4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اسم این «انقلاب ملی» نیست! ❌ 🇮🇷
مروری سریع از نحوهی به قدرت رسیدنِ پهلویها که نشون میده این اسم،
به هیچوجه به این خانواده
با این سابقه نمیچسبه!
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کی فکرشو میکرد از اونجا به اینجا برسیم؟!
این تازه آغاز امپراطوری ایرانه
#ایران_قوی
#زوال_استکبار
#فإنّ_حزبَ_الله_هم_الغالبون
وطنفروش دکمهی نفهمی رو زده و هیچجوره نمیفهمه!
تا دیروز میگفتن آمریکا زیرساخت و مناطق مسکونی و مدرسه رو نمیزنه!
الان یا میگن چرا تسلیم نمیشید یا میگن به هرحال آزادی ایران هزینههایی این شکلی هم داره!
اگر رها میکردیم و میگفتیم بیا این ایران و این شما ببینیم چیکار میکنید، چندماه بعد که نابود میشد میگفتن خب جلوی دشمن مقاومت میکردین تا نابود نشیم...!!!
نطفه رو نمیشه گفت؛ الله اعلم...
ولی لقمهی اینا قطعا به مشکلی داره که حقیقت رو معکوس میبینن...
#هک_ذهنی
#جنگ_روایتها
✔️ هشت رسانه غربی تایید کردند: حمله به مدرسه میناب کار آمریکا بود.
1️⃣ گزارش سیانان: مسئولیت حمله مرگبار به مدرسه میناب با آمریکا است.
⏩ گزارش دوم سیانان: آسیب جدی به مدرسه میناب نشان میدهد آمریکا با مهمات هدایتشونده و دقیق آن را هدف قرار داده است.
2️⃣ دیلی تلگراف: بازرسان معتقدند آمریکا پشت حمله به مدرسه دخترانه در ایران بوده است.
3️⃣ نیویورکتایمز: این آمریکا بود که به مدرسه ابتدایی دخترانه میناب حمله کرد و ۱۷۵ دانشآموز را کشت.
4️⃣ رویترز: حمله به مدرسه میناب با مسئولیت آمریکا بود.
5️⃣ والاستریتژورنال: نیروهای سنتکام مسئول حملهای هستند که یک مدرسه در ایران را هدف قرار داده است.
6️⃣ میدلایستآی: مدرسه میناب با دوضربه مورد اصابت قرار گرفت تا بازماندگان و امدادگران هم کشته شوند.
7️⃣الجزيره: جنایت میناب عمدی و کار آمریکا بود.
8️⃣انبیسی: مقامات دولت ترامپ در جلسهای محرمانه گفتهاند که آمریکا آن مدرسه را هدف قرار داد.
سَيِّدى اِنْ کُنْتَ لا تَغْفِرُ اِلاّ لاِوْلِيآئِكَ وَاَهْلِ طاعَتِكَ؛ فَاِلى مَنْ يَفْزَعُ الْمُذْنِبوُنَ؟!
#ابوحمزه
آن روز که ماییم و هزاران چه کنیم
از شرم به پیش چشم یاران چه کنیم؟!
غفرانت اگر فقط به خوبان برسد
ما طائفه گناه کاران چه کنیم؟!
#شب_قدر_نوزدهم
ادعیه شب نوزدهم ماه مبارک رمضان.pdf
حجم:
754.8K
📌 ادعیه و زیارات وارده در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان
#شب_قدر_نوزدهم
هدایت شده از محمدجواد نظافت
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سلام نظامی یک کودک به مدافعان امنیت ❤️
أمیرالمومنین علیهالسلام:
الْجُنُودُ بِإِذْنِ اَللَّهِ حُصُونُ اَلرَّعِيَّةِ وَ زَيْنُ اَلْوُلاَةِ وَ عِزُّ اَلدِّينِ وَ سُبُلُ اَلْأَمْنِ وَ لَيْسَ تَقُومُ اَلرَّعِيَّةُ إِلاَّ بِهِمْ
نظامیان به فرمان خدا، پناهگاه استوار رعيّت و زينت و وقار زمامداران، شكوه دين و راههاى تحقّق امنيّتند.
🙏 قدردان نیروهای نظامی باشیم.
💐 آنها را تکریم کنیم.
🤲 برای آنها و برای پیروزی سپاه اسلام دعا کنیم.
🇮🇷کانال استاد محمدجواد نظافت
🆔 @ostadnezafat
◼️اگر او برنده شده، پس بازنده کیست؟!
من تا به حال ندیده و نشنیدهام حاکمی در پایتخت خود #ترور شود و درحالیکه به خدای كعبه سوگند یاد میکند، بگوید: «فُزْتُ!»
این چه نوع بُرد و فوزی است که علیبنابیطالب از آن صحبت میکند؟!
او در هشتاد غزوه شرکت کرد و بر پهلوانان و بزرگان عرب چیره شد، اما هرگز نگفت «فُزْتُ!»
مردم با او در صحنهای بینظیر در تاریخ بیعت کردند، اما او نگفت «فُزْتُ!»
سالهاست که هر بار به این سخن «فُزْتُ وَ رَبِّ الْکَعْبَة» برمیخورم، حس میکنم تمام منظومهی فکریام به لرزه در میآید.
اگر علی علیهالسلام فائز و برنده است، پس بازنده کیست؟!
برد و باخت در قاموس علی، بر اساس نقشهی انسانیت ترسیم شده است، همان انسانیتی که خداوند اراده کرد آن را در عالمِ وجود، خلیفهی خود بنهد.
هر انسانی باید «برد» و «باخت» خود را با قاموس علی علیهالسلام مقایسه کند و بر اساس آن ارزیابی کند
به خدای کعبه قسم، علی فاتح شد و انسانیت با فقدان او، مغلوب..
«عباس محمود العقاد، ادیب و اندیشمند مصری»
#شب_قدر_نوزدهم