eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله و سلم: 🔹پیرو فرمایشات ریاست محترم جمهوری نیروهای مسلح برای چندمین بار اعلام میکنند منافع و حاکمیت ملی کشورهای همسایه را محترم می شمارند و تاکنون نیز هیچ تعرضی به آنها نداشته اند لیکن در تداوم اقدامات هجومی قبلی تمام پایگاه های نظامی و منافع آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی در زمین و دریا و فضا در منطقه به عنوان هدف اصلی زیر ضربات کوبنده و سهمگین نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.
هدایت شده از بر پا
درباره مشروعیت و معقولیت تصمیم شورای موقت رهبری 🔺مهمتر از جنگ با دشمن، یکپارچگی کشور در تصمیم گیری است، تضعیف نظام تصمیم گیری به هر بهانه ای بزرگترین خطا است خصوصا در هنگام جنگ. ولو فرماندهی خطا تصمیم بگیرد، که معلوم نیست چنین هم باشد، تشتت ، ترویج ناامیدی و بی اعتمادی ظلم بزرگتری است. این را آنانکه کمترین آشنایی با مشی و اندیشه رهبران ایران داشته اند میفهمند. این بر تمام اصول دیگر ایشان مسلط است. 🔺تصمیمات شورای موقت رهبری هم قانونی است. هم شرعی. تبعیت از این شورا واجب است. هنگام جنگ واجبتر. این شورا با ترکیب دو فقیه از سه نفر که هر سه غیر مستقیم منتخب مردمند و امتداد فعل رهبر شهید هستند که تا انتخاب رهبر بعدی مشروعند و حق تصمیمشان را درباره جنگ از تصمیم نزدیک به اجماع مجمع تشخیص مصلحت گرفته اند، حق دارند هر تصمیمی درباره جنگ و صلح بگیرند. 🔺انتقاداتم را به دوستانی که تا پیش از این به جز شخص رهبری همه ارکان نظام را تضعیف میکردند قبلا انجام داده ام و نتیجه اش را الان ببینند که قدرت و نفوذ تصمیم گیری را تضعیف میکنند. والله قسم تضعیف نظام، گناه کبیره ای است که بالاتر از آن نیست. 🔺آقایان کمی هم احتمال دهید مجموع هشتاد نود فقیهی که مردم برای خبرگان انتخاب کرده اند و مجموع مسوولینی که تا امروز اینگونه خیره کننده جنگیده اند دغدغه شما برای تعیین رهبر جدید را دارند و میفهمند، دغدغه عزت کشور را دارند، بنای جنگ هم دارند. درد داریم، ادامه جنگ را میخواهیم، به کم دلمان رضا نمیدهد، درست، ولی حق نداریم بی اعتمادی و اهانت را ترویج کنیم. نکنیم و نکنید. پیروزی فقط با وحدت حاصل میشود و وحدت بدون نظام واحد مشروع و قانونی تصمیم گیر شدنی نیست. والله شدنی نیست. 🔺لحن رییس جمهور بد بود، جملاتش را خوب نگفت، زاویه دوربین زشت بود، هر چه بود فعلا وقت گیر دادن نیست. این از این. 🔺تصمیم شورای موقت هم نکته خاصی ندارد ما از اول گفتیم و تکرار کردیم با کشورهای منطقه نمیجنگیم با آمریکا میجنگیم. زدن پایگاهها در کشورهای منطقه انجام شده، قدرت پدافندشان از کار افتاده، تلفات گرفته ایم و تمام این کشورها ناامن شده اند برای آمریکاییها، به محض استفاده دشمن از هر پایگاهی هم دوباره آنجا را میزنیم. اما نباید این جنگ با آمریکا و اسراییل تبدیل شود به جنگ با کشورهای اسلامی. این که روشن بوده و هست. عذرخواهی از کشورها در عین موشکبارانشان معنایش این است. 🔺چرا وارد تحلیلهایی شویم که بخش عمده ای از اطلاعات لازم را درباره اش نداریم. چرا حضور و داغ مردم را با این بد دلیها و بی اعتماد کردنها نابود کنیم. چرا مردم را به اسم مردم گرایی و انقلابی گری از صحنه دور کنیم. چرا یک عده را با بی اعتماد کردن به فرماندهی بترسانیم. نترسیم، نترسانیم. والله پیروزیم. @ali_mahdiyan
هدایت شده از بر پا
نکته ای درباره متن اخیر ترامپ 🔺بعد از سخنان رییس جمهور، ترامپ تلاش کرد این موضع را تبدیل به دست آورد کند و بگوید ایران عقب نشست. او در انتها نیز به وضوح تجمعات مردم را تهدید کرد. 🔺اولا اینکه ترامپ سعی کند از موضع ایران پیروزی بتراشد برای خود، نشان دهنده دست خالی او است. او به هدف روشنی نرسیده، جنگ او اولا دچار بحران مشروعیت و معقولیت است‌. نقد سناتورها به او این است که استدلالی برای جنگ ندارد، به خصوص که ضربه او مردم ایران را از آنچه بودند قوی تر کرده، هم مخالفین بسیاری جذب نظام شده اند و هم خشم و اقتدار بیشتری در مردم باعث شده. 🔺از سوی دیگر سربازان زیادی از آمریکا کشته شده اند، کل منافع و پایگاههایش ناامن شده، حزب الله رسما در حال پیشروی در اسراییل است، اسراییل بیش از این توان تحمل این حجم ناامنی را ندارد، کشورهای منطقه با او همراه نشده اند. ایران دچار تشتت و به ریختگی نشده. کمترین کرنش از زبان هر کس در ایران هو میشود، موشهایشان جرات بیرون آمدن ندارند، تجزیه طلبها هنوز میترسند ورود در جنگ کنند و... فشار اقتصادی و معیشتی به کل منافع غرب را هم اضافه کنید. پس ترامپ دنبال یک بهانه است. اما سخن مهمتری دارم 🔺ضربات آمریکا تا امروز متمرکز بر نقاط امنیتی و نظامی بوده. که نظام تغییر کند یا به لحاظ راهبردی چیزی شبیه راهبردهای حسن روحانی مفلوک را در پی بگیرد که این هم نشده. الان به نظرتان چرا میگوید مردم را میزنم؟ به دو دلیل 🔺اولا علت اصلی همه پیروزیها تا الان حضور مردم کف خیابان بوده. عجیب نیست جنگ تماما مکانیزه را فقط حضور خیابانی به باد فنا داده 🔺ثانیا جنگ ادامه پیدا کند، آمریکا به غلط کردن خواهد افتاد و آن وقت ایران شروطش را به آنها حقنه میکند و این یعنی حالا حالاها بیچارگی، کشتن مردم برای این است که حالا که نتوانستند به هدفی برسند لااقل با فشار به مردم جلوی فضاحت بیشترشان را بگیرند که جنگ طولانی تر نشود. ولی او نمیداند این حرف انگیزه حضور را بیشتر میکند. تماشا کنید. چیزی به پیروزی نمانده. صبر کنید. @ali_mahdiyan
‼️ تلفات سنگین آمریکایی‌ها در منطقه سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا: 🔸در تداوم هجوم مقتدرانه به پایگاه های آمریکایی در منطقه، تعداد زیادی از سربازان و فرماندهان ارتش متجاوز آمریکا به شرح زیر کشته و مجروح شدند و خسارات قابل توجهی به زیرساخت ها و منابع آنها وارد گردید. 🔸تعداد ۲۱ کشته و تعداد زیادی مجروح از ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در منطقه 🔸حدود ۲۰۰ کشته و مجروح در پایگاه آمریکایی الظفره 🔸هدف قرار گرفتن شناور نفت کش با مالکیت آمریکا در شمال خلیج فارس
هدایت شده از خبر فوری
🔹اژه‌ای: حمله به اهداف آمریکایی ادامه دارد عضو شورای موقت رهبری: 🔹شواهد نیروهای مسلح ایران نشان می‌دهد جغرافیای برخی کشورهای منطقه آشکارا و نهان در اختیار دشمن است و از آن نقاط علیه کشور ما در تجاوز استفاده می‌شود. 🔹حملات شدید به این اهداف ادامه خواهد داشت و این راهبرد هم‌اکنون در حال اجراست و دولت و دیگر ارکان نظام متفق‌القولند. @AkhbareFori
هدایت شده از خبر فوری
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹سخنگوی وزارت دفاع: نیروی هوایی آمریکا به‌شدت توسط برخی کشورها پشتیبانی می‌شود 🔹کشورهای مسلمان تا وقتی برادر ما هستند که در تهاجم علیه ما از امکانات آن‌ها استفاده نشود. هرکدام از منابع منطقه که مورد استفادهٔ دشمن قرار بگیرد، هدف مشروع ماست. @AkhbareFori