به خدمت تبدیل شود، شور اجتماعی می‌آفریند. 🔻۹. مراقب خانه باشید خانه را سنگر آرامش کنیم. پدر و مادرها مراقب باشند فضای خانه آکنده از یأس نشود. تحلیل بدهیم، امید بدهیم، آینده را تصویر کنیم. بچه‌ها باید اقتدار را در چهری ما ببینند. 🔻۱۰. یادآوری تاریخ تاریخ را یادآوری کنیم. این ملت از عاشورا تا دفاع مقدس بارها داغ دیده و هر بار قوی‌تر برخاسته است. 🔻۱۱. برجسته‌سازی اراده اقتدار تصویر اقتدار را برجسته کنیم؛ از حضور میدانی مسئولان، از آمادگی نیروهای نظامی، از همبستگی مردم. دیدن قدرت، اندوه را به اراده تبدیل می‌کند. 🔻۱۲. مراقبت از کلمات و نیات زبان‌مان را کنترل کنیم. چ کلمات یأس‌آور را تکرار نکنیم. نگوییم «کار تمام است»؛ بگوییم «کار تازه شروع شده». حتا به این ادبیات فکر نکنیم. ذهن‌مان را مراقبت کنیم، زبان خودبه خود درست می‌شود. ✍ محسن مهدیان
این توئیت رو ببینید عااااالی بود یعنی ✅ من نمی‌بینم که ایران به چین و روسيه التماس کند؛ حتی از یمن و حزب‌الله هم نخواسته که برای کمک به آنها در این نبرد مداخله کنند. این برخلاف آمریکا و اسرائیل است که از کشورهای عربی، بریتانیا، فرانسه و آلمان التماس می‌کنند که مداخله کنند و به آنها کمک کنند.
در این شرایط نفس گیر ◀️گمانه زنی‌ها درباره رهبر آینده روز به روز داغ‌تر و داغ‌تر میشود ... 🔹عده ای با موج آفرینی روی گزینه مطلوب خود دنبال تحمیل نظر بر اعضای خبرگان هستند 🔹عده ای در حال انتشار لیستی از افرادی که گمان میکنند در معرض انتخاب هستند 🔹عده‌ای در حال تحلیل و گمانه زنی ، خروجی خبرگان و تبعات بعد از معرفی رهبری 🔹عده ای مخالف با معرفی زودهنگام رهبری هستند و معرفی او را مساوی با در معرض ترور قرار دادن او می‌دانند و توصیه به مدیریت کشور توسط شورای سه نفره می‌کنند 🔹عده ای شورای سه نفره موجود را متهم به خیانت کرده و با فعالیت‌های افراطی مطالبه معرفی گزینه رهبری را دارند ✅آنچه لازم است بدانیم اینکه ساختار سیاسی ما آنقدر قویم هست که با شهادت رهبری ، امور کشور با انفعال و اختلال مواجه نمیشود و تدابیر اندیشیده شده در قانون اساسی راهگشاست ✅بیش از آنکه انتخاب یک شخص معین را تحلیل یا تحمیل کنیم باید التزام به فرایند را تبیین کنیم ،خروجی هر چه باشد خواهیم پذیرفت ✅بپذیریم که حفظ نظام بر معرفی یک شخص اولویت دارد و در این شرایط حساس که در چندین جبهه خارجی و داخلی و منطقه ای و بین المللی و نظامی و دیپلماسی و فرهنگی و اقتصادی و... در حال مبارزه هستیم باید تمام توان خود را به حفظ اصل نظام مصروف بداریم و اجازه ندهیم که بحث بر سر چه کسی رهبر آینده است توان نیروهای دلسوز انقلاب را با فرسایش مواجه کند ✅بپذیریم که گفتگو بر سر گزینه های محتمل ذهنی ما جز به ایجاد التهاب در جامعه ، ایجاد زحمت برای خبرگان و ایجاد دوقطبی نتیجه ای نخواهد داشت . ✍ حجةالاسلام احمد صابری تولایی
🔰این شهوت خبرپراکنی و عضویت گیری در این شرایط خطیر جز ایجاد زحمت و خطر برای دستگاه ولایت هیچ آورده دیگری ندارد. 🔻جانشین 🔻تشییع 🔻محل تدفین 🔻اطلاع از مواضع و نوع حمله 🔰همه باید از مبادی رسمی و قطعی باشد. 🔰در این شرایط کمک کار باشیم نه سربار @Mohammad_AmiriTayebi
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
✅ نمیدانم چرا برخی دوستان از الان دارن درباره آتش بس احتمالی بحث می کنند!!! ⁉️مگر این چیزها دست ماست⁉️ 👌 آنچه ما از امام شهیدمان یاد گرفتیم اعتماد به مسئولان است در این موارد. ❌ بحث نظامی هم چیزی نیست که بتوانند همه موارد محرمانه را به من و شما بگویند !!! ‼️حرفم را باور ندارید؟ عیب ندارد ، متن بالا را بخوانید، ۲۲ اسفند سال قبل 😢 دیدار با دانشجویان وقتی در صحبت دانشجویی اعتراض به فرماندهان عزیز ما که چندماه بعد شهید شدند بود و تعلل کننده و بیانیه نویس خواندند آنها را 👆👆👆 خوب خوب، دو بار ،سه بار ، چند بار بخوانید، ببینید آقای شهید ما چه می گوید. ❌ اعتراض بخاطر بی اطلاعی ! 👌فرمود اگر پشت پرده‌ را می دانستید شما هم همان را می کردید! بنده در این زمینه ، تابع محض این فرمایش آقا هستم، چه آتش بس بشود یا نشود ، بنده تابعم. چون این حرف آقا جلوی من هست، ❌ نه حرف چند کانالداری که در موارد متعدد خلاف نظر آقا تحلیل کردند. مثلا میگفتند اگر وعده صادق ۲ زودتر بود، سید حسن نصرالله شهید نمیشد! که آقا اتفاقا همین شبهه را در بالا با قاطعیت رد کردند. اتفاقا دو روز بعد وعده صادق ۲، شهید صفی الدین شهید شد !!! یاعلی @ma_va_o
هدایت شده از  فصل بیداری
صریح مینویسم هر کس مشغول تشکیک در عملکرد مجلس خبرگان است و دم از کودتا میزند یا عامل رژیم صهیونیستی و سازمان های جاسوسی آمریکاست ولو ظاهر مذهبی و انقلابی داشته باشد یا یک احمق تمام عیار است از جنس آن دسته مسلمانان احمقی که در طول تاریخ اسلام جز هزینه،ثمری برای امت رسول الله (ص)- نداشته اند. مراقب باشید در دام نفوذی های انقلابی نما یا به ظاهر مسلمانان احمق گرفتار نشوید. @faslebidarri