eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹در ایام اسارت اهل‌البیت امام حسين عليه‌السلام برگزاری مراسم دهه‌ی دوم در محل اجتماع مردمی چهارراه نماز و مسجدمحمدرسول‌الله صلی‌الله‌علیه‌وآله👇 ▪️شبها بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء مسجد زیارت عاشورا و روضه خوانی برادر کربلایی محمد افتخاری ▪️شبها از ساعت ٢١ محل اجتماع مردمی چهارراه نماز سخنرانی استاد حوزه و دانشگاه حجةالاسلام ابوی‌سانی و مداحی مداحان اهل‌البیت علیهم‌السلام ┈•••✾•🌿🏴🥀🏴🌿•✾••┈┈ 🕌 به کانال مسجد محمد رسول الله صلی الله علیه و آله بپیوندید: @MosqueMRA
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
Strait of Hormuz situation mohammadi No54 34405 (1).mp3
زمان: حجم: 11.1M
آخرین وضعیت تنگه هرمز - فایل شماره 54 مهدی محمدی- 4 تیر 1405 @mohammadi61
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
گزارش ویژه؛ در مذاکرات زوریخ چه گذشت؟ روایت مشاور قالیباف از گفتگوهای سوئیس ✍🏻 مهدی محمدی مأموریت اصلی این دور از مذاکرات، پیگیری ۵ شرط علنی رهبر انقلاب بود؛ نه شروط ده‌گانه قبلی. این شروط دقیقاً همان مواردی است که در بند ۱۳ تفاهم اسلام‌آباد آمده و حالا پیش‌شرط ورود به مراحل بعدی است. 🔹 ۱. لبنان (اولویت اول) هدف اصلی سفر، توقف عملیات نظامی در لبنان بود که با موفقیت محقق شد. تأکید کردیم بدون توقف در لبنان، هیچ بحث دیگری ممکن نیست. - این توقف را موقتی می‌دانیم، اما راهبرد ما خریدن زمان برای تقویت حزب‌الله است. - نهادی برای «کاهش منازعه» با حضور ایران، آمریکا و لبنان تشکیل می‌شود. - هر لحظه که حزب‌الله بگوید توافق کارایی ندارد، ما بدون تردید از آن خارج می‌شویم. 🔹 ۲. آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده توافق با قطر امضا شده و جلسات کارشناسی در جریان است. - تکذیب قوی ادعای ونس؛ این پول در اختیار کامل بانک مرکزی است و هیچ محدودیتی برای هزینه در غذا، دارو یا خرید از هر کشوری (حتی غیرآمریکایی و ارزان‌تر) ندارد. تا واریز کامل، قدمی جلوتر نمی‌رویم. 🔹 ۳. تعلیق تحریم‌های نفتی به مدت ۶۰ روز (قابل تمدید)، تحریم‌های نفت و پتروشیمی تعلیق می‌شود. ایران می‌تواند به هر میزان و به هر مقصدی نفت بفروشد و پول آن را وارد کشور کند. زیر بار هیچ چیز کمتر از این نمی‌رویم. 🔹 ۴. لغو محاصره دریایی برخلاف تفاهم اسلام‌آباد (۳۰ روزه)، این اقدام فوراً اجرا شد و نفتکش‌ها در حال تردد هستند. فرصت را غنیمت شمرده و به دنبال فرمول‌های نظامی برای مقابله پایدار با محاصره‌های آینده هستیم. 🔹 ۵. تنگه هرمز تردد آزاد به مدت ۶۰ روز تضمین شد، اما از روز ۶۱ به بعد، ایران و عمان خدمات دریایی (امنیتی، ناوبری و زیست‌محیطی) را به کشتی‌ها می‌فروشند. این یعنی درآمد پایدار از تنگه هرمز بدون دریافت عوارض مصطلح بین‌المللی! یک دستاورد بزرگ. 🔸 نکته پایانی دشمن دچار تزلزل راهبردی شده و موقتاً مجبور به امتیاز است. این موفقیت، حاصل مذاکره نیست؛ حاصل جان‌فشانی پاسداران و ارتشیان ماست. - دروغ‌پراکنی دشمن (مانند پذیرش بازرسی یا محدودیت در هزینه‌کرد پول) را قویاً تکذیب می‌کنیم. - در زوریخ کوچک‌ترین امتیازی داده نشد و برگه‌های اصلی همچنان در دست ماست. این تازه قدم اول است. @mohammadi61
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
در تنگه هرمز به دنبال چه هستیم؟ ✍🏻 مهدی محمدی تحولات تنگه هرمز در ساعات اخیر شتاب گرفته و به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک ابعاد تازه‌ای پیدا کند. چهار اصل راهبردی ایران در تنگه هرمز این اصول، ستون‌های سیاست ما در جنگ، مذاکره، توافق و اجرا هستند و از آنها عدول نخواهیم کرد: 🔹۱. عدم بازگشت به وضعیت سابق تنگه هرمز هرگز به شرایط پیش از جنگ رمضان بازنخواهد گشت. دنیا تغییر کرده، ما تغییر کرده‌ایم و به ارزش واقعی این آبراه پی برده‌ایم. خیال بازگشت به مناسبات گذشته، خامی بیش نیست. 🔹۲. درآمدزایی برای ایران تنگه باید برای ایران درآمد داشته باشد. نامش هرچه باشد (عوارض، خرید خدمات یا هر عنوان دیگر) فرقی ندارد. اصل، الزام شناورها به پرداخت است. عمان اگر مشارکت کند، استقبال می‌کنیم؛ در غیر این صورت، مستقلاً عمل خواهیم کرد. 🔹۳. اعمال حاکمیت کامل همان‌طور که در یادداشت تفاهم تحت عنوان «ترتیبات ایرانی» ثبت شده، اعمال حاکمیت یعنی: · تأمین درآمد · عبور بی‌ضرر (تشخیص با ماست) · تعیین مسیر تردد (هیچ شناوری هرجا خواست نمی‌رود) 🔹۴. حفظ ابدی برگ بستن تنگه ما حق بستن تنگه را در هر لحظه که اراده کنیم، برای خود محفوظ نگه می‌داریم و اجازه نمی‌دهیم هیچ روشی (نظامی یا سیاسی) این حق را از ما سلب کند. درباره توافق با عمان و درآمدزایی هدف از توافق با عمان، کم‌هزینه‌ترین مسیر برای جهانی‌کردن سیادت ایران بود. وقتی ایران و عمان به تفاهم برسند، ورود دیگران بی‌معناست. اما اگر این مسیر بسته شود، قدرت ما برای اعمال یک‌طرفه حاکمیت، ذره‌ای کم نشده است. نام مهم نیست، محتوا مهم است چه اسمش را عوارض بگذارند، چه خدمات امنیتی و ناوبری؛ در هیچ‌جای دنیا خدمات مجانی نیست. رویدادهای ۲۴ ساعت گذشته ما تنگه را به‌صورت محدود و تحت ترتیبات خود گشودیم تا تضمینی برای عمل طرف مقابل به چهار تعهد اصلی باشد: 🔸تعلیق تحریم‌های نفتی 🔸رفع محاصره 🔸آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده 🔸آتش‌بس کامل در لبنان آمریکایی‌ها تلاش کردند با ایجاد یک کریدور جنوبی، قدرت ما را دور بزنند. اما ما هشدار دادیم که هر مسیری جز مسیر ایران، ناامن است. چند شناور که گوش نکردند، تنبیه شدند و بقیه به خلیج فارس بازگشتند. تفاوت ما با گذشته این است که این بار ابزار قدرت از دستمان خارج نشده است. جمع‌بندی راهبردی اگر طرف مقابل زیر تعهداتش بزند، به نقطه صفر برمی‌گردیم و چیزی از دست نداده‌ایم، چون قدرت ما در تنگه دست‌نخورده است. اما اگر این رویه تثبیت شود، ایران پس از دهه‌ها، ژئوپلیتیک تنگه هرمز را تغییر داده، کشتی‌ها را به مسیر خود آورده و درآمد پایدار کسب خواهد کرد. این، نشانه روشنِ یک پیروزی راهبردی است. @mohammadi61
هدایت شده از عقال
🌱 📌ریشه شکل‌گیری مجادلات و بگومگوها چیست؟! ✍رهبر شهید انقلاب: 🔹بيشتر بگومگوها، بيشتر حرف‌ها، بيشتر اختلاف‌هاى بى‌مبنا بر اثر است؛ [انسان‌ها] بيكار كه می‌شوند با همديگر می‌جنگند. امروز هم در هر جايى، در هر ارگانى، در هر تشكيلاتى يك عدّه با يك عدّه‌ ديگرى مدام بگومگو دارند، آنها مى‌آيند اينها عليه آنها حرف می‌زنند؛ اينها مى‌آيند آنها عليه اينها حرف می‌زنند؛ براى هم لُغُز می‌خوانند، پشت سر هم بدگويى می‌كنند، اگر كارشان را خوب انجام بدهند و بِكِش دنبال كار باشند، اين حرف‌ها از بين خواهد رفت. 🔹شما برويد به ؛ آن هنگامى كه در جبهه دلاوران ما، رزمندگان ما مشغول جنگ هستند، ببينيد آنجا هيچ بگومگويى وجود دارد؟ بگومگويى بوده‌؟ جاى بگومگو نيست، اين قدر كار دارند كه وقت اين حرف‌ها را ندارند. اين اختلافات مال شيطان است، حركت مال رحمان است، اينها باهم نمی‌سازد. حركت كه انجام گرفت، ديگر اختلاف نيست؛ عكسش همين است. اختلاف و بگومگو كه به وجود آمد، جنود شيطان وارد شدند، جا را گرفتند، حركت نمی‌شود انجام داد و جنود رحمان ديگر جايى ندارند؛ هميشه همين جور است. هر جايى جنود رحمان قبلاً جا گرفتند، جنود شيطان ديگر در آنجا جا ندارند؛ هر جايى جنود شيطان زودتر آمدند جا گرفتند، جنود رحمان جا ندارند، مگر با تلاش، مگر با زحمت. 👈تفسیر سوره منافقون(گفتار ششم) 1362/06/03 🆔@eghaal
🚫🙃☝️با رسم شکل میوه کنشگری غلط برخی کانال داران رو دارید می بینید این یکی از مخاطبین ماست که با لباس انقلابیگری دعوت به شورش و تسخیر شعام می کنند پاسخ در پُست بعد👇👇👇 خسته نباشید
🚨 امروز؛ نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس در پاسخ به استعلام‌های مکرر اعلام کرد هرگونه تردد از مسیرهای خارج از چارچوب تعیین‌شده PGSA، مشمول تضمین عبور ایمن نبوده. + و از پوشش بیمه و مسئولیت‌های مرتبط برخوردار نخواهد بود. تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهره‌بردار و فرمانده شناور خواهد بود. 📍کاری به جنجال‌های رسانه‌ای نداریم ، خبر بالا(ازپوشش بیمه و مسئولیت مرتبط برخوردار نخواهد بود) یعنی داریم پولِ خدمات رو بی سروصدا میگیریم ولی در ابعاد بین‌المللی نباید اعلام شود. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
هدایت شده از کافه سیاسی
نعل وارونه به طرف پیروز جنگ 🔺در حالی که بسیاری از شخصیت‌ها و کارشناسان داخلی و خارجی و حتی آمریکایی و صهیونیستی معتقدند که ایران پیروز جنگ شده است، اما برخی رسانه های عبری ضد ایرانی تلاش دارد تا با نعل وارونه پیروز جنگ را امریکا بنامد! 🔺این ادعا با واژگانی چون: ما از موضع قدرت مذاکره می کنیم» ،«جمهوری اسلامی پیروز میدان نیست»، و « ترامپ در حال نجات ایران است» در حال انگاره سازی در ذهن مخاطب است. 🔺اما واقعیت چیز دیگری است و این آمریکا بود که بعد از ناکامی در شکست سه روزه تهران و عدم دستیابی به اهداف خود پیشنهاد آتش بس داد و اکنون هم برای حفظ آبروی خود در حال امتیاز دادن به ایران است. اما از این ابرقدرت رو به زوال انتظاری نیست که به راحتی شکست را بپذیرد و بدان اعتراف کند. چرا که روی دیگر جنگ، جنگ شناختی و جنگ روایت ها است. آنها امید دارند تا در این دو عرصه ، با مشغول کردن جبهه ایران اختلافات پوچ را دامن زده و شکست خود را جبران کنند. 👈 ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ✍ سعید میرزایی https://eitaa.com/joinchat/980942865C7d841faf97
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
یکبار دیگه بخوانید. نه روزی صدبار بخوانید. مگر رهبررشیدمان تا به الان چند پیام داده‌اند که همان را هم نخوانیم؟! فرمودند: «از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود.» امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. پ.ن: دو نکته داشت که هیاهوگران نگذاشتند این دو نکته درست در جان مردم بنشیند. اول) منتظر تحقق شروط می‌مانیم. نه اینکه راه بیفتیم و به مسؤولان دشنام دهیم و به اسم مطالبه مسؤولان را از چشم مردم بیندازیم. دوم) مذاکرات حضوری آینده نیز با تایید رهبری است. کسانی که بی هیچ اطلاعی تیم مذاکره کننده را که آبرو و جانشان را کف دست خود گرفته اند، مورد اهانت و ناسزا و بی احترامی قرار میدهند، بدانند در ابتدا رهبری رشید را مورد آزار قرار میدهید. سوم) این بیان رهبری باطل‌السحر اراجیفی بود که مدعی سازمان‌دهی کودتا در جمهوری اسلامی بودند.