eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ تنگه‌ی هرمز بعد از جنگ اینجوری میشه 👍✊
هدایت شده از تحولات غرب آسیا
🔔 خلاصه سخنرانی ۲۰ دقیقه ای ترامپ/ سخنان بی ارزشی که مورد تمسخر همه قرار گرفت! 🔹ترامپ: امروز ایالات متحده بیش از هر زمان دیگری پیروز است. نیروهای مسلح ما در چهار هفته گذشته پیروزی‌های سریع و قاطعی در میدان نبرد به دست آورده‌اند. توافق باراک حسین اوباما با ایران را به هم زدم. اوباما با هواپیما پول نقد به ایران داد. 🔹ما اکنون کاملاً از خاورمیانه مستقل شده‌ایم. ما آنجا هستیم تا کمک کنیم. ما مجبور نیستیم آنجا باشیم. به نفت آنها نیاز نداریم. به هیچ چیزی که آنها دارند نیاز نداریم. اما آنجا هستیم تا به متحدانمان کمک کنیم. 🔹افتخار بزرگی برای من بود که توافق برجام را لغو کنم. اهداف استراتژیک اصلی ما در این جنگ نزدیک به تحقق هستند. خیلی نزدیک شدیم به تمام شدن کار. افزایش کوتاه مدت قیمت نفت به خاطر حملات ایران به نفتکش هاست نه جنگ! افزایش اخیر قیمت بنزین در ایالات متحده موقتی است. 🔹 ما کاملا ایران را شکست داده ایم، و کشورهای دیگر باید از تنگه هرمز حفاظت کنند. ما هیچ نفتی از طریق تنگه هرمز وارد نمی‌کنیم و در آینده هم نیازی به آن نخواهیم داشت. 🔹ایران را به عصر حجر باز خواهیم گرداند. اگر به توافق نرسیم، به تمام تاسیسات برق آنها حمله خواهیم کرد. 🔹کشورهای جهان که از تنگه هرمز نفت وارد می‌کنند باید مسئولیت حفاظت از این گذرگاه دریایی را بر عهده بگیرند. ما به کشورهای شریک کمک خواهیم کرد، اما آن‌ها باید برای حفاظت از نفتی که به آن وابسته هستند، پیش‌ قدم شوند. 🔹در دو تا سه هفته آینده به شدت به ایران حمله خواهیم کرد. سایت‌های هسته‌ای تحت نظارت شدید ماهواره‌ای هستند و هرگونه حرکت به سمت آن‌ها با حملات موشکی مواجه خواهد شد./۰۱ _______________ Ⓜ️ @MiddleEast | تحولات غرب آسیا
🔺درباره اراجیف جدید ترامپ! 🔹ترامپ در اظهارات خود مدعی شده ارتش آمریکا در چهار هفته گذشته به پیروزی های قاطعی در میدان نبرد دست یافته است. اما اساسا پیروزی در جنگ به چه معنا است؟ پیروزی در جنگ آن است که اهداف از پیش تعیین شده، محقق شوند. آمریکا و اسرائیل با قصد تغییر حکومت وارد جنگ با ایران شدند؛ میخواستند برنامه هسته ای ایران را از بین ببرند؛ و نابودی توان موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی از اهداف اصلی آنها به شمار می آمد. همگان شاهد هستند پس از ۳۳ روز که از جنگ میگذرد، هیچکدام از این اتفاقات نه تنها نیفتاده، که ایران پایگاه های آمریکا در منطقه را نیز نابود کرده و اختیار تنگه هرمز را به دست گرفته است. 🔹اینکه ترامپ با وجود عدم تحقق حتی یکی از اهداف آمریکا میگوید به پایان کار نزدیک شده ایم، یا اینکه با گفتن "ما به تنگه هرمز نیازی نداریم" میخواهد از بازگشایی این تنگه شانه خالی کند، نشان از استیصال و درماندگی او دارد و مشخص است که به دنبال راهی برای خروج از جنگ میگردد‌؛ این در حالی است که اخیرا ادعا کرده بود برای باز کردن تنگه هرمز میخواهد به زور متوسل شود و سواحل و جزایر ایرانی را به تصرف در آورد! ترامپ در حالی از بی نیازی نسبت به تنگه هرمز حرف میزند که فقط با افزایش قیمت بنرین و گازوئیل در آمریکا صدای مردم این کشور در آمده و روزانه هزاران نفر علیه او و سیاست های فاجعه بارش شعار میدهند! 🔹از طرفی میگوید پیروز شده ایم، از طرف دیگر دنبال توافق است و ادعا میکند اگر توافق نشود ایران را به عصر حجر بر میگرداند، حال آنکه اگر آمریکا بخواهد به هر کدام از تاسیسات حیاتی ایران آسیب بزند، دست ایران برای تخریب معادل آن نه تنها در اسرائیل، که حتی در تمام مینی ممالک حاشیه جنوبی خلیج فارس که متحد نزدیک آمریکا هستند باز خواهد بود. در ضمن رئیس جمهور کشوری از عصر حجر حرف میزند، که آن کشور اساسا در عصر حجر وجود هم نداشته است، اما ایران هزاران سال قدمت دارد و ایران متمدن، همانطور که همیشه بوده، باز هم باقی خواهد ماند. 🔹این اظهارات ترامپ چیزی جز زمینه سازی برای خروج [مثلا] آبرومندانه از جنگ نبود. او در واقع تلاش کرد تا اهداف قبلی خود را به نحوی دستکاری کند که بتواند از آن یک پیروزی نمادین، و سپس راهی برای برون رفت از مخمصه استخراج کند! ترامپ شکست خورده، و این به وضوح مشخص است؛ هر چند هفته ی دیگر نیز که بخواهد به جنگ ادامه دهد، باز راه به جایی نمیبرد و از ایران ضرباتی به مراتب سخت تر دریافت خواهد کرد! @Ansari_rahim
🔺ترامپ نباید به نتیجه برسد و جمهوری اسلامی این اجازه را به او نخواهد داد. جنگ ترامپ باید به یکی از بزرگترین شکست های آمریکا بدل شود؛ ایران تمام سختی های افزایش تنش در روزهای آینده را باید تحمل کند و خواهد کرد؛ هر اقدامی انجام داد، ایران چند برابر جبران خواهد کرد؛ به هر زیرساختی حمله کرد باید معادل آن را یافت و چند برابرش را نابود ساخت؛ آمریکا نمیتواند این جنگ را برای مدت زیادی ادامه دهد؛ مجبور است سر و ته آن را به هم آورده و آن را به نحوی جمع کند که آبرومندانه باشد؛ این چیزی است که ایران عامدانه نمیخواهد اجازه آن را بدهد. 🔹 آمریکا در حال نزدیک شدن به موعد انتخابات میان دوره ای است؛ ادامه جنگ اردوگاه انتخاباتی جمهوری خواهان را منهدم خواهد کرد و سبب تحمیل یک شکست تاریخی به آنها میشود که البته از هم اکنون نیز نشانه هایش پیدا است؛ از طرفی جام جهانی را در پیش دارند؛ ایران اما باید جنگ را طولانی کند؛ طولانی شدن جنگ قبل از هرچیز اسرائیل را ویران خواهد کرد، سپس اوضاع بازارهای جهانی را وخیم میکند؛ شرایط برای آمریکا و اروپا هر روز سخت تر و سخت خواهد شد؛ و این باید با هر سختی که در پی دارد، آنقدر ادامه یابد تا آمریکا تسلیم شود. 🔹خروج از جنگ در شرایط فعلی ما را به اهدافمان نمیرساند، هرچند که همین الان هم جنگ اگر متوقف شود ایران پیروز است؛ اما این کمکی به تحقق اهداف ما نمیکند. اهداف ما زمانی محقق میشود که آمریکا بداند دیگر هیچگاه نمیتواند و نباید با ایران درگیر شود؛ زمانی تحقق می یابد که بپذیرد پایگاهی در منطقه نداشته باشد؛ بپذیرد تنگه هرمز تحت سیطره ایران خواهد بود؛ بپذیرد نه به ایران، نه به هیچکدام از اضلاع مقاومت نباید حمله شود! تحقق این اهداف ایران را به یک ابرقدرت تبدیل خواهد کرد؛ ابرقدرتی که با مشت آهنین، خود را به آمریکا و جهان تحمیل کرده است؛ به آن نقطه خواهیم رسید؛ و آن روز خیلی دور نیست! @Ansari_rahim
🚨⚠️این دو خبر اینترنشنال را با دقت نگاه بکنید. 🅰 خبر اول (۲۵ اسفند ۱۴۰۴): در یک خبر اختصاصی و محرمانه که به ادعای اینترنشنال به دستشان رسیده، مدعی میشود که ۵ هزار نیروی نظامی کشته شده است. 🅱 خبر دوم (۵ فروردین): باز هم در یک خبر اختصاصی از یک منبع آگاه داخل ایران مدعی میشود که ۱۱۶۷ نفر نظامی کشته شده است. ❗️در فاصله فقط ۱۰ روز، نزدیک به ۴ هزار نفر زنده شده اند!😳😳😳 ❌ این شبکه آنقدر مخاطبانش را احمق فرض کرده که انتظار دارد هر دو عدد را باور کنند❌      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
📌متن پرسش پرتکرار👇 صحبت‌های شنیدنی آیت‌الله بیات (شاگرد علامه حسن‌زاده) قبل از ماه مبارک رمضان! پیش‌بینی‌هایی از طریق محاسبات نجومی قبل از شروع جنگ!!! ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ خلاصه سخنان استاد بیات از شاگردان مرحوم آیت الله حسن زاده آملی که در هیات یازهرای تهران در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ تقریبا ۱۱ روز قبل حمله آمریکا و اسرائیل و قبل شهادت رهبرمون بیان شده و به گفته خودشون از طریق علم نجوم بدست آوردن به شرح زیر است ۱_ جنگی قطعا بین ایران و آمریکا و اسرائیل در پایان سال ۴۰۴ یا اوائل ۴۰۵ آغاز خواهد شد!!! ۲_ در این جنگ رهبر عزیزمون به شهادت خواهند رسید ۳_در این جنگ بسیاری شهید خواهند شد ۴_ خسارت های قابل توجهی به کشور خواهد رسید. ۵_مدت جنگ بین ۱ماه تا ۳ ماه خواد بود (اگر مسئولین دوباره سراغ مذاکره نروند و تحمل کنند) ۶_این جنگ با نابودی اسرائیل به احتمال زیاد پایان خواهد یافت ۷_این جنگ به نابودی یا شکست هیمنه آمریکا منجر خواهد شد ۸_ پس از جنگ که حداکثر ۳ ماه خواهد بود سه کشور در جهان بیشترین قدرت را خواهند داشت ایران ؛ روسیه و چین ۹_این جنگ از زمینه سازان ظهور ولی عصر عجل الله تعالی فرجه خواهد بود البته نه به این صورت که بلافاصله پس از شهادت رهبری ولی عصر ظهور کنند بلکه زمینه ساز خواهد بود و ظهور نزدیک است!!! ۱۰_یکی از علل وقوع جنگ را عجله مسئولین در جنگ ۱۲ روزه و کوتاه آمدن و پذیرش اشتباه مذاکره مجدد دانسته اند این استاد این مطالب را دقیقا ۱۱ روز قبل حمله آمریکا و اسرائیل به ایران در ۲۸ بهمن ۱۴۰۴ بیان کرده اند ایران ابرقدرت جهانی 📌پاسخ به پرسش👇 ♦️بسم الله الرّحمن الرّحیم ❌حجت الاسلام علی اکبر بیات (شیخ عبدالزهراء) شاگرد مرحوم علامه حسن‌زاده آملی نبودند. وی از سخنرانان مسجد بلال صدا و سیما است و تنها برخی از آثار مرحوم علامه را شرح می‌دهد. 🔺️چنانکه کانال "مرام گمنامی" به عنوان کانالی که سخنرانهای اخلاقی و عرفانی ایشان را منتشر می‌کند نقل کرده سخنرانی مورد بحث در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ در جمع اصحاب رسانه ملی انجام شده است. (البته در تاریخ ۶ و ۷ فروردین بارگذاری شده و مشخص نیست تاریخ واقعی سخنرانی چه زمانی است). 🔺️به فرض اینکه تاریخ سخنرانی وی صحیح باشد (یازده روز پیش از آغاز جنگ رمضان) ✅ دو نکته را می‌توان بیان کرد:👇 1⃣اول اینکه عرفا می‌توانند به درجه‌ای برسند که گاهی از آینده خبر بدهند و این امر عجیبی نیست. ❌ گر چه معمولا اسرار غیبی را بیان نمی‌کردند؛ مگر گاهی برای شاگردان و نزدیکان خاص خود. ❎(البته ما تایید یا انکار نمی‌کنیم که ایشان عارف باشند) 2⃣دوم اینکه ایشان ادعا می‌کنند بیشتر از طریق علوم غریبه پیش‌گویی خود را بیان می‌کنند. از طریق علوم غریبه حقیقی واقعی چنانکه گفته می‌شود می‌توان محاسباتی انجام داد و گاهی به نتایج درستی هم دست پیدا کرد. ❎(البته ما تایید یا انکار نمی‌کنیم که ایشان در این علوم مهارت دارند) ⚠️همان طور که خود ایشان هم بیان می‌کنند ❌ پیش‌گویی از طریق این علوم قطعی نیست و ممکن است بداء حاصل شود و مقدرات الهی تغییر کند. ❎تنها نوعی حساب و کتاب است که ممکن است درست باشد یا نباشد و شهود امر غیبی در کار نیست. ⚠️ 🚨اما دقت داشته باشیم اکثر آنچه به عنوان علوم غریبه در بین مردم و مدعیان آن رواج دارد خرافات است. بنابراین به طور کلی و بدون اینکه حجت الاسلام بیات را تایید یا انکار کنیم معتقدیم؛ نباید به دنبال افراد مدعی و یا شیادی باشیم که برای کسب درآمد، مریدبازی، کسب شهرت و ... ادعا می‌کنند از علوم غریبه آگاهی دارند و گاهی هم کانالهایی برای فریب مردم در فضای مجازی ایجاد می‌کنند. ⚠️ آنچه اهمیت دارد این است که ما باید به دنبال انجام تکلیف و وظیفه خود در رسیدن به اهداف اسلام و انقلاب باشیم و به دنبال علوم غریبه و مانند آن که معمولا مخلوطی از واقعیت و خرافات هستند نباشیم. 📀پاسخ به شبهه پر تکرار👇 https://eitaa.com/porseshgar/50133      ╭┅───────┅╮ @porseshgar ╰┅───────┅╯
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
war report No18 mohammadi 13011405 part1.mp3
زمان: حجم: 23.3M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 18 (بخش اول) مهدی محمدی - 13 فروردین 1405 @mohammadi61
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
war report No18 mohammadi 13011405 part2.mp3
زمان: حجم: 23.1M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 18 (بخش دوم) مهدی محمدی - 13 فروردین 1405 @mohammadi61
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
war report No18 mohammadi 13011405 part3.mp3
زمان: حجم: 27.1M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 18 (بخش سوم) مهدی محمدی - 13 فروردین 1405 @mohammadi61
توییت رئیس جمهور پزشکیان که خطاب به مردم آمریکا بود خیلی سر و صدا کرده و توی ۶ ساعت بیش از ۸ میلیون ویو گرفته. دلایل جنگ رو توضیح داده و اینکه چرا این جنگ به ایران تحمیل شد.
هدایت شده از بر پا
مشروعیت جنگ امروز 🔺انفعال دیشب ترامپ برای اثبات مشروعیت این جنگ در سخنانش بعد از سی و چند روز از ابتدای جنگ را دیدید؟ چرا هنوز دنیا ترامپ را محکوم میکند نه ایران؟ 🔺ما مدعی حاکمیت بر تنگه هرمز شدیم، ما شاهراه نفت جهان را بسته ایم، ما باعث افزایش قیمت و فشار به همه در کل جهان شده ایم، ما باعث ضرر شدید کشورهای عرب منطقه و شرکتهای چند ملیتی شده ایم، برای هر کدام از اینها دنیایی که ما میشناسیم حق میدهد یک کشور را له کنند. پس چرا همه عامل این مشکلات را ترامپ میدانند؟ تازه همه رسانه های دنیا هم در دست صهیونیستها است. از کنار این مقوله ساده عبور نکنید، این مهمترین قسمت جنگ است. 🔺پاسخ این است که ترامپ در تله افتاد. طرح ایران خیلی صاف و رو راست بود، ما جنگ طلب نیستیم اما اگر بنا دارید بجنگید ما آماده ایم. این جمله ساده و صادقانه، پشت سرش یک طرح عمیق و چند ضلعی بود. 🔺آنها نمیدانستند ایران در حالیکه نمیخواهد جنگ شود اما عطش دارد برای جنگ. "بیا، ما منتظریم، مرد این میدان ما هستیم برای شما، این جنگ را شما شروع میکنید ما تمام میکنیم. آقای ترامپ قمارباز" همه این کلمات را دقت کنید، ایران کاملا پلن دومی داشت و آن، جنگی که خسارت داشت اما به سرعت ایران را روی قله قرار میداد. 🔺حکمرانی بر تنگه و به چشم آوردن قدرت سلاح بومی ایرانی به چشمهای ظاهربین و دیرباور، همه چیز را به سرعت و ناگهانی تغییر میداد، این طرح نیاز به یک مشروعیت بزرگ بین المللی داشت. بدون چنین مشروعیتی، شما نمیتوانستید موفق شوید. 🔺کاری به تحلیل برخی مسوولین نداشته باشید، کلا نظام و رهبری در یک لیگ دیگری بازی میکردند و بازی میکنند. چه در دوره مذاکرات دهه نود چه دوره مذاکرات غیرمستقیم بعد ۱۴۰۰. 🔺در دهه نود نظام دنبال تجربه مردم و مسوولین بود ولو دولت دنبال گرفتن حربه تحریم بود، در دوران ۱۴۰۰ به بعد نظام دنبال نشان دادن چهره حقیقی و غیر جنگ طلب ایران آنهم در آستانه یک نبرد قطعی بود ولو مسوولین دنبال نقد کردن چک برجام و رفع تهدید بودند. 🔺تذکر رهبری در خفا و علن به مسوولین دولتی که از طریق مذاکره و مذاکره بازی با شیطان، دنبال نتیجه خاصی نباشند در عین حالی که عملا مانع آنها هم نمیشد، به دلیل همین نکته بود که اصل این گفتگوها خارج از طرح اصلی تر نظام نبود. 🔺ما در آن واحد در خارج چهره ای دیپلمات داشتیم و به مردم خود و به همه دنیا هم صادقانه میگفتیم که اگر غیر مستقیم مذاکره میکنیم بدانید که هدفمان گرفتن یک حربه از دشمن است و آن اینکه او خودش را صلح طلب جا نزند در آستانه حمله اش، و الا که میدانیم امید بستن به مذاکره املایی آنهم زیر تهدید، کمال حماقت و بی شرافتی است. 🔺فرصت توقف جنگ دوازده روزه نیز برای ارتقای نهایی و بعد از قلق گیری اولیه ما در جنگ بود. البته با حفظ همان نکته که تصویری از خود بدهیم و دائم مخابره کنیم که ایران جنگ طلب نیست. 🔺این بار آمادگی ما فوق العاده بیشتر بود، نشان به آن نشان که آغاز جنگ دوازده روزه ایران بعد از دوازده ساعت پاسخ دشمن را داد آنهم در حالیکه به اذعان همه فرماندهان نقش شخص رهبری درش فوق العاده جدی بود، اما آغاز نبرد رمضان بعد از دو ساعت پاسخ دادیم در حالیکه ده روز اول میجنگیدیم و اساسا شخص رهبری را هم نداشتیم. اصل حمله دشمن بعد از آنهمه مماشات ما، شکست او در این جهت بود و مهمترین حربه را در جنگ به دست ما داد. مشروعیت. 🔺اینگونه بود که امروز هر چه گلوی کل نظام بین الملل را میفشاریم و خود در جایگاه قدرت و قله مینشینیم کسی جرات نمیکند ما را متهم کند نه حاکمان دنیا و نه دیگران و این است معنای آن صبر راهبردی که از اول جنگ طوفان الاقصی میگفتیم. @ali_mahdiyan