eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری فارس
📷 ویرانی ناشی از موشک‌های ایرانی در سرزمین اشغالی @Farsna
🚨⚠️ نمیدانم چرا برخی دوستان از الان دارن درباره آتش بس احتمالی بحث می کنند!!! بعضی ها هم نوشتند بوی خیانت میاد 😊مگه داخل ایتا میشه بوی خیانت و بو کرد؟ وقتی هیچ دسترسی ما از وضعیت وسط میدان نداریم؟؟؟ این همه فرمانده و سردار و مسئول با تجربه دارن رصد میکنند بعد نوشتن بوی خیانت😐 ⁉️مگر این چیزها دست ماست⁉️ 👌 آنچه ما از امام شهیدمان در این موارد یاد گرفتیم اعتماد به مسئولان است. ❌⚠️ بحث نظامی هم چیزی نیست که بتوانند همه موارد محرمانه را به من و شما بگویند !!! حرفم را باور ندارید⁉️ عیب ندارد ☝️☝️☝️متن بالا را بخوانید، ۲۲ اسفند سال قبل 😢 دیدار با دانشجویان وقتی در صحبت دانشجویی اعتراض به فرماندهان عزیز ما که چندماه بعد شهید شدند بود و تعلّل کننده و بیانیه نویس خواندند آنها را... 👆 خوبِ خوب، دو بار ،سه بار ، چند بار بخوانید، ببینید رهبر شهید ما چه می گوید.☝️ ❌ اعتراض بخاطر بی اطلاعی⁉️😐 آخه چه دسترسی امنیتی شماها دارید⁉️ ⚠️⚠️رهبری فرمودند: اگر پشت پرده‌ را می دانستید شما هم همان را می کردید!!! ✅بنده در این زمینه ، تابع محض این فرمایش آقا هستم، چه آتش بس بشود یا نشود ، ما تابع هستیم. چون این حرف آقا جلوی من هست ❌ نه حرف چند کانال دار و بلاگری که در موارد متعدد خلاف نظر آقا تحلیل کردند. 😊❌مثلا میگفتند اگر وعده صادق ۲ زودتر بود، سید حسن نصرالله شهید نمیشد! 👌که آقا اتفاقا همین شبهه را در بالا با قاطعیت رد کردند. اتفاقا دو روز بعد وعده صادق ۲، شهید صفی الدین شهید شد !!! یاعلی      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
🚨👌ایران به معنای واقعی کلمه در حال انجام یک قتل عام در نیروی هوایی اسرائیل است. ‌نه اف-۳۵ و نه اف-۱۵، اما در پهپادهای هرمس ۹۰۰ ✅‌اهمیت این هواپیما چیست؟ و چرا گفتیم که این یک قتل عام در نیروی هوایی صهیونیستی است؟ 👈‌فقط جهت اطلاع، هواپیماهای هرمس ۹۰۰ همان‌هایی هستند که بیشتر حملات هوایی صهیونیست‌ها به ‌ ايران‌ را که در اخبار می‌بینید و می‌شنوید، انجام می‌دهند. ‌چگونه؟👇 ‌1⃣ ۳۶ ساعت متوالی پرواز می‌کند ‌2⃣ ماموریت آن جمع آوری اطلاعات، جاسوسی، دیده بانی و انجام شناسایی به صورت شبانه روزی است. ‌3⃣ در ارتفاع بسیار بالایی پرواز می‌کند که شناسایی آن برای پدافند هوایی دشوار است: ۳۰۰۰۰ پا (۱۰۰۰۰ متر). ‌4⃣ موشک‌ها و مهماتی را حمل می‌کند که وزن آنها حدود ۴۰۰ کیلوگرم تخمین زده می‌شود، که تقریباً معادل نیم تن می‌شود. ‌5⃣ می‌تواند در برابر سیستم‌های پارازیت‌انداز و جنگ الکترونیک مقاومت کند. ‌6⃣ مسئول اصلی نابودی اکثر سکوهای پرتاب موشک و سیستم‌های دفاع هوایی ایران است که اسرائیل اعلام کرده است. ‌7⃣ او مسئول اصلی اکثر عملیات ترور دقیق است. ‌8⃣ وظایف نظامی آن در گشودن حریم هوایی ایران به روی هواپیماهای سرنشین دار اف-۳۵، اف-۱۵ و اف-۱۶ برای حملات سنگین (شبیه نقش مین روب ها) خلاصه می شود. ‌9⃣ راز تعداد کم و کاهش تلفات هواپیماهای سرنشین‌دار اسرائیل همین است، زیرا هواپیماهای سرنشین‌دار نوع F آمریکایی نمی‌توانند تحت تهدید پدافند هوایی - حتی پدافند هوایی سنتی - فعالیت کنند و بنابراین پرواز ایمن پهپادها برای گشودن آسمان برای آنها ضروری است. ‌0⃣1⃣ این اولین و مهمترین ابزار برای دستیابی به برتری هوایی اسرائیل و آمریکا بر حریم هوایی ایران است. ‌این پهپادها خیلی گران هستند، حدود 30 میلیون دلار. ‌اچشم اول اسرائیل و آمریکا در ایران محسوب می‌شوند و هواپیمای کم کاربرد MQ9 آمریکایی نیز به همراه آن‌ها است. ‌تاکنون ایران اعلام کرده که بین ۳۰ تا ۴۰ فروند از آنها را سرنگون کرده است و این یعنی به مرور زمان و با سرنگونی بسیاری از آنها، اسرائیل و آمریکا در حال از دست دادن اشراف خود بر حریم هوایی ایران هستند. ‌این پهپاد چیزی بیش از یک هواپیمای شناسایی، نظارتی و بمباران است؛ باید این پهپاد را یک سیستم هشدار اولیه حساب کرد، که از دست دادن تعداد بیشتری از این پهپادها توسط دشمن صهیونیستی به معنای تغییر در موازنه نظامی است و به اثبات ناتوانی آمریکا و اسرائیل در دستیابی به برتری هوایی کمک می‌کند.      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
جنگ بدون استراتژی! تفسیر درست برای همین ترامپ و همکارانش؛ هر روز یک حرفی می‌زنند. توان هسته‌ای ایران، توان موشکی بالستیک، دفاع ایران از مقاومت، دفاع از ملت ایران... این چهارمی را در شش روز جنگ ثابت کردند. اما ایران دفاع استراتژیک دارد. ✍ عطاالله مهاجرانی
290.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اتوبان جمهوری اسلامی ایران بر فراز سرزمینهای اشغالی.... جالبه بدونید کاربران عرب گفتند چیزی جلودار موشکهای ایران نیست...
هدایت شده از بر پا
کجا را میزنند و چرا؟ کجا را میزنیم و چرا؟ 🔺هاکان فیدان نادان گفته بود پس برنامه این است، ایران میخواهد اگر سقوط کرد کل منطقه را با خود پایین بکشد. اما واقعا برنامه چیست؟ 🔺ضربه های آمریکا ابتدا بر پایه این انگاره بود که مردم نظام را نمیخواهند. پس نقاط امنیتی را میزند، راه را برای تجزیه طلبها باز میکند ، تا از درون با تشجیع موشهای صهیونیستی فارسی زبان، نظام ساقط شود. او احتمالا باید به مرور نقاطی را نیز بزند که باعث به هم ریختگی معیشتی مردم و اعتراض آنها شود. در این جهت تعلل میکند. دلیلش را میگویم. 🔺هدف آمریکا در این طرح اولیه ساقط کردن نظام و سپس فروپاشی و تجزیه ایران و تسلط کامل بر منابع آن است، چرخش ترامپ از پهلوی به رهبر میانه رو در سخنانش، نشان میدهد او تقریبا از این طرح ناامید شده است، این را بعد از سه چهار روز از شروع جنگ مسوولینشان هم اذعان کردند و گفتند که بنای تغییر نظام نداریم. بنا داشتند، اما دیدند نمیشود، 🔺طرح بعدی شان چیست؟ یک مرحله عقبتر رفتند یعنی تغییر اراده نظام و تبدیل آن به یک نظام تو سری خور و تابع و تسلیم آمریکا. تعبیر غربگراهای داخلی به شیفت پارادایم تجویز همین اتفاق بود. 🔺چنین نظامی راه را باز خواهد کرد که بتوانند مقدمات نقشه اول را فراهم کنند. انتخاب رهبر میانه رو که با تهدید و کشتن خبرگان و نامزدها و فشار غربگراها به دست آورند. و اگر نشد که نخواهد شد، منصرف کردن ایران از ادامه جنگ. چرا؟ به دلیل آنچه ایران از این جنگ عائدش میشود. 🔺ضربات ایران اما چگونه است؟ دقت کنید ایران در جنگ دوازده روزه ضرباتش متمرکز بر اسراییل بود، هدفش هم این بود که شاخ اسراییل را بشکند و آبرویش را در منطقه ببرد که برد، چک افسری آخر را ایران زد، محکم هم زد و اسراییل تسلیم شد. ایران به هدف خود رسید و به تعبیر رهبری شهید، اسراییل را له کرد. توازن قدرت در منطقه دوباره شکل گرفت. و این همان نکته ای بود که برای اسراییل قابل تحمل نبود. 🔺نه اسراییل بلکه آمریکا نمیتوانست بالاتر بودن دست ایران را تحمل کند،چرا؟ چون آمریکا خرج اسراییل میکند که اسراییل برتر منطقه باشد، اگر بنا باشد اینطور جلوی ایران تحقیر شود، پروژه هفتاد ساله آمریکا و غرب در قلب امت اسلام دود هوا میشود و این یعنی محو اسراییل چون روشن است یک موجود جعلی که کارآمدی لازم را برای غرب ندارد هزینه کردن برایش بیهوده است و این اسراییل را به فنا میدهد. پس آمریکا رسما خودش حمله کرد. این همان تقلای آخر او است برای حفظ غرب آسیا. برای حفظ اسراییل.جنگ بعدی اینگونه شروع شد. 🔺برای ایران به همین دلیل الان قصه با جنگ دوازده روزه فرق میکند، نظام ضربات ایران متمرکز بر اسراییل نیست، بلکه متمرکز بر آمریکا است در منطقه. پایگاههای آمریکا در منطقه را میزند، اسراییل هم البته یکی از پایگاهها است که میزند. هدف چیست؟ 🔺هدف ایجاد نظم امنیتی جدید در منطقه است. ایران قدرت برتر بودن خود را در منطقه قبلا اثبات کرده، هولناک بودن ضرباتش را هم همه دیده اند، اما روشن است که با این وضعیت آمریکا تلاش میکند وارد شود و گاه و بیگاه تهدید کند یا ضربه بزند. چاره چیست؟ باید ساختار امنیتی منطقه باز تعریف شود. 🔺ایران البته به جز ناامن کردن منطقه برای آمریکا، یک قدرت راهبردی دیگر هم دارد و آن گرفتن گلوی معیشتی کل غرب و جهان. ضربات آمریکا به معیشت ایران هر چه جدی تر شود، ضربات ایران به معیشت آمریکا جدی تر میشود. برای همین گفتم دشمن در این جنس ضربه به ایران کمی تعلل میکند. 🔺ایران این پروژه را شروع کرده و خیزی برداشته که بعید است نیمه کاره رهایش کند اعلام رسمی هم کرده، ایران چاره ای ندارد، اگر این مسیر را تا انتها نرود، ما دائما رهبری شهید بعد از رهبری شهید خواهیم داشت، دختران دبستانی غرق به خون را هم باید تحویل مادرانشان بدهیم. و در نهایت مجبوریم به تسلیم، پس ایران یا باید برود به سمت ناامنی دائمی، سپس تسلیم و توسری خوری مداوم و در نهایت سقوط و فروپاشی، یا باید نظام امنیتی منطقه را عوض کند. آیا ایران میتواند چنین کند؟ نشانه هایی که دنیا را و حتی خود ما را مبهوت کرده ، همین نکته را نشان میدهد. 🔺خروج آمریکا از منطقه یا تضعیف آن به نحو نیمه مرده، به نفع کل منطقه است. جمله هاکان فیدان نادان را باید اصلاح کرد، طرح این است که ایران در قله مینشیند و کل منطقه را با خود بالا خواهد کشید و همه این کشورها را از توسری خوری و تحقیر تا اندازه ای خلاص میکند. @ali_mahdiyan