eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
پاسخ آقای سلیمانی سردبیر مشرق‌نیوز به آقای نبویان
هدایت شده از پیرِ پالان دوز
اخیرا ترامپ دوباره گفته من ایران را شکست دادم و آیت الله بزرگ را کشتم و ارتش آنها را نابود کردم و .... . پیر پالان دوز: یک تفاوت جدی در پیروزی های راهبردی و تاکتیکی هست. پیروزی تاکتیکی یعنی اینکه مثلا در شطرنج تمام مهره های اصلی حریف را میزنی پیروزی راهبردی یعنی طرف را کیش و مات می‌کنی وضعیت ترامپ اینگونه است کهددر شطرنج با جمهوری اسلامی ایران، تمام مهره های اصلیِ پشت سرباز را زده و فقط شاه مانده ولی با این وجود نتوانسته شاه را کیش و مات کند. و خبر بد برای ترامپ اینکه برخی از سربازان ایران به خانه اول تو رسیدند و اکنون وزیر جدید با رخ و اسب و فیل جدید وارد میدان شدند😎 خلاصه اینکه ترامپ پیروزی های تاکتیکی زیادی به دست آورد ولی در مقایسه با آنچه جمهوری اسلامی به دست آورد شکست راهبردی خورد. جمهوری اسلامی بحران جانشینی را به بهترین شکل ممکن با اعتبار اجتماعی بالا حل کرد. جمهوری اسلامی بر تنگه هرمز مسلط شد و فهمید که می‌تواند کل دنیا را خفه کند. جمهوری اسلامی دیگر برای ممانعت از وحشی گری های اسراییل به سراغ وزرای خارجه کشورهای عربی و اسلامی نمی‌رود بلکه رأسا تنگه هرمز را می‌بندد و حتی به خود اسراییل حمله میکند و اسراییل به سراغ پدر نامشروعش میرود که جلوی ایران را بگیر. در چنین داد و ستدی قطعا ایران پیروزی راهبردی به دست آورده و آمریکا شکست راهبردی خورده است. و جالب اینکه همه دنیا اعتراف میکنند که پیروز این جنگ ایران است و آمریکا شکست خورد.
هدایت شده از احمد صابری تولایی
عقلانیت ۵.m4a
حجم: 11.9M
📣📣📣📣 📣📣📣📣📣 برای فهم درست و مبتنی بر سیره اهل بیت علیهم السلام حتما گوش بفرمایید و منتشر بفرمایید . ⁉️اصول حاکم بر مدیریت جامعه در سیره اهل بیت و امامین انقلاب چیست؟! ⁉️مشورت دادن و اقناع رهبری ممدوح است یا مذموم ؟! ⁉️مخالفت نظری با رهبر جامعه ،خروج از ولایتمداری است یا خیر ؟! ⁉️محور تکلیف ما منویات قلبی رهبر است یا احکام و اوامر صریح ایشان ؟! ⁉️وظیفه ما بعد از پیام اخیر رهبری انقلاب چیه؟ ❇️فهم درست پیام امام جامعه 📣سخنرانی شب پنجم محرم https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
این فرمایشات امام شهیدمان تقدیم میشه به آقای نبویان و بعضی دیگر از نمایندگان مجلس و آن یک نفر.😌 وسط جنگ موجودیتی: 🇮🇷✌️ ✅@sarbazseyedali31313
🔻صداوسیما و این روزها حقیقتاً عملکرد رسانه‌ی ملی در این ایام جنگ، پر از شبهه و متأسفانه گاها همراه با خسارت است! واقعا تولید برنامه‌های اختلاف‌ساز چه کمکی به این روزهای جنگ می‌کند؟! منطق ولایی و انقلابی به کنار؛ با منطق عقلی ساده و حتی بر اساس قاعده‌ی حکمرانی، آیا اختلاف‌افکنی در میانه جنگ، کمک به کشور و مردم است؟! ارزیابی عملکرد رسانه‌ی ملی ملاک پیچیده‌ای نمی‌خواهد. حتی لازم نیست وارد جزئیات و بحث‌های دامنه‌دار شویم که حق چیست و کجاست. چند سؤال ساده در دل جنگ وجود دارد که هرکس عملکرد رسانه‌ی ملی را ببیند، می‌تواند بر اساس آن قضاوت کند؛ 🔻آیا واقعاً روایتی که از رسانه‌ی ملی ما منتشر می‌شود، روایت پیروزی است؟! 🔻آیا واقعاً خروجی مباحث رسانه‌ی ملی، تقویت وحدت در خیابان است؟! 🔻آیا واقعاً خروجی رسانه‌ی ملی، افزایش اعتماد مردم به مسئولان است؟! 🔻آیا واقعاً تلاش‌ها در جهت پیشبرد راهبردهای امام شهید و رهبر سوم انقلاب است؟! این روزها رسانه‌ی ملی باید پناهگاه روانی مردم، تقویت‌کننده‌ی انسجام ملی، روایتگر پیروزی‌ها و مدافع راهبردهای کلان کشور باشد؛ نه میدان بازتولید اختلاف، تردید و بی‌اعتمادی. در میانه‌ی جنگ، هر روایت اختلاف‌ساز، حتی اگر با نیت خیر تولید شود، جز خسارت نیست ✍ محسن مهدیان
هدایت شده از راه خامنه‌ای
💢 مردم، مردم، مردم... «علیکم بالاتحاد» به خدا قسم، دارند تلاش می‌کنند تک‌تک ارکان و چهره‌های مؤثر نظام را از چشم شما بیندازند! فرماندهان ارشد نظامی، اعضای شعام و مسئولان عالی کشور، همان افرادی هستند که در دوران حیات امام شهید نیز در همین جایگاه‌ها حضور داشتند. لحظه‌ای تأمل کنیم؛ آیا می‌شود همه این‌ها خائن باشند؟ آیا می‌شود همه با هم پشت ولیّ جامعه را خالی کرده باشند؟ ‼️ امام جامعه نشان داد که دست‌بسته نیست و با اختیار و اقتدار تصمیم می‌گیرد. جالب آنکه روایت «کودتا»، «حاکمیت فرماندهان بر رهبری» و حمله به مسئولان ارشد نظام، نخستین بار از سوی رسانه‌های معاند و جریان صهیونیستی ـ آمریکایی مطرح شد. چرا؟ چون در میدان واقعی شکست خورده‌اند و حالا می‌خواهند در ذهن‌ها بجنگند. امروز هدف اصلی، ایجاد تردید، بدبینی و بی‌اعتمادی است؛ اینکه مردم به همه چیز و همه کس شک کنند. این دقیقاً همان زمینی است که دشمن برای نبرد انتخاب کرده است. تا دیر نشده، مراقب باشیم ناخواسته در پازل رسانه‌ای دشمن بازی نکنیم و سرمایه اعتماد و اتحاد ملی را حفظ کنیم. ☑️ به «راه خامنه‌ای» بپیوندید 👇 @Rahe_Khamenei
بسیاری از مسائل هست که گفتنِ آن بر مسئولان کشور است؛ما اگر همه‌ی آن چیزهائی را که میدانیم،بگوئیم،فقط شما که نمیشنوید،آنهائی که دشمن شما هستند هم میشنوند.اما آنچه را که نباید گفت،نباید گفت؛نه اینکه باید خلاف آن را گفت و در اذهان شوب ایجاد کرد؛شائبه‌ای به وجود آورد. شهید امام خامنه‌ای ✍ صفحه @mohamadrezahadadpour https://virasty.com/Jahromi/1781989502291220781
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍قالیباف در بدو ورود به زوریخ: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم 🔖رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» پس‌ از ورود به شهر زوریخ در پستی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آنها ما را می‌بینند و از ما انتظار دارند. خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم. ‌ به یاد بچه‌های مدرسهٔ میناب 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ تلگرام | توییتر| بله | ایتا | روبیکا| آپارات ▫️ ویراستی | فارس من | روبینو| یوتیوب | ▫️سروش ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.i
مخبر: وقتی توافق روی کاغذ بماند، جریان انرژی خاورمیانه هم متوقف می‌ماند.
رفقا، همه چیز را خراب نکنیم! ➕برادران و خواهرانی که نگران بوده و هستید. دوستانی که به هر دلیل ناقد مذاکره، تفاهم و توافق هستید. عزیزانی که دل‌تان در نبودن آقا آب شد و خونخواهی رهبر شهید مهم‌ترین خط قرمز شماست، حق دارید، اما... ➕اما این فقط مسئولین نیستند که ممکن است دچار اختلال در دستگاه محاسباتی شوند، ما هم می‌شویم. آن نمایندهٔ مجلسی هم که مخالف تعطیلی صحن علنی و مذاکرات هست هم می‌شود. فلان آخوند و مذهبی و انقلابی هم می‌شود. ➕اگر فریاد ما، نگرانی ما، نقد ما، به حرکت انقلاب، به پیشرفت کشور، به یکپارچگی کشور، به با هم بودن‌مان آسیب بزند، یعنی ما نمی‌فهمیم، یعنی داریم خطا می‌رویم، ولو اینکه این خطا در ضمن خونخواهی رهبر شهید و سایر شهدا اتفاق بیفتد. ➕اگر شما معتقدید این توافق بد است، پاره پاره شدن صفوف مردم بدتر است. اگر شما مذاکره را حرام می‌دانید، برچسب‌زنی و اتهام و تهمت، حرام‌تر است. ➕آرمان‌گرا باشید، اما چشم‌تان را بر واقعیت‌ها نبندید. این می‌شود فهم مصالح و عمل به‌خاطر مصالح. کاری که بارها رهبر شهید و اکنون رهبر عزیزمان انجام داده و می‌دهند. ➕رسالت ملت مبعوث، فقط در این جنگ و برای این جنگ نیست، این ملت کارهای خیلی بزرگ‌تری دارد، رسالت خیلی عظیم‌تری دارد، حواسمان به آنها باشد. ما حالا حالاها به این مردم نیاز داریم. امید، انگیزه، خوشبینی به آینده و اتحاد از بین برود، همه‌چیز تمام می‌شود. 🔹یک دقیقه تأمل🧐 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🆔 @heyat_kh_talabe_mashhad