eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇵🇸
2هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
1.8هزار ویدیو
67 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
دم کشتی‌گیران آزاد ایرانی گرم تو خاک آمریکا و با ناداوری با اختلاف نزدیک 6_4 نایب قهرمان شدن وحوش وطن‌فروش برانداز هم تا تونستن اونجا اذیتشون کردن شعار دادن، ولی به‌هر حال تیم با اقتدار و غیرتمندانه نایب قهرمان شد همین‌که جردن باروز که تابحال به ایران نباخته بود تو 14 مسابقه قبلیش توسط سوادکوهی مغلوب شد، خودش یه قهرمانیه. دمشون گرم..... اگر تونستید موقع بازگشت کشتی‌گیران برید فرودگاه امام 👈 عضوشوید @hosein_darabi «قیام» رو در ایتا دنبال کنید @mabavi
📌توئیت مدیر فیلیمو و آپارات! آیا قرار است پلتفرم خارجی فیلتر شوند تا عوضی هایی مثل این مردک صاحب کسب و کار شوند و گردن کلفت کنند و لگد بپرانند!؟ 📌مسئولین عزیز اینا دیگه خارج کشور نیستند که به رهبری توهین و حالمون خراب کنند و دستمون بهشون نرسد، اگر نمیتونید جمعشون کنید خودمون آتش به اختیار وارد شویم. 📌 توئیت را پاک کرده است؛ خیلی زرنگی😏 📝کانال شیخ فرهاد فتحی↙️ eitaa.com/joinchat/1246560365Ca5e65155c1 «قیام» رو در ایتا دنبال کنید @mabavi
9.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خدا چه کاره است؟! ❗️فرزند نان خور یا نان آور؟ مسأله این است.. 🔸 وقتی از ارزش فرزند و فرزندآوری کمتر گفته شده است 😓 🔹 تغییر باورها مهمترین مانع فرزندخواهی و اصلاح باورها مهمترین راهکار تشویق به فرزنداوری است. ✅ استادمحمدمسلم وافی یزدی _زندگی بهتر https://eitaa.com/joinchat/4031053883Cc0e0f26e0f «قیام» رو در ایتا دنبال کنید @mabavi
🚨 ارتباط دادن موذیانه جمعیت و کاهش بارش 🔶 وَلَو أَنَّ أَهلَ القُرىٰ آمَنوا وَاتَّقَوا لَفَتَحنا عَلَيهِم بَرَكاتٍ مِنَ السَّماءِ وَالأَرضِ وَلٰكِن كَذَّبوا فَأَخَذناهُم بِما كانوا يَكسِبونَ ⭕️ تضعیف نگاه توحیدی در جامعه و بی توجهی به دستورات اسلامی از عوامل کاهش رزق مادی و معنوی است!! 🔸رسول گرامی صلی الله علیه و آله: «وَلَمَوْلُودٌ فِی أُمَّتِی أَحَبُّ إِلَیَّ مِمَّا طَلَعَتْ عَلَیْهِ الشَّمْس.» «همانا یک نوزادِ متولد شده در امّتم، از آنچه خورشید بر آن می تابد، نزد من محبوب تر است.» 🔹 پيامبر صلي الله عليه و آله :بَيْتٌ لا صِبْيانَ فيهِ لا بَرَكَةَ فيهِ؛ خانه اى كه كودك در آن نباشد ، بركت ندارد. •••‌‌‌‌‌‌‌═━🍃❀💠❀🍃━═••• 🔷جهت دریافت بیش از ۲۰۰ محتوای جمعیتی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3788177457C1c24ab6741 «قیام» رو در ایتا دنبال کنید @mabavi
📸 شعارنویسی ایرانی‌ها روی دیوار اسرائیل 🔹مسعود نجابتی، استاد هنرهای تجسمی ایرانی، دیروز روی دیوار مرز سرزمین‌های اشغال‌شده توسط رژیم موقت صهیونیستی شعار «سَنُصَلّی فی القدس - در قدس نماز خواهیم خواند» را خطاطی کرد. 🔹او می‌گوید این جمله را برای نوشتن انتخاب کردم چون هم وعده الهی است و هم وعده بنده‌ای الهی یعنی رهبرم آیت‌الله خامنه‌ای. «قیام» رو در ایتا دنبال کنید @mabavi
👩‍🎓 سه الگو در مواجه با کشف حجاب دانشجویی یادداشت حجت الاسلام قنبریان را اینجا بخوانید 👇 ☑️ @m_ghanbarian «قیام» رو در ایتا دنبال کنید @mabavi
👩‍🎓 سه الگو در مواجه با کشف حجاب دانشجویی 1⃣ الگوی دکتر زاکانی: برجک زنی! • در این الگو دختر دانشجو بخاطر کشف حجاب از حرف زدن منع نمیشود و تریبون می گیرد اما جایش در مضمون حرف، گیر می افتد. در پاسخ با تیکه و طعنه جبران می شود که: ولش کنید شاید بخواهد نماینده داعش باشد! فقط بدانند اگر گیر داعش می افتادند چه بلایی سرشان می آمد! • این الگو را: - حزب اللهی های سیاسی تر بیشتر پذیرفتند. با بی حجابی او کنار آمده بودند اما تعرضش به رهبر انقلاب را هو کردند! - مذهبی ترها تریبون دهی به بی حجاب را رسمیت شماری و مشروعیت بخشی به کشف حجاب خواندند! - برخی هم بخاطر شرایط شریف ترجیح اش دادند! • این الگو، تهاجمی و بیش از حفاظت از ارزشهای خود به فکر زدن ارزشهای طرف است؛ نتیجه اش روکم کنی است نه اقناع یا جذب و...! لذا در شرایطی که دوماه گذشته در شریف شکل گرفته بود، این الگو نزد برخی یک پاسخ تلقی شد. 2⃣ الگوی برادر خضریان: منع گفتگو! • در این الگو با ادب و متانت شرط گفتگو را احترام به قانون و اسلام می خواند و از اول پرسش دانشجو بی حجاب را منوط به حجاب سر کردن می کند! • این الگو را: - مذهبی ترها ترجیح دادند چون کشف حجاب را به رسمیت نشناخت؛ حتی اگر این دانشجو و مثل او سالن را ترک می کردند و دیگر هم در چنین جلساتی شرکت نکنند! • این الگو بر حفاظت از ارزشهای خود بیش از درگیری مستقیم با طرف مصرّ است‌. می خواهد سر خطوط قرمز بایستد؛ مهر تایید بر کشف حجاب نخورد و کوتاه آمدن از حجاب برداشت نشود. اگر بتواند در گام بعد بی حجاب را به سالن هم راه نمی دهد. • نتیجه اش جدا کردن صف از بی حجابها با فشار غیر مستقیم برآنهاست. البته بسته به تعداد طرفدار، یا به غلبه ظاهری می رسد و یا بخاطر رعایت نشدن ارزش حجاب توسط اکثر حضار، دیگر خود در آن محیط ها حاضر نمی شود؛ مثل حاضر نشدن در جشنواره های رسمی هنری یا برخی مراکز خرید و... • شرایط افول اغتشاشات خیابانی به همراه باقی ماندن کشف حجاب ها و عادی شدنش، این الگو را نزد برخی موجّه می کند. 3⃣ الگوی سوم: گفتگوی مشروط! (نمونه ندارم!) • در این الگو مقام مسئول پاسخ خود را مشروط می کند به اینکه: من پاسخ سؤال شما را می دهم یا اگر اشکالتان وارد بود می پذیرم به شرطی که شما هم سؤال و اشکال بنده را جواب دهید! اگر دانشجو حاضر نشد و رفت ؛ چیزی از جنس الگوی۲ قابل صورت بندی است. اگر پذیرفت، پس از پاسخ به سؤالش یا قبول اشکالش، از کشف حجاب او سؤال و به آن اشکال می شود! • الگوی۳ گرچه ژست الگوی۲ را ندارد لکن کشف حجاب را جای ندید گرفتن، پاسخگو می کند. به نوعی بین رسمیت نشمردن کشف حجاب و پاسخگو کردنش جمع می کند. - بعضی همین قدر را عقب نشینی از قانون و انفعال می دانند و الگوی۲ را ترجیح می دهند. - پاسخ طرفداران این الگو یک کلام است: در همه جاهایی که امر به معروف واجب است، قانونی (آن هم قانون خدا) نقض شده است! در همه باید راه اثر بخشی را باز کرد. • مغزای اصلی این الگو بر ولایت طرفینی همه افراد جامعه و بالتبع امر و نهی های متقابل است(۷۱/توبه) است؛ وقتی او حق دارد به مسئول اشکال کند، مسئول هم حق دارد به کشف حجاب او اشکال کند. منطقاً "به تو چه؟" از دو طرف رخت بر می بندد و عادتاً راه برای تاثیر و تأثر باز می شود. • هسته سخت کشف حجاب در ماه های اخیر، آنرا یک سلیقه و سبک زندگی شخصیِ غیر قابل گفتگو گرفت و دست به کشف حجاب زد. امیدش این بوده بتواند زنان زیادی را با خود همراه کند تا برخورد را پرهزینه و سخت کند. الگوی ۱و۲ بیشتر روی فاصله ها می ایستد. تحقیر او یا رعایت ویترین رسمی (ولو به یک شال عقب افتاده) برایش مهمتر از تاثیر و تأثر طرفینی است. *⃣ هریک از سه الگو به "لحاظ ذاتی" و به "لحاظ موقعیت و شرایط" قابل ارزش گذاری است. هریک مبتنی بر درکی از ارزشها و روش تحقق آن و هم مبتنی بر محاسبه ای از وضعیت حجاب و کشف حجاب در جامعه است. با همین دو می توان سه الگو را ارزش گذاری یا در موقعیت های متفاوت تجویز یا منع اش کرد. 📝 محسن قنبریان ۱۴۰۱/۹/۲۲ ☑️ @m_ghanbarian «قیام» رو در ایتا دنبال کنید @mabavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رضا پهلوی و علی کریمی همدیگه رو فالو کردن، دیگه کارمون تمومه😂😂😂 «قیام» رو در ایتا دنبال کنید @mabavi
💡گونه شناسی معترضین بازداشت شده مجموع اینفوگرافی گونه‌های معترضین شش تیپ اعتراضی 📚تهیه شده در کارگروه سیاستگذاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(علیه السلام) «قیام» رو در ایتا دنبال کنید @mabavi