eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🟥 آقای نبویان! حالا که امروز شنبه با بی عرضگی رسانه ملی، روی آنتن زنده نظم و انتظام مدنی و تمدنی کشوری که با ولایت فقیه در حال اداره شدن است را برای اثبات خود به هم می‌زنی ما هم آبروی خود را روی دست گرفته و برای حفظ متد فقاهتِ حکیمانه و قوام امامت ِ امام مجتبی جلوی دیکتاتوریِ فردی تو و باند تو می‌ایستیم! 🔻همه‌ی این باصطلاح افشاگری‌های ناقص و نصف و نیمه‌ی تو حتی به قیمت بهم زدن نظم ساختاری ولی فقیه و جریان متمدنانه‌ی امامت_امت برای پوشاندن نظریه دروغین و پوشالی‌ای بود که در قم مقدس گفته بودی: ایران را مستعمره کردند! 📌 به زودی اخباری را برای تنویر افکار عمومی منتشر می‌کنم 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻چرا متفاوت از رهبرانقلاب نظر دادند؟ 🔻بعضی‌ها می‌پرسند وقتی رهبر انقلاب نظر دیگری داشتند، چرا مسئولان نظر خود را اصلاح نکردند؟ 🔻اولا طرف مشورت با مأموم عادی فرق دارد. من و شما در مقام اجراییم. باید به هر طریق نظر امام جامعه را کشف و عمل کنیم. اما کسی که عضو شورا و طرف مشورت است، مأمور تکرار نظر رهبر نیست، بلکه مأمور بیان نظر خود است. فرض کنید شما عضو شورایی هستید. سه حالت دارید؛ یا سکوت می‌کنید، یا همان نظر رهبر را تکرار می‌کنید، یا نظر خود را می‌گویید و از آن دفاع می‌کنید. روشن است که اگر برای مشورت دعوت شده‌اید، وظیفه‌تان بیان صادقانه تشخیص خود است. برای همین در این شوراها افراد با دیدگاه‌های مختلف حضور دارند. مثل اینکه در مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهره‌های متنوع و حتی اصلاح‌طلب دعوت می شوند. 🔻ثانیا ما اصلاً نمی‌دانیم «نظر دیگری داشتم» دقیقاً ناظر به چه بوده است. برخی آن را به سود خود تفسیر کردند، اما از کجا؟ اختلاف ممکن است در زمان، شکل اجرا یا برخی جزئیات بوده باشد، نه لزوماً اصل موضوع. چنان‌که گفته می‌شد اصل مذاکرات اسلام اباد مورد تأیید بود اما نظر این بود که بدون آتش‌بس انجام شود. بنابراین از این عبارت، بیش از آنچه گفته شده، نمی‌توان نتیجه گرفت. 🔻ثالثا رئیس‌جمهور و اعضای مسئول، صاحب مسئولیت‌اند و این نکته در متن پیام نیز تصریح شده است. کسی که باید اجرا کند، باید نظر خود را بگوید و بر اساس همان تشخیص مسئولیت بپذیرد. اگر صرف اطلاع از نظر رهبر، مسئولان از تشخیص خود دست بکشند، دیگر مسئولیت آنان بی‌معنا خواهد شد. 🔻رابعا همه اختلاف‌ها ناشی از تفاوت مبانی نیست. بسیاری از اختلاف‌ها ناشی از تفاوت در داده‌ها، تحلیل‌ها و تصویر افراد از صحنه است. برای همین رهبر جامعه ملاحظات خود را اضافه می‌کنند و در نهایت اجازه اجرا می‌دهند. روش متفاوت مسوولین، با تحقق شروط رهبری می تواند به همان اهداف علی الاصول منتج شود. 🔻بنابراین اصل اختلاف نظر در شوراها نه عجیب است و نه مسئله اصلی. مهم‌تر، حکمت علنی کردن این اختلاف است که در متن قبلی توضیح داده شد. . @mahdian_mohsen
مبارک باشد اقای شکریان و.... عبور از سپاه و ارتش به بهانه‌ی دفاع از رهبری. ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
پاسخ آقای سلیمانی سردبیر مشرق‌نیوز به آقای نبویان
هدایت شده از پیرِ پالان دوز
اخیرا ترامپ دوباره گفته من ایران را شکست دادم و آیت الله بزرگ را کشتم و ارتش آنها را نابود کردم و .... . پیر پالان دوز: یک تفاوت جدی در پیروزی های راهبردی و تاکتیکی هست. پیروزی تاکتیکی یعنی اینکه مثلا در شطرنج تمام مهره های اصلی حریف را میزنی پیروزی راهبردی یعنی طرف را کیش و مات می‌کنی وضعیت ترامپ اینگونه است کهددر شطرنج با جمهوری اسلامی ایران، تمام مهره های اصلیِ پشت سرباز را زده و فقط شاه مانده ولی با این وجود نتوانسته شاه را کیش و مات کند. و خبر بد برای ترامپ اینکه برخی از سربازان ایران به خانه اول تو رسیدند و اکنون وزیر جدید با رخ و اسب و فیل جدید وارد میدان شدند😎 خلاصه اینکه ترامپ پیروزی های تاکتیکی زیادی به دست آورد ولی در مقایسه با آنچه جمهوری اسلامی به دست آورد شکست راهبردی خورد. جمهوری اسلامی بحران جانشینی را به بهترین شکل ممکن با اعتبار اجتماعی بالا حل کرد. جمهوری اسلامی بر تنگه هرمز مسلط شد و فهمید که می‌تواند کل دنیا را خفه کند. جمهوری اسلامی دیگر برای ممانعت از وحشی گری های اسراییل به سراغ وزرای خارجه کشورهای عربی و اسلامی نمی‌رود بلکه رأسا تنگه هرمز را می‌بندد و حتی به خود اسراییل حمله میکند و اسراییل به سراغ پدر نامشروعش میرود که جلوی ایران را بگیر. در چنین داد و ستدی قطعا ایران پیروزی راهبردی به دست آورده و آمریکا شکست راهبردی خورده است. و جالب اینکه همه دنیا اعتراف میکنند که پیروز این جنگ ایران است و آمریکا شکست خورد.
هدایت شده از احمد صابری تولایی
عقلانیت ۵.m4a
حجم: 11.9M
📣📣📣📣 📣📣📣📣📣 برای فهم درست و مبتنی بر سیره اهل بیت علیهم السلام حتما گوش بفرمایید و منتشر بفرمایید . ⁉️اصول حاکم بر مدیریت جامعه در سیره اهل بیت و امامین انقلاب چیست؟! ⁉️مشورت دادن و اقناع رهبری ممدوح است یا مذموم ؟! ⁉️مخالفت نظری با رهبر جامعه ،خروج از ولایتمداری است یا خیر ؟! ⁉️محور تکلیف ما منویات قلبی رهبر است یا احکام و اوامر صریح ایشان ؟! ⁉️وظیفه ما بعد از پیام اخیر رهبری انقلاب چیه؟ ❇️فهم درست پیام امام جامعه 📣سخنرانی شب پنجم محرم https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
این فرمایشات امام شهیدمان تقدیم میشه به آقای نبویان و بعضی دیگر از نمایندگان مجلس و آن یک نفر.😌 وسط جنگ موجودیتی: 🇮🇷✌️ ✅@sarbazseyedali31313
🔻صداوسیما و این روزها حقیقتاً عملکرد رسانه‌ی ملی در این ایام جنگ، پر از شبهه و متأسفانه گاها همراه با خسارت است! واقعا تولید برنامه‌های اختلاف‌ساز چه کمکی به این روزهای جنگ می‌کند؟! منطق ولایی و انقلابی به کنار؛ با منطق عقلی ساده و حتی بر اساس قاعده‌ی حکمرانی، آیا اختلاف‌افکنی در میانه جنگ، کمک به کشور و مردم است؟! ارزیابی عملکرد رسانه‌ی ملی ملاک پیچیده‌ای نمی‌خواهد. حتی لازم نیست وارد جزئیات و بحث‌های دامنه‌دار شویم که حق چیست و کجاست. چند سؤال ساده در دل جنگ وجود دارد که هرکس عملکرد رسانه‌ی ملی را ببیند، می‌تواند بر اساس آن قضاوت کند؛ 🔻آیا واقعاً روایتی که از رسانه‌ی ملی ما منتشر می‌شود، روایت پیروزی است؟! 🔻آیا واقعاً خروجی مباحث رسانه‌ی ملی، تقویت وحدت در خیابان است؟! 🔻آیا واقعاً خروجی رسانه‌ی ملی، افزایش اعتماد مردم به مسئولان است؟! 🔻آیا واقعاً تلاش‌ها در جهت پیشبرد راهبردهای امام شهید و رهبر سوم انقلاب است؟! این روزها رسانه‌ی ملی باید پناهگاه روانی مردم، تقویت‌کننده‌ی انسجام ملی، روایتگر پیروزی‌ها و مدافع راهبردهای کلان کشور باشد؛ نه میدان بازتولید اختلاف، تردید و بی‌اعتمادی. در میانه‌ی جنگ، هر روایت اختلاف‌ساز، حتی اگر با نیت خیر تولید شود، جز خسارت نیست ✍ محسن مهدیان
هدایت شده از راه خامنه‌ای
💢 مردم، مردم، مردم... «علیکم بالاتحاد» به خدا قسم، دارند تلاش می‌کنند تک‌تک ارکان و چهره‌های مؤثر نظام را از چشم شما بیندازند! فرماندهان ارشد نظامی، اعضای شعام و مسئولان عالی کشور، همان افرادی هستند که در دوران حیات امام شهید نیز در همین جایگاه‌ها حضور داشتند. لحظه‌ای تأمل کنیم؛ آیا می‌شود همه این‌ها خائن باشند؟ آیا می‌شود همه با هم پشت ولیّ جامعه را خالی کرده باشند؟ ‼️ امام جامعه نشان داد که دست‌بسته نیست و با اختیار و اقتدار تصمیم می‌گیرد. جالب آنکه روایت «کودتا»، «حاکمیت فرماندهان بر رهبری» و حمله به مسئولان ارشد نظام، نخستین بار از سوی رسانه‌های معاند و جریان صهیونیستی ـ آمریکایی مطرح شد. چرا؟ چون در میدان واقعی شکست خورده‌اند و حالا می‌خواهند در ذهن‌ها بجنگند. امروز هدف اصلی، ایجاد تردید، بدبینی و بی‌اعتمادی است؛ اینکه مردم به همه چیز و همه کس شک کنند. این دقیقاً همان زمینی است که دشمن برای نبرد انتخاب کرده است. تا دیر نشده، مراقب باشیم ناخواسته در پازل رسانه‌ای دشمن بازی نکنیم و سرمایه اعتماد و اتحاد ملی را حفظ کنیم. ☑️ به «راه خامنه‌ای» بپیوندید 👇 @Rahe_Khamenei
بسیاری از مسائل هست که گفتنِ آن بر مسئولان کشور است؛ما اگر همه‌ی آن چیزهائی را که میدانیم،بگوئیم،فقط شما که نمیشنوید،آنهائی که دشمن شما هستند هم میشنوند.اما آنچه را که نباید گفت،نباید گفت؛نه اینکه باید خلاف آن را گفت و در اذهان شوب ایجاد کرد؛شائبه‌ای به وجود آورد. شهید امام خامنه‌ای ✍ صفحه @mohamadrezahadadpour https://virasty.com/Jahromi/1781989502291220781