eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
در این شرایط نفس گیر ◀️گمانه زنی‌ها درباره رهبر آینده روز به روز داغ‌تر و داغ‌تر میشود ... 🔹عده ای با موج آفرینی روی گزینه مطلوب خود دنبال تحمیل نظر بر اعضای خبرگان هستند 🔹عده ای در حال انتشار لیستی از افرادی که گمان میکنند در معرض انتخاب هستند 🔹عده‌ای در حال تحلیل و گمانه زنی ، خروجی خبرگان و تبعات بعد از معرفی رهبری 🔹عده ای مخالف با معرفی زودهنگام رهبری هستند و معرفی او را مساوی با در معرض ترور قرار دادن او می‌دانند و توصیه به مدیریت کشور توسط شورای سه نفره می‌کنند 🔹عده ای شورای سه نفره موجود را متهم به خیانت کرده و با فعالیت‌های افراطی مطالبه معرفی گزینه رهبری را دارند ✅آنچه لازم است بدانیم اینکه ساختار سیاسی ما آنقدر قویم هست که با شهادت رهبری ، امور کشور با انفعال و اختلال مواجه نمیشود و تدابیر اندیشیده شده در قانون اساسی راهگشاست ✅بیش از آنکه انتخاب یک شخص معین را تحلیل یا تحمیل کنیم باید التزام به فرایند را تبیین کنیم ،خروجی هر چه باشد خواهیم پذیرفت ✅بپذیریم که حفظ نظام بر معرفی یک شخص اولویت دارد و در این شرایط حساس که در چندین جبهه خارجی و داخلی و منطقه ای و بین المللی و نظامی و دیپلماسی و فرهنگی و اقتصادی و... در حال مبارزه هستیم باید تمام توان خود را به حفظ اصل نظام مصروف بداریم و اجازه ندهیم که بحث بر سر چه کسی رهبر آینده است توان نیروهای دلسوز انقلاب را با فرسایش مواجه کند ✅بپذیریم که گفتگو بر سر گزینه های محتمل ذهنی ما جز به ایجاد التهاب در جامعه ، ایجاد زحمت برای خبرگان و ایجاد دوقطبی نتیجه ای نخواهد داشت . ✍ حجةالاسلام احمد صابری تولایی
🔰این شهوت خبرپراکنی و عضویت گیری در این شرایط خطیر جز ایجاد زحمت و خطر برای دستگاه ولایت هیچ آورده دیگری ندارد. 🔻جانشین 🔻تشییع 🔻محل تدفین 🔻اطلاع از مواضع و نوع حمله 🔰همه باید از مبادی رسمی و قطعی باشد. 🔰در این شرایط کمک کار باشیم نه سربار @Mohammad_AmiriTayebi
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
✅ نمیدانم چرا برخی دوستان از الان دارن درباره آتش بس احتمالی بحث می کنند!!! ⁉️مگر این چیزها دست ماست⁉️ 👌 آنچه ما از امام شهیدمان یاد گرفتیم اعتماد به مسئولان است در این موارد. ❌ بحث نظامی هم چیزی نیست که بتوانند همه موارد محرمانه را به من و شما بگویند !!! ‼️حرفم را باور ندارید؟ عیب ندارد ، متن بالا را بخوانید، ۲۲ اسفند سال قبل 😢 دیدار با دانشجویان وقتی در صحبت دانشجویی اعتراض به فرماندهان عزیز ما که چندماه بعد شهید شدند بود و تعلل کننده و بیانیه نویس خواندند آنها را 👆👆👆 خوب خوب، دو بار ،سه بار ، چند بار بخوانید، ببینید آقای شهید ما چه می گوید. ❌ اعتراض بخاطر بی اطلاعی ! 👌فرمود اگر پشت پرده‌ را می دانستید شما هم همان را می کردید! بنده در این زمینه ، تابع محض این فرمایش آقا هستم، چه آتش بس بشود یا نشود ، بنده تابعم. چون این حرف آقا جلوی من هست، ❌ نه حرف چند کانالداری که در موارد متعدد خلاف نظر آقا تحلیل کردند. مثلا میگفتند اگر وعده صادق ۲ زودتر بود، سید حسن نصرالله شهید نمیشد! که آقا اتفاقا همین شبهه را در بالا با قاطعیت رد کردند. اتفاقا دو روز بعد وعده صادق ۲، شهید صفی الدین شهید شد !!! یاعلی @ma_va_o
هدایت شده از  فصل بیداری
صریح مینویسم هر کس مشغول تشکیک در عملکرد مجلس خبرگان است و دم از کودتا میزند یا عامل رژیم صهیونیستی و سازمان های جاسوسی آمریکاست ولو ظاهر مذهبی و انقلابی داشته باشد یا یک احمق تمام عیار است از جنس آن دسته مسلمانان احمقی که در طول تاریخ اسلام جز هزینه،ثمری برای امت رسول الله (ص)- نداشته اند. مراقب باشید در دام نفوذی های انقلابی نما یا به ظاهر مسلمانان احمق گرفتار نشوید. @faslebidarri
در شب ولادت پر برکت امام حسن مجتبی (ع)، کانال مرکز تخصصی تبیین اندیشه قرآنی، تفسیری و حدیثی شهید امام خامنه ای (رضوان‌الله‌علیه) راه اندازی شد. محتوای این کانال، حاصل سال ها پژوهش توسط اساتید متخصص تفسیر قرآن و اندیشه امام خامنه ای در این مرکز است. 🔹آدرس کانال: https://eitaa.com/khamenei_qoran 🔻لطفا رسانه باشید.🔻
هدایت شده از اندیشکده نگاه
ایران منتظر فرصت بود و ترامپ آن را به ایران داد: طرح خاورمیانه ای امریکا سالهاست که لقلقه زبان امریکا و صهیونیست ها هست و اما ایران صبورانه منتظر ماند تا روزی که بتواند طرح خاورمیانه ای خودرا محقق نماید. ما در یک قدمی خاورمیانه ایرانی هستیم. همه پشتیبان نیروهای مسلح ایران باشیم تا بتوانند تمام پایگاه های امریکا در منطقه را کاملا شخم بزنند. خاورمیانه بدون امریکا نزدیک تر از چیزی است که تصور می کنیم. نه تنها امریکا باید از خاورمیانه برود که اسرائیل هم باید نابود شود و کشورهای عربی باید 40 تریلیون دلار خسارت وارده به ایران در تمام این سالها را پرداخت کنند. علیرضا دیانی نژاد - اندیشکده راهبردی نگاه
هدایت شده از خبرگزاری فارس
یک منبع در وزارت اطلاعات ادعای نیویورک تایمز را تکذیب کرد 🔹 یک منبع آگاه در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با فارس ادعای اخیر «نیویورک تایمز» درباره رد و بدل کردن پیام با واسطه کشور ثالث با سازمان سیا از طرف ایران برای پایان‌دادن به جنگ را تکذیب کرد. 🔹روزنامه نیویورک تایمز مدعی شده بود که ماموران اطلاعات ایران از طریق دستگاه اطلاعاتی یک کشور ثالث به سازمان سیا اطلاع داده‌اند که برای مذاکره جهت پایان‌دادن به جنگ آمادگی دارند. 🔹این مقام آگاه در وزارت اطلاعات با اشاره به این ادعا عنوان کرد: طرح چنین شایعاتی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی صرفاً به دلیل شدت ضربات وارد شده از طرف ایران به پایگاه‌ها، منابع و منافع این کشورها در منطقه به ویژه در سرزمین‌های اشغالی است. 🔸پیش از این علی لاریجانی نیز خبر شبکه الجزیره درباره مذاکره با آمریکا را قویا تکذیب کرده بود. ✔️ آخرین اخبار جنگ را اینجا بخوانید👇 @Farsna - link
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
✍️ | جانشین رهبری خیلی با خودم کلنجار رفتم که ننویسم اما راستش احساس وظیفه کردم که فریاد بزنم: چه بر سر بعضی از بچه‌های انقلابی آمده و چه تصویری از مجلس خبرگان در ذهنشان شکل گرفته و چه کسی این تصویر را در ذهنشان ساخته که به صورت جدی خیال می‌کنند ممکن است خبرگان، کسی را به رهبری انتخاب کند که صلاحیتش برای ورود به مجلس خبرگان هم تأیید نشد! و همۀ حرف‌های من دربارۀ تمکین به رأی مجلس خبرگان را با این سؤال زیر سؤال می‌برند: حتی اگر فلانی هم انتخاب شد، باید تمکین کنیم؟ کدام مجلس خبرگان؟ مجلس خبرگانی که حدود سی و هفت سال ما را پای سفرۀ حکمت و درایت رهبری نشاند که حتی بعد از شهادتش میدان جنگ ما با بزرگ‌ترین قدرت نظامی دنیا، با تدابیر او مدیریت می‌شود. کسانی که توانسته‌اند مجلس خبرگان را این گونه در ذهن شما خراب کنند،‌ دربارۀ بقیۀ ارکان نظام چه بلایی بر سر نظام محاسباتی ذهن‌تان آورده‌اند؟ کمی فکر کنید! سخنان دیروز بنده دربارۀ انتخاب جانشین رهبری👇 eitaa.com/abbasivaladi/21942 eitaa.com/abbasivaladi/21942 🔸 این رو در ویراستی مشاهده کنید. @abbasivaladi
بالای ۵۰۰ کشته فقط تا الان.... 👌توئیت تهاجمی و تحقیرکننده‌ی دکتر علی لاریجانی علیه ترامپ قاتل بیش از ۵۰۰ کشته.... عدد فوق العاده بالاست و فکر می‌کنم در تاریخِ نبردهای آمریکا در این بازه‌ی زمانی کوتاه، چنین تلفاتی بی‌سابقه باشد. هنوز مونده تا خون آقای شهید ما گریبان نحس شما را طوری بگیره که تبدیل به عبرت تاریخ بشید... هنوز مونده بفهمین خون حسین بن علی علیه‌السلام چه بلایی سر کاخ یزید و امویان آورد... خون سید علی، دمار شما را درخواهد آورد. و این ماجرا ادامه دارد...
✅️ راوی قدرت ایران باشیم. ❗️من نمی‌بینم که ایران به چین و روسيه التماس کند؛حتی از یمن و حزب‌الله هم نخواسته که برای کمک به آنها در این نبرد مداخله کنند. ❗️ این برخلاف آمریکا و اسرائیل است که از کشورهای عربی، بریتانیا، فرانسه و آلمان التماس می‌کنند که مداخله کنند و به آنها کمک کنند. پ.ن:۱ نشست اضطراری در کاخ سفید جهت چاره‌اندیشی برای کمبود سلاح خبرگزاری رویترز گزارش داد: 🔹مسئولان دفاعی روز جمعه در کاخ سفید تشکیل جلسه می‌دهند تا درباره افزایش تولید سلاح پس از حمله به ایران گفتگو کنند. پ.ن:۲ ۵ تا کشور عربی برزخ جلو چشم‌شونه... هی میگن الانه سقوط کنیم کلینتون، بوش، اوباما، بایدن و ترامپ دنیایی پول از اینا گرفتن که آسمونشون رو بیمه کنند، الان خود آمریکا زمین گیر شده
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 امارات فقط برای چهار روز دیگر مواد غذایی دارد و تمام فروشگاه‌ها در این کشور خالی است
🔺تصویر منتشر شده از بقایای یک موشک پدافندی نسل دوم پاتریوت در قطر؛ معنایش این است که آمریکا علی‌رغم انتقال خروارها تجهیزات و مهمات، در کمتر از ۵ روز انبار موشک‌های پیشرفته‌اش تخلیه، و به ناچار، به استفاده از موشک هایی روی آورده که یک نسل قدیمی‌ترند. 🔹دشمن در عین حال اما، سعی می‌کند با استفاده از ابزار رسانه و پخش شایعات وانمود کند که دست برتر را دارد، حال آنکه در واقعیت این‌گونه نیست. 🔹در ۵ روز اول جنگ هر دو طرف ضربات سختی به سیستم‌های راداری و پدافندی حریف خود زده و در آسمان‌های همدیگر مانور می‌دهند. اما واقعیت این‌ست که با فرسایشی شدن جنگ، این ایران نیست که با کمبود و دشواری در تهیه جنگ افرار مواجه می‌شود. 🔹ابزار تهاجمی ایران موشک و پهپاد است که تا مدت‌ها می‌تواند بصورت گسترده از آنها استفاده کند و هر روز نیز، از موشک جدیدتری رونمایی کند. اما آیا آنها می‌توانند در فلسطین اشغالی که به اندازه‌ی کوچک‌ترین استان ایران است، بدون داشتن پدافند تا مدت‌ها دوام بیاورند؟ اگر چه با داشتن پدافند نیز موشک‌های ایران باز قابلیت عبور دارند ...