eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
❗️هر شهید یک پرونده انتقام 🔻 هر عضوی از ملت که توسط دشمن شهید میشود، خود موضوع مستقلی برای پرونده انتقام است. ✍️ بخشی از اولین پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی | ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ 📲 @rahbar_enghelab_ir
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان صریح نریمان پناهی خطاب به هیأتی‌هایی که انقلاب اسلامی را تنها می‌گذارند... ▪️هیچ ترسی از نمک نشناس‌ها ندارم. بدانید که امام حسین علیه‌السلام را دوباره تنها گذاشتید! ▪️معتقدم حقیقت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام امروز در میدان است. هرکسی که به میدان نیاید، دروغ می‌گوید اللهم عجل لولیک الفرج ...
هدایت شده از دکتر علی سعیدی
علی شفا حفرة من النار گزارشی از وضعیت این روزهای بازارهای مالی آمریکا افرادی که این شرکت‌ها را اداره می‌کنند - مدیرعامل‌ها، اعضای هیئت مدیره و مسئولان - همه چیز را می‌فروشند! نه اینکه موقعیت‌ها را تعدیل کنند، نه اینکه تعادل را برقرار کنند، بلکه در حال انحلال هستند. به موارد زیر توجه کنید: 💀 مارک استیونز، مدیر NVDA حدود ۱/۷ میلیون سهم خود را فروخت: ۳۰۳,۵۵۲,۰۰۰ دلار از دست رفت 💀 متیو پرینس، مدیرعامل کلودفلر، ۴۷۱۰۰۰ سهم خود را فروخت: ۹۷,۷۴۶,۹۷۲ دلار از دست رفت 💀 مدیر AppLovin، ادواردو ویواس، ۱۶۳۰۰۰ سهم را رها کرد - ۷۴،۳۳۱،۲۱۱ دلار از بین رفت 💀 رایان لنس، مدیر اجرایی کونوکو فیلیپس، ۵۰۶۰۰۰ سهم خود را فروخت: ۶۴,۴۹۳,۵۹۹ دلار از دست رفت 💀 مدیر اجرایی انویدیا، آجی پوری، ۳۰۰،۰۰۰ سهم خود را فروخت: ۵۴،۶۷۶،۱۵۳ دلار از دست رفت 💀 اسپاتیفای، دل، برادکام، آگیلون، C3.AI، همه پرفروش هستند! ⚠️ صفر خرید در مقابل ۱۰۸ فروش! این تصادفی نیست بلکه یک خروج هماهنگ شده است. ⚠️ کل فروش داخلی این هفته: میلیاردها دلار در تمام بخش‌های اصلی ⚠️ آخرین باری که نسبت فروش داخلی به نسبت ۰ به ۱۰۸ رسید، سپتامبر ۲۰۰۸ بود یعنی یک ماه قبل از فروپاشی بانک لمان برادرز! منبع: https://x.com/NoAlphaLimits/status/2035907758613020974?s=20 🆔 @DrSaeedi
کشوری را سراغ ندارم که اینچنین مورد تهاجم به‌اصطلاح قویترین ارتش‌های دنیا قرار گرفته باشد آن هم پس از سال‌ها تحریم، در حالی که در شرایط جنگی، پول ملی‌اش نه تنها سقوط نکرده بلکه تقویت هم شده باشد!
عوامل مستقیم و غیر مستقیم در میان جریان انقلابی تلاش دارند ریاست مجلس شورای اسلامی را ترور شخصیتی نموده و یکی از ارکان مهم نظام در شرایط فعلی کشور را بی اثر کنند. این جریان با ادبیات انقلابی اقدام به دروغ پردازی پیرامون دکتر قالیباف نموده و تلاش دارد با طرح شایعات متعدد ذهن مخاطب را مسموم کند. لازم است شورای عالی امنیت ملی و سازمان اطلاعات سپاه سریعا با عوامل پرونده‌دار این جریان برخورد کنند.
حقیقتا شرم آوره که در میانه‌ی نبرد و بعد از اون همه تأکید رهبر شهیدمون و رهبر کنونی و عزیز انقلاب، بازهم صدای تخریب از زبان برخی و در فضای حقیقی و مجازی شنیده میشه
هدایت شده از وحید یامین پور
هر نوع بدگویی و اتهام و بدبینی به مسئولان کشور را در این روزها بخشی از طرح توطئه و جنگ دشمن می‌دانم. جمهوری اسلامی ایران هوشمند و با طمئنینه می‌جنگد. اسیر هیجان کم‌عمق تایملاین‌ها نشویم. ➕️ @Yaminpour
برخی از ، اکنون در هنگامه‌ی جنگ، تبدیل به سخنرانان شده‌اند. عجب!!
🔴واکنش قالیباف به ادعای دروغ ترامپ: هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است 🇮🇷 رئیس مجلس در توئیتی نوشت: مردم ما خواهان تنبیه کامل و پشیمان کننده‌ی متجاوزان هستند. همه مسئولین تا رسیدن به این هدف پشت سر رهبری عزیز و مردمِ قهرمانِ خود محکم ایستاده اند. 📛هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نشده است👌👌 ⛔️این شایعاتِ فیک نیوزهاست برای دستکاری بازارهای مالی و نفتی و فرار از باتلاقی که آمریکا و اسرائیل در آن گیر افتاده‌اند💯
پزشکیان: بر دست و بازوی نیروهای مسلح و مدافعان غیور وطن بوسه می‌زنم 🔹️رئیس‌جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‌بر دست و بازوی نیروهای مسلح و مدافعان غیور وطن بوسه می‌زنم. 🔹️آینده درخشان کشور و فردای امن و آرام فرزندان این سرزمین مرهون مقاومت و پایمردی مردم و اتحاد مقدس آنها با حافظان ایران است.
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
هر نوع بدگویی و اتهام و بدبینی به مسئولان کشور را در این روزها بخشی از طرح توطئه و جنگ دشمن می‌دانم.
به نظرم انقلابی‌بودن، فقط به قوی بودن و تهدید کردن و رجز خوندن نیست؛ انقلابی اگر مدبر و نکته سنج و سیّاس نباشه و با بازی رسانه‌ایِ دشمن اونم در اوج جنگ، به مسئولین کشور خودش حمله کنه، انقلابی نیست... مسئولین ایران دنبال مذاکره با آمریکا نیستن. ایران شرایطی داره و تنها در صورت تحقق اون شرایط به جنگ خاتمه میده...