محمد ابوی سانی | قیام🇵🇸
رحمت و رضوان الهی بر علامهی بصیر، حضرت آیت الله مصباح یزدی.
حقیقتا خلاء وجود ایشون امروز خیلی احساس میشه...
خدا ان شاءالله برامون حبران کنه...
#الگوی_ولایتمداری
#مصباح_امت
#آیةالله_مصباح
9.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴بوسیدن پای رهبر معظم انقلاب توسط علامه مصباح یزدی!
🔺پس از این اتفاق،
تماسهای متعددی با دفتر علامه برقرار شد. برخی از منتقدان این عمل را مورد انتقاد قرار داده و پرسیدند که آیا بوسیدن پای یک انسان نوعی شرک محسوب نمیشود؟
🔺علامه #مصباح_یزدی با ارائه جملهای کوتاه، به منتقدین پاسخ داد!
#الگوی_ولایتمداری
#مصباح_امت
#آیةالله_مصباح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هنوز باورش سخته...
#حاج_قاسم
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇵🇸
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ وقتی میخوایم حرف از تعلل و رخوت مسئولین و فرماندهان مقاومت بزنیم، حداقل وقت بزاریم این یک و نیم دقیقه رو یکبار ببینیم و گوش کنیم، شاید در نگاه و تحلیلمون تجدید نظر کردیم...
محمد ابوی سانی | قیام🇵🇸
قَصَمَ ظَهْریٖ رَجُلان؛ جاهِلٌ مُتَنَسِّکٌ و عالِمٌ مُتَهَتِّکٌ (غرر الحکم) فرمایش حضرت امام «رحمة
#مهم
🔺️برخی چگونه در بدترین شرایط، خودشان را موجه جلوه میدهند؟!
🔹شما هرچقدر هم که خطا داشتهباشید، هرچقدر هم بر اشتباهات خود اصرار ورزیده و دست به اقدامات خلاف عرف، قانون و امنیت زده، و یا به هر میزان مردم را فریفته و اطلاعات غلط به خورد آنها داده باشید، وقتی در تنگنا قرار میگیرید، کافی است مقداری معلومات رسانهای داشتهباشید، و اندکی نیز مشاورهی سیاسی در اختیارتان بگذارند؛ با این روش هرچند نمیتوانید سیستم های امنیتی را دور بزنید، لیکن اگر عملیاتهای رسانهای را با موفقیت به سرانجام برسانید، به راحتی میتوانید بر خطاهای خود سرپوش بگذارید و مخاطبانتان را به کانال انحرافی هدایت کنید تا متوجه غلط بودن روش و منش شما نشوند و از شما فاصله نگیرند.
من اینجا نمیخواهم خیلی توضیح و تفصیل ارائه کنم لذا مستقیما به اصل مطلب میپردازم و یک شیوهی خطرناکِ فرار از پاسخگویی و فریبِ افکار عمومی با ابزار رسانه را بطور خلاصه بیان میکنم؛
🔹ببینید دوستان! آنهایی که رسانه و باندهای مجازیِ قوی دارند به راحتی میتوانند بر خطاهای خود سرپوش بگذارند؛ برای این کار در گام اول وارد فاز سیاسی میشوند، در گام دوم یک رقیب سیاسی تعریف میکنند و در کنار گروه هایی که فکر میکنند طرفدار بیشتر و رسانهی قوی تری دارند، قرار میگیرند.
🔹معمولا سعی میکنند خود را حامیِ مذهبی ترین طیف سیاسی معرفی کنند که فردا روز در تقابل ها، به سادگی خود را حق، و مخالفان را باطل معرفی کنند.
در گام سوم نگاه میکنند از سوی کدام نهاد قانونی ممکن است مورد مؤاخذه قرار بگیرند و یا اساسا کدام دستگاه به خط و ربطهای اشتباهشان پی برده است!
🔹پس از آنکه متوجه شدند از کدام ناحیه ممکن است تهدید شوند، گام چهارم را برمیدارند؛ گام چهارم چیست؟ به راحتیِ آب خوردن، افرادی فرضی در آن دستگاه _که هیچ وقت هم مشخص نمیشوند_ را فاسد معرفی میکنند و میگویند آنها از رقیب سیاسی ما خط میگیرند (اتصال گام دوم به چهارم)!
🔹حالا آن دستگاه اگر قوهی مجریه است یکجور، قوه قضاییه است، یکجور، وزارت اطلاعات است یکجور، اطلاعات سپاه است یکجورِ دیگر تخریب میشوند!
فردا روز، اگر پایشان به دادگاه باز شود، میگویند ببینید چون ما آن رقیب را نقد کردیم، عدلیه به سراغمان آمد؛ اگر نهادهای اطلاعاتی آنها را بخواهند، باز قضیه را به همان اختلافِ سیاسی که از قبل تعریف کردهاند مرتبط میسازند. یعنی در هر شرایطی این دو قطبی سازی را رها نمیکنند، چرا؟ چون در بستر دو قطبیسازی است که میتوان از جمود و تعصبِ طرفداران بهره برد و علیرغمِ غلط بودن مسیر، آنها را به دنبال خود کشید؛
تنها در بستر دو قطبیسازی است که میشود همهی چهرههای تاثیرگذار، از فرماندهان و منصوبان رهبری تا نهادهایِ حاکمیتی، قضایی و اطلاعاتی را تخریب و بی اعتبار ساخت!!
به عبارت دیگر با این روش، هر پروندهای _چه اقتصادی، چه امنیتی، چه اطلاعاتی و چه قضایی_ را به راحتیِ آبخوردن به یک پروندهی سیاسی تبدیل میکنند!
🔹مخاطب بینوا نیز که از یک طرف درگیر مباحث ایدئولوژیک و اعتقادی است، و از طرف دیگر تصور هم نمیکند در یک پازل پیچیده رسانه ای-سیاسی قرار گرفته، همچنان برای مرادِ خود، سینه چاک میکند و آن مراد نیز تا آنجا که میتواند از مریدش بهره میکشد!
🔹القصه! کل داستان همین است که عدهای حاضرند یک نظام اسلامی، با تمام دستگاههای حاکمیتی و قانونیاش را بی اعتبار کرده، به خطر بیاندازند و مردم را در مقابل آن قرار بدهند تا فقط یک نفر، تأکید میکنم یک نفر از پاسخگویی بگریزد؛ حال آنکه به قول حاج قاسم شهیدمان جمهوری اسلامی حرم است و برای دفاع از این حرم و حفظ آن، خون هزاران شهید بر زمین ریخته است.
آیا سزا است چنین نظام مقدسی، دستخوش رفتارهای سیاسی-رسانهای عده ای شود که حتی یک گلوله هم از بیخ گوششان رد نشده و جز ایجاد تنش و درگیری و انحراف و تفرقه و نفرتپراکنی، هیچ سودی برای انقلاب نداشته اند؟!
✍عبدالرحیم انصاری
#مرجفون
#جاهل_متنسک
#مثلث_شوم
هدایت شده از BALAGH69
#آدرسهایصحیحوفرمولهایِزندگیِتوام با
آرامش،حس خوب و رضایت
از منظر انسان کامل،الگوی موفق تمام عیار
🌹حضرت امام هادی علیه السلام🌹
انسان آنگونه زندگی می کند که تفکر می کند...
👈ارزش انسان ها به
✅زاویه صحیح نگاه
✅تعریف درست از مفاهیم
✅تنظیم وایجاد ارتباط دقیق از شبکه مسائل فکری است👉
✅ضرورت نگاه صحیح به دنیا
و حوادث ومشکلات آن...🌹
ان الله جَعَلَ الدنیا دار بلوی و الآخره دار عقبی، و جَعَلَ بَلْوَی الدنیا لِثوابِ الاخرهِ سَبَباً و ثوابَ الاخرهِ مِنْ بَلْوی الدنیا عِوَضاً
همانا که خداوند دنیا را سرای امتحان و آزمایش، و آخرت را سرای رسیدگی، و بلای دنیا را وسیله ثواب آخرت، و ثواب آخرت را عوض بلای دنیا قرار داده است.
(بحارالانوار، ج۷۵، ص۳۵۶.)
✅دنیا جایگاه سود و زیان🌹
اَلدُّنْیا سُوقٌ رَبِحَ فیها قَوْمٌ وَ خَسِرَ آخَروُنَ
دنیا بازاری است که گروهی در آن سود برند و دستهای زیان بینند.
(بحارالانوار، ج۷۵، ص۳۶۶)
✅خدا ترسی🌹
مَنْ اتَّقی الله یتَّقی، وَ مَنْ اطاعَ لله یطاع، و من اطاعَ الخالق لم یبال سَخَطَ المَخْلُوقین، و مَنْ اَسْخَطَ الخالق فَلییقَنَ ان یحِلَّ به سَخَطَ المَخلوقین
هر کسی از خدا بترسد، مردم از او بترسند، هر که خدا را اطاعت کند، از او اطاعت کنند، و هرکه مطیع آفریدگار باشد، باکی از خشم آفریدگار ندارد، و هر که خالق را به خشم آورد، باید یقین کند که به خشم مخلوق دچار میشود.
(بحارالانوار، ج۶۸، ص۱۸۲)
✅همراهان دنیا و آخرت🌹
اَلَنَّاسُ فی الدنیا بالاموالِ و فیالاخره بالاعمال
میزان ارزیابی مردم در دنیا با اموالشان و در آخرت با اعمالشان است.
(بحارالانوار، ج۷۵، ص۳۶۸.)
✅خودخواهان ورشکسته🌹
مَنْ رَضِی عَنْ نَفْسِهِ کَثُرَ السَّاخِطُونَ علیه
هر که از خود راضی باشد، خشمگیران بر او زیاد خواهند بود
(بحارالانوار، ج۷۵، ص ۳۶۸)
✅بی توجهی به احساسات والدین🌹
اَلعُقُوقُ یعَقِّبُ القِلَّهَ اِلَی الذِّلَّه
نارضایتی پدر و مادر، کمی روزی را به دنبال دارد و آدمی را به ذلت میکشاند.
(بحارالانوار،، ج۷۵، ص۳۱۸)
✅تأثیر صله رحم در تحولات معنوی،فکری،روحی،اقتصادی زندگی🌹
اِنَّ الرَّجُلَ لَیکُونَ قَدْ بَقِی مِنْ ثَلاثون سَنَهً فَیکُونَ وُصُولاً لِقَرابَته وُصُولاً لِرَحِمِهِ، فَیجْعَلُها الله ثَلاثه و ثلاثین سَنَهً، وَ إنَّهُ لَیکُونَ قَد بَقِی مِنْ أََجْلِهِِ ثَلاثٌ و ثلاثون سَنَهً فیکون عاقّاً لِقَرابَتِهِ قاطِعاً لِرَحِمِهِ، فَیجْعَلُها الله ثلاثَ سنین
چه بسا شخصی که مدت عمرش سی سال مقدّر شده باشد، اما به خاطر صله رحم و پیوند با خویشاوندانش، خداوند عمرش را به ۳۳سال برساند، و چه بسا کسی که مدت عمرش ۳۳سال مقدر شده باشد، ولی به سبب آزردن خویشاوندان و قطع رحمش، خداوند عمرش را به سه سال برساند.
(بحارالانوار، ج۷۱، ص۱۰۳.)
@BALAGH69